natte meeting met Jasmijn met foto's

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

natte meeting met Jasmijn met foto's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-02 13:35

Ik had vanmorgen om 10.30uur afgesproken met Jasmijn. Ze had deze zondag nou eens geen wedstrijd waar ze moest jureren dus nou kon ik eindelijk haar Jesper eens zien. Ik had al een paar foto's gezien maar wat een leuk paard zeg. Ondanks het feit dat ze er al 1.5week niet opgezeten had liep hij echt hartstikke goed. Ik heb een paar niet zo heel duidelijke foto's tussen de regendruppels door genomen:
Afbeelding
Afbeelding
Verder heb ik kennisgemaakt met alle andere paarden op stal. Het viel me op dat alle paarden zo lief waren, ook de hengsten! Het was ontzettend leuk en zeker voor herhaling vatbaar.

Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 13:48

Jeetje wat ben jij snel thuis zeg, hopen dat je geen flitspaal tegen gekomen bent Haha!
Het was echt heel erg gezellig. Astridh heeft me even geholpen met rijden, want mijn grootste probleem is dat hij onvoldoende aan het been is. En zeker als er dan iemand komt kijken wil ik het te netjes doen ipv hem een keer goed naar voren te schoppen dus dat schoot niet echt op. Dus Astrid met de zweep in het midden en maar tempowisselingen rijden. Hij ging er echt super van lopen, wauw, net een echt dressuurpaard!!! *LOL*
Die tweede foto is trouwens uniek want dat is in de enge hoek in de bak, waar ik vandaag in stap linksom zomaar kon komen. Rechtsom lukte het niet en daarna ben ik in een volte om Astrid heen blijven rijden voorin, en daar is het een engeltje Schijnheilig
Wat is hij trouwens groot als ik erop zit zeg, of ik klein natuurlijk. Kan ik toch mooi als excuus gebruiken als ik hem niet goed aan elkaar gereden kreeg, dat het zo'n groot paard met zo'n klein meisje is. Knipoog

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 18:44

Het komt me daar heel bekent voor... waar is dat ergens?

Leuk paardje hoor!! en je lijkt idd heel klein

Eyes
Berichten: 854
Geregistreerd: 14-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 20:32

Citaat:
Leuk paardje hoor!! en je lijkt idd heel klein


Dat klopt, alleen lijkt ze niet klein maar is ze klein. Ik ben een keer met haar naar Zwolle geweest (hengstenshow) en in de auto had ik al een paar kussentjes gelegd anders kon ze niet door de voorruit kijken.
En verder heeft ze de halve dag op m'n schouders gezeten Haha! .

Maarre....erg leuke foto's hoor! Dat Yep een mooi paard is heb ik al eens in het echt mogen aanschouwen enne... nee hoor Jasmijn(is dat niet mijn jas?)/Laura, je bent niet zo klein hoor.
En nu maar wachten Gaaaap en wachten Dromen e wachten Slapen totdat we weer een keer verder gaan met die kür van je. En je kent me he? Ik zal heus niet aan de grote klok gaan hangen wanneer je moet starten. Pling Lips are sealed

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 20:34

HEE Jasmijn jij zei dat je dicht bij Assendelft woont...WAAR dan? ik kan aan de foto's niet zien waar het is Haha!

Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 23:21

Berdientje, het is helemaal achter in de polder, tegen beverwijk aan. Ik woon zelf in Krommenie.
Eyes: jou spreek ik nog wel, hoezo extra kussentjes in de auto Boos! We hebben toen wel lol gehad he, en die kur, tja ik weet zelf de jaartelling daar ook niet van. Astridh heeft hem gelezen en vond hem leuk, nu alleen nog even oefenen met een paard dat 1 hoek niet door wil, filmen en starten maar, ik gok dat ik 2004 wel haal Haha!

Fitzroy

Berichten: 25104
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-02 05:41

Wat leuk om weer eens foto's van Jep en Jasmijn in actie te zien. Het is mij trouwens niet opgevallen dat je zo klein lijkt op Jep.
Wanneer heb je weer wedstrijd, dan kom ik eens kijken?
Het lijkt wel mee te vallen met de regen, maar dat zal wel vertekenen.


En Eyes, volgens mij was er toch iemand die het niet na kon laten om even haarfijn op Bokt te zetten wanneer een bep. persoon kür moet rijden, dus niet vertrouwen, Jasmijn!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-02 10:05

Jesper is ook een heel leuk paard, maar ja wat wil je, hij is een Belisar he! Knipoog Lachen

Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-02 14:54

Precies Jura, jij snapt het. Belisar is gewoon een topper die ook toppers levert. Ja, ook zijn kleinkinderen. Lachen
En Fitz, we waren echt goed nat hoor, arme Astrid zeiknat omdat ze in de bak moest staan ipv lekker in de kantine te zitten.
En over het evt verklappen van mijn kur debuut van Eyes maak ik me niet zo druk, ik heb genoeg materiaal om terug te slaan (figuurlijk dan he) dus hij houdt zich wel gedeisd. Maar ja, of ik het dit leven nog ga redden om eens kur te rijden begin ik zelf toch ook wel erg aan te twijfelen Scheve mond
Astrid heeft me ook proberen duidelijk te maken dat ik gewoon eens met stang en trens moet gaan rijden, en dat Jep echt niet zielig is als hij aan de kletter gaat of opzij springt en ik zit per ongeluk wat teveel aan de stangteugel. Ik ga het dus toch maar eens proberen. Of ja proberen, hij kan het wel hij maakt er niets van, maar ik ben zo bang dat ik niet eerlijk ermee rij. Maar Astrids wijze raad: Als je het niet probeert leer je het ook nooit, tja daar is geen speld tussen te krijgen, dus de eerst volgende wind stille dag.....

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-02 17:07

Jasmijn schreef:
en dat Jep echt niet zielig is als hij aan de kletter gaat of opzij springt en ik zit per ongeluk wat teveel aan de stangteugel. Ik ga het dus toch maar eens proberen. ..


Het is dus toch overgekomen Haha! ik had een beetje mijn twijfels, je was er zo onzeker over. Enne als het je een beter gevoel geeft dan wil ik er best bij zijn hoor als je met stang gaat rijden maar je hebt Tine toch ook die je even bij kan staan dus dat zal wel niet nodig zijn.

Eyes
Berichten: 854
Geregistreerd: 14-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-02 17:18

Pling En anders komen we gewoon met z'n 20-en aanwijzingen geven Pling
Zal je wel leuk vinden dacht ik zo Knipoog

Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-02 20:28

Ik ben nog steeds onder de indruk van de aanslag op Pim Fortuin, maar het leven gaat door, dus toch maar even reageren.
Heel lief aangeboden hoor Astrid, om te komen kijken als ik met mijn martelwerktuig ga rijden, maar je weet hoe lang ik al zeg dat ik kur ga rijden, dus wacht maar niet op mij Haha! Maar ik ben het echt van plan, het wordt mooi weer, dan is hij braver, dus moet het er maar een keer van komen (oh nee 1x is niet genoeg he)
En Eyes, ik denk niet dat ik veel rustiger wordt als 20 mensen allemaal iets anders gaan zeggen, dus bedankt voor het aanbod, maar toch maar niet. Knipoog

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 20:49

okee okee okee,
een week na dato, maar ik moet toch even iets zeggen, ik zie de foto's namelijk nu pas!

Jasmijn,
ik heb wel eens eerder een foto gezien van jou en Jep en daar is die groot/klein verhouding mij ook niet zo opgevallen, maar hier wel heel duidelijk!

Misschien kwam het door de regen, maakte je je klein om de regendruppels niet te raken?!

Maar je hebt Jep mooi aan het lopen hier en voor wat betreft die stang: zo fout als ik het ooit heb gedaan zul jij het never nooit niet doen, en Woody houdt nog steeds van me Lovers dus gewoon proberen, hetzij met Tine erbij, hetzij met Astrid erbij, of als je dat liever doet: gewoon eens een keer als je helemaal alleen bent! Schijnheilig

Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 23:04

Ik vrees dat ik eerder zo klein lijk omdat hij onvoldoende voor het been was, en ik daardoor mijn hakken optrek Bloos Bloos *schaamschaam*, om dat een beetje te verhullen voor het kritisch oog van Astrid, maar dat lukt niet hoor Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 22:30

Dit topic had ik wel al gezien, maar dan zonder dat ik de foto's kon zien. Mooi hoor, kan niet anders zeggen!

Volgens mij heeft Jep een heel klein mondje, past daar wel al dat ijzerwerk in Knipoog Knipoog?

Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 22:38

Wel in zijn kleine mondje (moet je eens kijken hoe klein als je hem een worteltje voorhoudt Tong uitsteken ) maar niet 2 teugels in mijn kleine handjes Haha!