stringbikini

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 

doe jij een stRingbikini aan?

ja maakt me niet uit.
13 (100%)

Totaal aantal stemmen: 13


Anoniem

stringbikini

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 21:47

wie van jullie dragen er ooit een stringbikini?? ik wil het van de zomer gaan doen .

wil graag jullie ervaringen.

groetjes [naam]

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 21:50

ik wil wel, maar zou niet durven... ik ben niet zo tevreden met mn huid! dus dat hou mij tegen! misschien het buitenaldn als ik alleen ben... maar dat weet ik niet!

....

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Re: stringbikini

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 22:15

vonneke schreef:
wie van jullie dragen er ooit een stringbikini?? ik wil het van de zomer gaan doen .

wil graag jullie ervaringen.

groetjes yvonne


nee nooit gedaan maar ik vind het wel erg prettig om naar te kijken. dus ik zou zeggen: "go girl!" Cool

manuel.

Amor Vincit Omnia

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 08:26

nee ik zou t nooit doen. Voel me dr denk ik niet prettig bij dus laat dan maar toch?? en zeg nou zelf, wie wil er naar een spierwitte kont gaan zitten kijken?

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Meys

Berichten: 1372
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 08:31

Ik doe al helemaal nooit een bikini aan laat staan een string bikini.
Het zou gruwelijk lachwekkend zijn als ik zo'n ding aantrek dus dan maar liever niet.
Ten eerste vind ik dat je daar eigenlijk het perfecte figuurtje voor moet hebben....heb ik niet.
Ten tweede is het wel leuk als je overal een beetje gekleurd bent...ben ik niet ik ben spierwit *LOL*
Ten derde heb ik een joekel van een litteken bij mijn heup en die verberg ik liever.
Lang leve de badpakken met pijpjes Haha!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 08:33

En al HAD ik het wel mooi gevonden, dan deed ik het nog niet. (zie topic "wat zou je aan je lichaam willen veranderen".

De hond is de betere mens

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 08:40

Toen ik nog wat slanker was lag ik gewoon topless met string op het strand oid... Nu hou ik het maar op gewone bikini...

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 08:53

Voor zo'n bikini moet je echt een heel goed figuur hebben, anders loop je al snel voor schut (vind ik dan he!). Ik ben best tevreden over m'n figuur, maar ook weer niet zo tevreden...
Bikini is prima, maar in string en/of topless doe ik niet. Er moet ook nog wat te raden over blijven.

Nulla tenaci invia est via

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 08:56

Daar heb ik niet echt het lijntje voor. Ik ben niet dik, maar ook niet echt het model Barbie. En ik heb een hele witte kont, dus da's geen porem.
Wel ga ik topless op het strand en langs het zwemband, want ik zeg altijd maar zo: Alles wat leeft heeft licht en lucht nodig!!. Haha!

Toos paardloos


Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 09:57

imker schreef:
Alles wat leeft heeft licht en lucht nodig!!. Haha!

Die is wel heel grappig Haha!

Ik heb geen string-bikini, wel een gewone bikini maar het bovenstukje heb ik zelden aan/op (hoe zeg je dat eigenijk?). Ik denk dat ik niet zo snel een stringbroekje op het strand aan zou trekken. Vind het niet zo'n smakelijk gezicht bij sommige types en vraag me af of het echt lekker zit met al die zandkorrels overal ... Clown

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 10:05

Sorry maar ik vind het er echt niet uti zien gewoon...
heeft niets met preuts ofzo te maken, maar ik vind het gewoon echt niet mooi staan...

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 10:26

Nope, ik heb GROTE billen, en dan is het zowiezo geen gezicht! Maar ook alleen in de tuin, waarom zou ik mijn billetjes Haha! willen bruinen? Niemand die het ziet als ik gekleed ben, toch?

Feel the fear and do it anyway
~Accept the things you cannot change and fight for everything else~

Marieke22

Berichten: 797
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Rheden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 11:15

Ik vind het bij sommige meiden wel mooi, maar dat moet je idd een perfect figuurtje hebben, en dat heb ik niet! En dan nog heb ik er denk ik de "guts" niet voor om er zo bij te gaan liggen. Als ik op vakantie ben zon ik wel altijd topless, maar niet als ik ga zwemmen bij een recreatieplas waar heel veel bekenden zijn. Ik vind het maar niks om een praatje te maken met iemand, terwijl ik daar in mijn blote titties lig. Lijkt me erg ongemakkelijk. Ik wil ook helemaal niet dat die oude-grijze-buurman-met-dikke-harige-buik mij zo ziet!

Gewone strings (als onderbroek) draag ik wel altijd. Ik heb niet eens gewone onderbroeken geloof ik! Ik vind ze gewoon heel fijn zitten, en je hebt geen last van lelijke randjes door je broeken/rokjes heen, da's ook erg fijn.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 11:22

Nou, ik vind een string een beetje ordi. Ik hou er toch al niet van.

De hond is de betere mens

angel
Berichten: 1564
Geregistreerd: 15-04-01
Woonplaats: ~~*APELDOORN*~~

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 16:03

ik ben bijna 16 maar vind het een beetje dellerig als ik het nu al zou dragen maar okee misschien als ik wat ouder ben.. maar denk het niet..
Ik ga wel altijd alleen string onder zonnebank maar om zo nou op het strand te liggen nee zou ik niet doen. Zou ik me veel te bloot voelen Verward
String en topless nehhh.. En je moet inderdaad wel een heel mooi figuurtje hebben anders sta je voor schut als het van alle kanten ervanaf flubbert..

Vind het trouwens wel vreselijk irritand de plekken waar je bikini zit blijven wit erg vervelend daarom onder de zonnebank alleen string
XXXangel

<font color=black><b><i>Hardcore 4 life!
</b></i>

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 16:41

Nee ik ga echt niet in een stringbikini, voel ik me niet lekker in op het strand. Met mijn platte paardrij-billen zeker Haha! *LOL* Nee hoor, bovendien moet je dan heel strak in je vel zitten. Schijnheilig
En bovendien wat heb je eraan? Ja dan worden je billen bruin. Maar wie ziet die nou? Alleen mijn vriend en die ligt ook echt niet met een string op het strand (het idee!! Scheve mond Haha! ) dus zijn kont is echt niet veel bruiner dan die van mij hoor. Alleen het tintje van zijn Antilliaanse vader dan Knipoog
Maar ja ik ga weer eens in de zoveel tijd onder de zonnebank dus we staan zo'n beetje quitte.

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 22:32

Desiree schreef:
En al HAD ik het wel mooi gevonden, dan deed ik het nog niet. (zie topic "wat zou je aan je lichaam willen veranderen".


*LOL* mooi antwoord Desiree! Het zou over mij kunnen gaan Knipoog !

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

aprillicious
Berichten: 859
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 07:58

Ik kan niet meer zonder Haha! Ik geloof toen ik 15 was ik me eerste string kreeg, en al snel verdwenen de gewone onderbroeken. Sinds dien draag ik alleen maar een string, net als me bikini's.

Net zoals anderen vermelden, moet het wel staan bij iemand. Ik vind het alleen niet zozeer met alleen je "slanke" figuur te maken, ik vind het meer te maken met je kont. Je moet er wel een mooie strakke kontje voor hebben. Dat vind ik ook met topless gaan, je moet er wel de mooie borsten voor hebben, en net als met navelpiercings moet je er wel een mooie navel en buikje voor hebben, en zo kan ik er nog wel een paar opnoemen.

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 08:06

Als je dan topless en met string op het strand ligt, doe dan niet zo idioot en ga gewoon naar het naaktsrand Koe
Ik bedoel, dat geemmer om een stukje stof... of je ligt op het gewone strand met degelijke bikini, of je wil gewoon helemaal bruin worden en ga je naar het naakststrand of onder de zonnebank.

Ik vind strings niks eigenlijk. Als ondergoed okee, maar als bikini no thanks. Wat ik zeg, kan je net zo goed alles uittrekken!

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Liselot

Berichten: 32173
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 08:11

bij sommige mensen staat het erg goed, mijn vriend vind ook dat strings bij mij mooi staan, maar ik ben daar veel te onzeker voor om ermee op een strand te gaan lopen.
ik heb het gevoel dat mensen je dan zo na gaan kijken, dus voor mij liever niet...

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

vlieg

Berichten: 2908
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 08:54

Hier heb je ook wel eens van die "sletjes" liggen bij t ijselmeer met een string en (natuurlijk) topless....Komt er een leuke jonge langs, moeten ze natuurlijk net even omdraaien..... Frusty bah....

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 08:56

ik vind het eerlijk gezegd niet zo mooi.

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 09:28

ik vind het er niet uitzien
ik draag ook strings bijna alleen maar
maar ik ga er dus echt niet mee op het strand lopen
bah ik vind dat echt lelijk
niet iedereen hoeft alles te zien

Love the life that you live, live the life that you love

vlieg

Berichten: 2908
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 09:31

Citaat:
bah ik vind dat echt lelijk
niet iedereen hoeft alles te zien

Naja....echt lelijk is t niet, in ieder geval niet als je een goed figuur hebt....maar waarom zou je jezelf zo verlagen om aan iedereen je blote reet te laten zien!?!? Als je zo graag wilt dat ie bruin is ga dan gewoon onder de zonnebank....

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 10:29

Als ondergoed draag ik geen gewone onderbroeken meer. Wat vind ik dat verschrikkelijk rot zitten. Dan krijg je zo'n gigantische lap tussen je bilnaad als het toch bij elkaar kruipt. Dan maar liever een klein stukje wat daar hoort en waar je echt niets van merkt als je eraan gewend bent.

Stringbikini...
Ligt aan de situatie. Ik ga dus echt niet omdat anderen vinden dat ik geen mooie kont heb geen string aandoen. Ik doe aan wat ik wil. Ze hoeven niet naar me te kijken. Ik zie genoeg mensen in bikini lopen wat niet mooi is, ook genoeg mensen met een badpak waarvan het badpak niet mooi is. Maar wat zal mij dat uitmaken, ik hoef niet constant naar ze te kijken, ik hoef niets van ze en heb niets met ze.

Als we met een groepje weggaan dan trek ik gewoon een mooie en comfortabele bikini aan. Geen gezeur, gewoon iets wat lekker zit.
Als ik samen met mijn vriend weg ben, dan trek ik vaak alleen mijn string aan, neem het topje wel mee, maar dat is voor als we gaan zwemmen of een stukje lopen. Ik ben toch met hem weg? Ik hoef toch niet dingen te laten voor anderen???
Anders zou het fijn zijn als sommige mensen ook geen legging meer aandoen, hun navelpiercing uit hun dikke buik halen, die truien met mickey mouse uitdoen als ze al ruim de 40 zijn gepasseerd en nog meer van die dingen.

Leven en laten leven. Zolang je zelf niet gedwongen wordt om in iets te lopen wat je zelf niets vindt... prima!

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ARCTN, Ashleytjuhh, BETUWE, Bowo, dollyspikkel, Ghazella, Grainey, Hootje, Inney, Jade91, Just_Natural, Kirsha, Leukertje, lizy29, Mars, meintje, MyWishMax, singa, TessaxQuincy, Unit, VuurVleugels, Zilkesteyn70 en 78 bezoekers