Wat zou jij aan je lichaam willen veranderen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 

Wat zou jij willen veranderen aan je lichaam?

Gebit
9 (13%)
Ogen
3 (4%)
Ik ben tevreden zoals ik ben
11 (16%)
Overig
43 (65%)

Totaal aantal stemmen: 66


Anoniem

Wat zou jij aan je lichaam willen veranderen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 22:08

Heel veel mensen zouden wel iets aan hun lichaam willen veranderen.
Zo ook ik.

Jarenlang heb ik een beugel gehad. Met best mooi resultaat. Ik lachte de hele dag nadat mijn beugel er uit was! Maar nu na 10 jaar zonder beugel zijn mijn boventanden weer hopeloos de verkeerde kant op gegaan. Onder heb ik een draadje achter mijn tanden dus die zijn mooi gebleven. Mijn ortodontist heeft na 3 jaar het bovendraadje verwijderd nadat het los was getjoept nadat ik op een pinda beet op een feestje. Volgens hem was het niet nodig om het draadje opnieuw te plaatsen.
En nu zien mijn tanden er dus als volgt uit:
AfbeeldingAfbeelding
(op deze foto's heb ik mijn kiezen op elkaar)

Ik heb een overbeet van ongeveer 9 mm. Mijn boventanden zijn scheef gaan staan. De boel drukt tegen elkaar. (voor mijn beugel stond het nog schever en stonden er tanden helemaal over elkaar geschoven)
Ik heb een hele smalle kaak, 2 gewone kiezen en mijn verstaandskiezen zijn al getrokken.
Bovendien past de hele mikmak dusdanig slecht op elkaar dat ik al eens mijn kaak op slot heb gehad en er veel fysiotherapie voor heb gehad.
Er is gekeken of het mogelijk was om mijn kaak te breken en dan opnieuw te zetten maar dan was er een risico van meer dan 90% dat de boel weer zo aan elkaar zou groeien. Vanwege dat risico heb ik dus geen operatie genomen.

Maar goed, ik zou dus heel graag een mooi gebit willen hebben. Een gebit waarmee je normaal een hap van een appel kan nemen, zonder al teveel moeite een taaier stukje vlees kan eten.
En een hele mooie glimlach Haha!

Misschien dat ik over ene paar jaar weer een beugel ga nemen, mits de ortodontist denkt dat het helpt en ik het kan betalen. (en het niet veel pijn doet en het resultaat langdurig is)

BTW: van mij mag dit topic ook naar het Kippenhok maar ik had de poll al ingevuld nadat ik dat bedacht.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 15-05-02 23:24, in het totaal 1 keer bewerkt


Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 22:31

Tja moet ik ff over nadenken. Mijn buik moet kleiner en soms zou ik wel eens willen dat ik wat kleiner geschapen was.....

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 22:32

Ik wil absoluut niets aan mezelf veranderen. Ik roep weleens dat ik teveel kont of bovenbeen heb, maar boeien! Laat maar lekker zitten, vrouwelijk figuur is niets mis mee! Laat mij maar zijn wie ik ben. Haha!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 22:34

Ik ben meer dan tevreden Haha!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 22:34

Citaat:
en soms zou ik wel eens willen dat ik wat kleiner geschapen was.....


hehehe dat heb ik nou ook Haha!

maar je bedoelt misschien iets anders Extreme duivel

Amor Vincit Omnia

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 22:42

weet je wat ik wil veranderen?????? ik wil een bruine KONT!!! na al die jaren bedekt in de zon te zijn geweest worden ze nu niet zo mooi bruin als de rest en ik wil van de zomer een STRINGBIKINI AAN!!!!!!!!!!!!!!


groetjes [naam]

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 22:56

Prima"]
soms zou ik wel eens willen dat ik wat kleiner geschapen was.....
[/quote]
?? Wat moeten we hier bij denken?? Aan hetgene waar ik nu aan denk of bedoel je iets anders?

[quote="Vonneke"]
de rest en ik wil van de zomer een STRINGBIKINI AAN!!!!!!!!!!!!!!
[/quote]
Krijg je wel nog steeds een wit streepje net boven je billen Cool

[quote="Jurga schreef:
Ik roep weleens dat ik teveel kont of bovenbeen heb, maar boeien! Laat maar lekker zitten, vrouwelijk figuur is niets mis mee!

Ja! Daar ben ik het helemaal mee eens. Dat zijn ook dingen waar ik niks aan wil veranderen. Niet dat ik nu mijn gebit laat veranderen maar als ik iets wil veranderen dan zou dat het enige zijn wat ik zou overwegen

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 23:17

vonneke schreef:
weet je wat ik wil veranderen?????? ik wil een bruine KONT!!! groetjes yvonne


Waarom geen mooie witte billetjes dan?! Extreme duivel

Amor Vincit Omnia

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 00:15

Ik zou graag stijl haar willen, dat lijkt me nou echt mooi! Haha!
Ik heb nu 'wilde' *LOL* krullen, maar heb altijd al stijl haar gewild, en dan mooi in laagjes etc.

Voor de rest ben ik dik tevreden. Knipoog

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 00:31

ACh ik denk dat iedereen dat wel eens heeft, was maar zus was ik maar zo, maar goed.

Ik denk maar eens had ik maar niet, en was k maar zo qua gedrag, karakter enzo geweest,
Maar ja zo ben je nu eenmaal niet, en je kunt er wel een mes aan de pas laten komen ( ingeval met iets wat noodzakelijk is, dus tanden, te grote borsten ed oke ) maar om je knapper te maken zonder dat je ergens problemen mee hebt, nee dat gaat wat te ver.

Je moet gewoon jezelf blijven Lachen

Groetjes Lara

Dus ik vind me zelf zo wel oke, dacht ik zo *LOL*

Z1+4 !!!!
reserve kampioen M2 dressuur!!

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 02:19

vonneke schreef:
weet je wat ik wil veranderen?????? ik wil een bruine KONT!!! na al die jaren bedekt in de zon te zijn geweest worden ze nu niet zo mooi bruin als de rest en ik wil van de zomer een STRINGBIKINI AAN!!!!!!!!!!!!!!


groetjes yvonne


Ik zeg maar 1 ding: en daar hebben we een zonnebank voor Haha!

Nee, ik ga niet zeggen wat ik wil veranderen, lekker flauw van me }>

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 08:56

Ik ben best tevreden met mezelf... en wil eigenlijk niet iets veranderen...

Ok, ik mag een beetje dikker worden, maar dat komt vanzelf wel
En klagen doen we allemaal wel eens, maar omdat het daarom veranderd moet...no way... I like the way I am Haha!

Accept what is, let go of what was, have faith in what will be

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 09:04

Ik heb gewicht in gevuld, maar mijn eigenlijke antwoord stond er niet bij: ik zou nu wel eens een stevige derriere willen, een strakke gespierde. MAar ja, daar moet ik zo veel moeite voor doen. En DAT heb ik er weer niet voor over. Gelukkig zit mijn derriere aan de achterkant (het woord zegt het al) dus heb ik er zelf niet zoveel last van. Ik hoef er niet naar te kijken.

De hond is de betere mens

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 09:10

Een heleboel... of liever gezegd, het liefst zoals ik eruit zag voor ik 2 kinderen op de wereld heb gezet Haha!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 09:11

Laat mij maar lekker zijn zoals ik ben!
Als iemand problemen heeft met hoe ik eruit zie, jammer dan ze nemen me maar zoals ik ben! Lachen

Romkabouter... Zo kleurrijk, maar toch kleurloos!
~ Schiet met scherp: Canon EOS 1D mark II / 20D + Canon EF 70-200/2.8 L USM IS + Sigma 17-35mm F2.8-4.0 DG EX ASF HSM + Canon 430EX Speedlite ~

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 09:11

ik had altijd een behoorlijk mooi figuurtje.... had ja... na mijn 2 kindertjes is er weinig van over. dikke benen en een minder mooi buikje. ik probeer zeker op te lettten wat ik eet en sta regelmatig even op de stepper. ik zou graag gaan sporten om mijn figuur wat mooier te krijgen maar de tijd ontbreekt helaas.

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 09:12

Ik heb eigenlijk niet zoveel te klagen. Ik bn klein (1.60 mtr, jammer dan.), heb vrij grote borsten (vind mijn vriend lekker dus dat laten we ook maar zo Haha! ), keb wel een klein buikje (is mijn eigen schuld, want ik vind lekker eten gewoon erg fijn....... Knipoog ), keb een brilletje (en gezien de huidige technologie ook lenzen, dus die kan ik ook wegstrepen), en verder.............nee eigenlijk niet echt wat te klagen dus!
Zit sinds jaren weer lekker in mijn vel, het gaat goed met mijn astma, ben super verliefd en gelukkig en Gamble is het liefste paard van de hele wereld Haha!

Op zoek naar de zon!!!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 09:22

tja ik zou toch graag wat aan mn tanden doen. Ben in groep 7 met mn tanden tegen een stoeprand aan gevallen, dus halve tanden eraf, weer eraan gezet (kunst dan he) maar er was 1 tand dood. Die begon ook te verkleuren en moest dus eerst gebleekt worden. Nu ik 18 ben zit er een porseleinen plaatje overheen, en daar ben ik al onwijs blij mee. Maar t liefst zou ik mn oude tand terugwillen.... helaas kan dat niet.
Enja ik heb een bril so what. Ik ben er hartstikke blij mee en vind dat ik een onwijs leuke bril heb Cool Ik kan nu tenminste goed zien Haha!
ach verder ben ik best tevreden

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Little_Sun

Berichten: 1166
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 09:37

Ik wil wat langer zijn. Ben nu 15, ongeveer 1.52 en groei max. nog een paar centimer. Ik vind het vooral lastig om leuke kleding uit te zoeken (zit nog bij de kindermaat) en schoenen. Ook schatten ze me bijv. jonger door mijn lengte.Wel een voordeel, ik kan ook nog op de wat kleinere pony's rijden. Als ik groter was geweest, kon ik nou niet op Lex rijden Lachen

Meys

Berichten: 1372
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 09:37

Heb gewicht ingevuld want er kunnen wel heel wat kilootjes af.
Het ligt niet aan het eten want dat doe ik niet veel maar die verdomde medicijnen..
Verder...tjah ben ik redelijk tevreden alleen heb ik een licht huidje(roodhaar) en die zou ik wel anders willen hebben...nu heb ik een zonnebank maar dat helpt ook niet zo voor mijn witte melkflessen ach het is wel lekker om er onder te liggen.
Tanden zijn mooi....gezicht ook wel haar...hmm dat kan altijd anders maar laat t nu groeien dus je zit dan een tijd op een rotlengte en door de medicijnen is mijn haar ook niet al te mooi meer.
Borsten pffff wie wil er een cupje of 2? *LOL*
Er zijn zoveel operaties die je kan laten doen maar nee daar begin ik niet aan ten eerste kost het een hoop geld en ten tweede ik heb geen zin in pijn.
Dus vet weg laten zuigen laat ik liever aan andere mensen over *LOL*


carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 09:45

Ik zou wel een paar centimetertjes van m'n lengte af willen. Ik ben 1.82 ofzo namelijk, én ik val gewoon op arabiertjes die niet al te groot zijn. Ook is m'n huidige vriend maar iets groter als mij, en dat vind ik ook niet zo leuk.
1.76 ofzo, dat vind ik wel een mooie lengte. Te dik ben ik niet, m'n borsten vind ik prima in verhouding, en met de rest ben ik ook wel tevreden.
Misschien nog een iets minder gevoelige huid. Dat zal wel fijn zijn. Ik ben voor veel dingen allergisch namelijk.
M'n tanden mochten ook wel wat bleker en rechter....
Maar ach, niemand is perfect (zie m'n onderschrift!).

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 10:00

Ik ben eigenlijk wel tevreden met mezelf, mag dat ook?

Nulla tenaci invia est via

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 10:02

Als ik dan wat zou willen veranderen... zou ik wel zo'n 20 kilo lichter willen zijn. Maar verder ben ik wel tevreden.

:evaw:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 10:35

Margreet schreef:
Ik ben eigenlijk wel tevreden met mezelf, mag dat ook?

Tuurlijk! Geweldig toch!

Ik ben eigenlijk ook heel tevreden met mezelf. Ik heb dan wel een bril, scheve oren, paar pondjes teveel maar ik zit gewoon lekker in mijn vel.
Alleen die tanden irriteren me. Vooral ook omdat ik gewoon snel last heb van mijn kaken en ik niet normaal kan afhappen.

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 10:40

Ik ben echt geen perfect fotomodel hoor, verre van dat, maar als ik nou echt iets moet noemen dat ik anders wil... Nee, dat kan ik niet bedenken.

Klein puntje: iets minder steil en glad haar zou fijn zijn, zodat een leuk kapsel ook eindelijk eens blijft zitten ipv binnen een uur uitzakt en uiteindelijk toch weer in een staartje of knotje eindigt. En geen bril of lenzen zou ook wel fijn zijn, maar dat is meer praktisch.

Ik zit heus wel eens niet lekker in m'n vel, maar met uiterlijk heeft dat niets te maken.

Nulla tenaci invia est via


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Lois_, Black_Moon, carina, cinniz123, FrNo, hedjuhhh, ijslandfan, Lestrange01, Lisewiesje, Polarize, pony33, Selina, Shetje14, Verara, Zwerte en 159 bezoekers