in elkaar geslagen

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Druif_01

Berichten: 8810
Geregistreerd: 04-11-01

in elkaar geslagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-02 22:35

ik was dus vandaag met mijn zus naar de efteling, word ik ineens (zonder reden) getrapt tegen mijn achillesspees met het gevolg dat ik dus bijna niet meer kan lopen dus ik zei (natuurlijk kon ik mijn mond weer niet houden) doe ff normaal ja! met als gevolg dat ik een prutsmuts een vieze slet was (sorry voor mijn taalgebruik) waarna ik nog een trap tegen mijn hamstrings kreeg en er werd nog gespuugd, ik heb aangifte gedaan van mishandeling (op aanraden van de vrouw van de ehbo) bij de beveiliging van het park, maar degene die het hebben gedaan waren het park waarschijnlijk al uit. wat vinden jullie? heb ik goed gehandeld? of had ik terug moeten slaan? Verward

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.


greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 22:41

Flubke je hebt het prima gedaan en het is goed dat je aangifte van mishandeling hebt gedaan.Dit lijkt toch nergens op.

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 23:31

ontzettend veel sterkte, enne, tja wat moet ik zeggen. beterschap.


groetjes Lara

Z1+4 !!!!
reserve kampioen M2 dressuur!!

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 03:35

Sorry, maar die had ik dus in elkaar getrapt! Ze waren al weg en dus hebben zij jou wel eventjes in elkaar getrapt! Aangifte doen? Niemand doet er toch niets aan!

Some love last a lifetime...Some love last forever!!!
http://www.freewebs.com/martellstables
Profiel is weer aangepast!!


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 08:05

Dit is echt niet normaal meer. Hoe komen mensen daar nou weer bij?! Natuurlijk was er verder weer niemand die er iets van zei of iets deed.

De hond is de betere mens

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 08:08

Na ja, dat geloof je toch niet, sterkte Flubke!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 08:25

he auk!! wat dom zeg!! toch niet zo'n leuk dagje efteling!!
sterkte he!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Druif_01

Berichten: 8810
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-02 09:50

thanks allemaal, maar niemand zei er iets van, omdat er verder niemand op het pad liep. ik kan nog steeds bijna niet lopen, van mijn moeder moet ik morgen even naar de dokter Misselijk en ik durfde niet terug te slaan want zij waren met z'n vieren en wij maar met z'n tweeën. Verdrietig

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 11:40

Terugslaan heeft geen zin, als zij dan eerder bij de politie zijn dan jou, dan ben jij de schuldige. Altijd proberen te vermijden dus. Verder vind ik het een uitermate lage actie en ik hoop echt dat ze die idioten te pakken krijgen! Sterkte ermee Aukje!

vlieg

Berichten: 2908
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 15:00

terugslaan haalt idd niet zoveel uit, en het gevolg zou waarschijnlijk geweest zijn dat je nog meer klappen had ontvangen, maar ik zou het waarschijnlijk toch gedaan hebben....

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 15:03

ja maar ze waren met hun 4n, die lafaards! Heel typerend hoor!

De hond is de betere mens

Druif_01

Berichten: 8810
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-02 20:20

nogmaals allemaal bedankt voor jullie lieve reacties! ik moet morgen naar de dokter Huilen want ik kan nog steeds niet fatsoenlijk lopen en mijn moeder wil zeker weten dat er niks fout zit. ik laat wel weten wat het is

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 20:33

j e z u s , waar slaat dit nou weer op zeg, is toch niet normaal meer.............maar tegenwoordig sta je nergnes meer versteld van dus......beterschap!!!

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 20:51

Nou ik had ze meteen bij de kraag gepakt en ergens bij het peperkoekenhuis of de fatamorgana gedumpt Haha! maar ja dat ben ik dan weer ik kan nogal heftig op zoeits reageren Schijnheilig

had het ook gaan aangeven, maar daar ben je vet mee.Die pummels lopen nou gewoon nog rond en die vinden ze toch niet terug..nee ik had ze een kroket terug verkocht en een hele harde, sommige kinderen zijn wat dat betreft echt niet opgevoed en die moet je dan zelf maar even bijvijzen..(tenmisnte das wat ik van m'n ma heb geleerd, als ze je slagen gelijk terug meppen en meteen goed hard met volle overtuigingskracht dat er verder geen woord meer uit komt dat ze een beetje respect voor je hebben en je niet zomaar kunnen aanvallen)
Wat is dat nou voor iets, ik kan begrijpen dat het flink pijn heeft gedaan zo een trap, maar als ze zoiets bij mij doen stijgt de adrenaline (of zoiets, kan ook woede zijn) en dan kunnen ze het beter op een lopen zetten.
Ik kijk ook wel uit hoor, denk nou niet dat als er iemand op me opbotst dat ik meteen tekeer ga.maar als er een vieze slet of een volgende duw, mep (expresse dan hé) aankomt dan hebben ze meteen goed prijs!

Ik was zo ooit eens uit met een vriendin, en die was der jas aan het pakken die op de grond lag..een paar plaatselijke boerenzonen vonden het blijkbaar erg leuk om bier in der broek te kappen terwijl ze zo gebukt stond..nou zij deed er niets aan, maar ik heb die 3 kerels (2 keer zo breed en groot als mij, maar dat is nou ook niet zo gek met mijn 54 kg en 1.70m groot) toch wel erg op hun plek gezet en ze een mega-duw verkocht (schrok er zelf van dat ik zo "sterk" was) begonnen ze zo va 'oh hé sorry hé was maar om te lachen (ken je dat)" maar nadat ik ze met m'n grote mond duidelijk had gemaakt dat het dus echt NIET grappig was zijn ze toch maar afgedropen Haha! )
Zijn toch geen manieren?

God wat is dat nou voor iets, je een beetje gaan aanvallen Boos! stelletje kl**tzakken!!!!! Misselijk

denk nou overigens niet dat ik een agressviese ruziezoekster ben, hélemààl niet zelfs, ik kan veel hebben, maar sommige dingen zijn echt wel expres en gaan me te ver en dan voelen of horen ze het ook Haha! zoals wat jij nou hebt meegemaakt..oh wat jeukte m'n vingers toen ik het las Haha!

veel beterschap hé, en de volgende keer gooi je ze maar over de haag Haha! ! (als je in staat bent tenmisnte ik kan geloven dat zoiets kan aankomen)

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 22:06

Hè getver... wat een domme muts zeg Boos! ! Je hebt het goed gedaan hoor, dat je niet terug gemept hebt, dan had je jezelf ook nog tot haar niveau verlaagd! Helaas zal zo´n aangifte weinig uithalen, alleen misschien voor je gevoel van eigenwaarde, maar... dat is ook veel waard Lachen ! Sterkte ermee en ik denk dat het idd goed is als je morgen even naar de dok. gaat!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Druif_01

Berichten: 8810
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-02 12:44

nou ik ben dus vandaag naar de dokter geweest en het is dus een gekneusde achillespees. Hij kon er verder niks aan doen, ik moet gewoon koelen, daar ben ik dus mooi klaar mee Huilen Scheve mond

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 13:27

Ik vind dat je goed hebt gehandeld. Als je teruggeslagen had, was het waarschijnlijk uitgelopen op een gevecht. En dan kon je denk ik een paar dagen niet meer lopen.

Maar toch erg banketstaaf wat er gebeurd is! Beterschap!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 13:35

Ik ben in zo'n geval dus iemand die echt een scene gaat schoppen en die lui op zijn minst flink voor |u| zet. Meestal schat ik eerst in wat mijn kansen zijn tegenover die mongolen, en daarna, als mijn kansen redelijk goed zijn Schijnheilig ram ik er op los. Dat zullen ze wel leren voortaan iemand zomaar een schop, klap of roggel te geven.

Ik ben overigens helemaal geen ruzieschopper hoor, totaal niet, ben aardig tegen alles en iedereen, tenzij is daar een goede reden voor heb! In jouw geval had ik dus echt wel teruggeslagen, en niet zo'n beetje ook!

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 14:16

He, waar moet dat toch allemaal naar toe??? Wat schiet je er nou mee op om een ander pijn te doen?
Iig beterschap! Hoe lang moet je er mee zitten?
Kijk, eigenlijk heb je verstandig gehandeld maar ik had ze me daar toch eens een knal verkocht!
Nee, ik had het echt niet gepikt en ik wil nog wel eens zien of de politie je dan als schuldige ziet, denk het niet.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bellatrix, Googlebot, meintje, Ookami, Paardje02, rien10, Sababber, SentiBot, thirteenn, Vaiqua en 62 bezoekers