Omgeving amersfoort/soest...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Brendahorseslover

Berichten: 545
Geregistreerd: 16-01-02
Woonplaats: Zeist

Omgeving amersfoort/soest...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-02 17:59

Hey, wie wonen er allemaal in de omgeving van Amersfoort? Enne, waar hebben jullie je paard staan of waar rijd jij? Oftewel waar heb je les, en wat vind je ervan? En bij welke ruitersportwinkel koop je meestal je spullen?
Hihi, ik ben erg benieuwd!

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-02 20:08

Ik woon ook in Amersfoort!
Ik zit op t Hooghe Land (ken je denk ik wel), en woon in Kattenbroek (vlakbij Emiclear), maar goed, dat vroeg je nie..
Ik heb leren rijden bij manege Kraay in Nijkerkerveen. Heb toen door heel AMersfoort heen verzorgpaarden gehad..
2 Jaar geleden kreeg ik Navy en die stalde ik bij manege Groenendaal.
Daar ben ik na een jaar weggegaan omdat er geen wei was en ik dat wel wou, toen bleek dat ze hoefkatrolontseking heeft. Nu sta ik een heel eind verder weg, in Hoevelaken, maar daar heeft ze het veeel meer naar d'r zin!
Ik koop mijn spullen meestal bij Fugers (Soest), Hippo nogwat (Bussum), Boss, Country Mill (Nijkerk) of Klap (Amersfoort). Ligt eraan of ik een aardige moeder heb die me wel even kan vervoeren *LOL*
Ben ook benieuwd waar jij rijd, en waar je ongeveer woont en welk paard je verzorgt.. Miss ken k m??
Groetjes

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-02 20:36

hmmz beetje offtopic maar ik krijgt de kriebels als ik het plaatsje Amersfoort hoor, ik doe daar in julie mijn examens Haha!

Lobke98
Berichten: 430
Geregistreerd: 13-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-02 20:45

Hoi...ik woon in Scherpenzeel. 10 km van Amersfoort. Ik rijd paarden in Barneveld en Putten. Ik rijd bij het Gouden Hert in Putten en ik krijg priveles van iemand uit Putten. De lessen zijn allemaal gaaf (vooral bij het gouden hert) maar tja Putten ligt wel weer een eindje van Amersfoort. Mijn paardeboodschappen doe ik bij Bosruitersport in Scherpenzeel. Leuke winkel maar niet supergroot. Dat was het ongeveer!

Brendahorseslover

Berichten: 545
Geregistreerd: 16-01-02
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-02 18:08

Ik zit op de Amersfoortse Berg op school. Ik rijd in Woudenberg op manege Groenewoude en koop mijn spullen meestal bij Klap, maar soms ook bij Hippo in Bussum (iemand tips voor de beste/leukste/goedkoopste winkel???)
Ik heb helaas geen verzorgpaard, maar ik ben wel op zoek *hint*

Groetjes

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 11:29

Ik woon in Hoevelaken,ik zit in hoogland op school op het wellantcollege.
Mijn pony staat ook in hoevelaken,bij stal ravenhorst tegen over manege de hogenbrink en daar rijd ik dus ook!!
mijn spullen koop ik bij kraay,country mill of de heya in garderen
xxx simone

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 11:34

Voor mijn geen paarden in die omgeving. Maar ik kom weleens bij de (nieuwe!) country mill in Nijkerk en ook weleens in A-foort. Mijn vriend woont in Nijkerk, daar ben ik dus regelmatig Lovers

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 20:54

Scherpenzeel 10 km van Amersfoort?? Is daar bos of andere uitrijmogelijkheden?? Ben hevig op zoek naar stalling..

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 21:33

Lobke98 schreef:
Hoi...ik woon in Scherpenzeel. 10 km van Amersfoort. Ik rijd paarden in Barneveld en Putten. Ik rijd bij het Gouden Hert in Putten en ik krijg priveles van iemand uit Putten. De lessen zijn allemaal gaaf (vooral bij het gouden hert) maar tja Putten ligt wel weer een eindje van Amersfoort. Mijn paardeboodschappen doe ik bij Bosruitersport in Scherpenzeel. Leuke winkel maar niet supergroot. Dat was het ongeveer!


Goh, heb jij bij et gouden hert gereden? Van wie had je les?