Een gekke oproep

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Een gekke oproep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 23:00

Ik snap het ook. :j
Zelf kijk ik ook regelmatig in dit topic als ik zie dat er nieuwe reacties geplaatst zijn.

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 23:00

Ik begrijp MB ook :j. Tuurlijk zal de TS het druk hebben maar wij wachten met smart op de foto's.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 23:06

Ik bedoelde het niet kwaad ;)

maar er is uiteraard meer in het leven dan alleen bokt.
Ts-er zal het druk genoeg hebben :)

R0X

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 23:07

Wat een mooi gebaar guys!!! :) Heel ontroerend!

dutchy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 23:29

Ik ben wel benieuwd naar de foto's. Echt fijn dat ze er zo blij mee is!
Waarom heb je eigenlijk niet gezegd dat het om je moeder ging? Niet dat het iets uitmaakt, maar ik ben gewoon nieuwsgierig.

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 13:16

Jolliegirl schreef:
maar er is uiteraard meer in het leven dan alleen bokt.
Ts-er zal het druk genoeg hebben :)
Nee, dat meen je niet? Is er meer dan Bokt? Wat dan?

Hihi, grapje hoor... ik ben ook nog steeds benieuwd, ik scrol gewoon steeds door totdat ik een keer foto's zie. Ga niet alle reacties lezen.

klijnliesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 21:29

ik wacht ook met smart.. en ja er is meer dan bokt. Maar wij hebben ook tijd gemaakt . Kaartje schrijven naar de bus toe gaan. Kleine moeite groot plezier. -:(- maar nu wil ik ook wel eens een fotootje zien.

Ben niet boos maar wel ongeduldig

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-10 23:00

Nijn schreef:
Ik begrijp MamboBeach wel hoor, we hebben met zijn allen heel enthousiast kaarten gestuurd en het resultaat daarvan laat nu op zich wachten, kan het even niet anders omschrijven :)

Het resultaat is al geweest, nl dat jullie iemand een heel leuke verjaardag hebben bezorgd toch? ;)

Ik ben vanmiddag even langsgeweest en heb alle kaarten gelezen en bekeken. Prachtige zelfgemaakte tekeningen, mooie teksten waar duidelijk even over na is gedacht, grote kaarten met aandacht uitgezocht, eigen printen, lieve kaartjes van kleine kids... En heel bijzonder, van die 176 kaarten zijn er maar heel weinig dezelfde. Bijna allemaal orgineel en praktisch geeneen hetzelfde.
In alle hektiek, ik zit midden in een heel druk hoogseizoen, ben ik mijn camera vergeten. :o

We gaan ze inplakken zodat er vaak nog even terug gebladerd kan worden.
De bloemen stonden al op de kiek, de chocolade is opgesmikkeld en de kaartjes worden deze week even door mijn vader op de foto gezet zodat we het kunnen bekoekeloeren in het topic.
Deze actie is zeer zeer gewaardeerd!

En tja,...ik verval in herhaling maar zodra ik de kiekjes heb stuur ik ze door.

Ik heb niet in de OP vermeld dat het om mijn moeder ging omdat ik vond dat dit er niet toe deed.

Toveren

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 23:10

klijnliesje schreef:
ik wacht ook met smart.. en ja er is meer dan bokt. Maar wij hebben ook tijd gemaakt . Kaartje schrijven naar de bus toe gaan. Kleine moeite groot plezier. -:(- maar nu wil ik ook wel eens een fotootje zien.

Ben niet boos maar wel ongeduldig

Is het voor wat hoort wat?
Jammer, het is toch al geweldig dat jullie deze mevrouw zo gelukkig hebben kunnen maken? Snap niet dat daar dan nu weer een foto tegenover moet staan :)

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 23:12

faye1995 schreef:
Jammer, het is toch al geweldig dat jullie deze mevrouw zo gelukkig hebben kunnen maken? Snap niet dat daar dan nu weer een foto tegenover moet staan :)

Het is niet "Voor wat hoort wat", meer dat we het leuk vinden om onze verzameling bij elkaar te zien :D

Toveren

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 23:15

Chantal___ schreef:
faye1995 schreef:

Het is niet "Voor wat hoort wat", meer dat we het leuk vinden om onze verzameling bij elkaar te zien :D

Dan mogen de reacties wel eens wat anders worden geformuleerd :)

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 23:31

Jaci, super om te horen allemaal, ik ben heel blij dat we je moedertje zo blij hebben kunnen maken, dat ze even de rest kon vergeten!!

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 23:51

Jacimatho schreef:
Nijn schreef:
Ik begrijp MamboBeach wel hoor, we hebben met zijn allen heel enthousiast kaarten gestuurd en het resultaat daarvan laat nu op zich wachten, kan het even niet anders omschrijven :)

Het resultaat is al geweest, nl dat jullie iemand een heel leuke verjaardag hebben bezorgd toch? ;)

Ik bedoel er niet mee te zeggen dat het resultaat er nog niet is geweest, meer dat wij het resultaat nog niet hebben ''gezien'' in de zin van foto's :)
Daarbij zeg ik ook dat ik niet weet hoe het anders te omschrijven ;)
Ik denk dat iedereen gewoon reuze nieuwsgierig is naar de mooie verzameling en niemand hier het slecht bedoeld :)

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-10 00:13

Komt allemaal goed, echt waar.. :j

Bramasole

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 09:26

MamboBeach, ik begrijp je helemaal. We hebben allemaal best wat moeite gedaan om te zorgen dat de kaarten geschreven op de bus gingen voor 5 uur en we zouden het heel leuk vinden om het resultaat te zien, dat is alles. Helemaal niet "voor wat, hoort wat". Komt er niet eens bij in de buurt.

Hahaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 09:28

ik snap de reacties van een aantal mensen wel hoor. In eerste instantie werd er gezegd dat er direct na het weekend van de verjaardag foto's zouden volgen, dat werd vervolgens een week uitgesteld tot na het volgende weekend. Inmiddels zijn we bijna 2 weken verder dus ja, dan worden de mensen ongeduldig, inclusief ikzelf :o
Het was inderdaad een kleine moeite om een kaartje op de bus te doen maar het lijkt mij net zo'n kleine moeite om je dan aan je belofte te houden er even wat fotootjes te plaatsen... ;)

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 09:30

"voor wat hoort wat" zo is het helaas wel zoals het een beetje op mijzelf overkomt op dit moment. Ik sluit me dus helemaal aan bij Faye1995.

Altruïsme, echt altruïsme, iets voor iemand doen zonder dat je er iets voor terug wilt komt helaas weinig voor.

Het kaartje is gestuurd, iemand is erg blij gemaakt door deze leuke actie, in het topic staan meerdere verslagen hoe het werd ontvangen. Dat lijkt me dan toch genoeg?

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 09:45

Apple, gelukkig begrijpen een aantal mensen me en als je goed leest kun je ook zien dat het helemaal geen voor wat hoort watgeval is. Nogmaals, ik heb het graag gedaan en wist helemaal niet dat er foto's zouden komen, als iemand dan zegt foto's te maken en ze hier te plaatsen vind ik dat juist een hartstikke leuk initiatief. Noem het benieuwd zijn, whatever maar dat wordt nu afgedaan als altruisme :? Dan sla je de plank echt mis Apple, heel jammer dat je zo een reactie geeft. Zegt ook meer over jou dan andere mensen. Tegenwoordig mag je niets meer vragen op een nette manier of iets uitten want je bent direct een verschrikkelijk persoon en je wilt er wat voor terug hebben...

Dit is mijn laatste post hier in dit topic, ik heb mijn punt wel duidelijk gemaakt dacht ik zo. Denk je er anders over, jammer, eigen probleem.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 09:48

MamboBeach, misschien even de definitie van altruïsme opzoeken in het woordenboek, anders kan ik je reactie niet zo goed plaatsen :-)

Het onbaatzuchtig sturen van een kaartje zou namelijk een daad zijn van altruïsme.

MiSz_SaNdY

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 09:49

pff dr blijven er een paar goed hangen zeg foto zou leuk zijn ind maar dat komt wel dat bedoelen we geloof ik?

KimH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 10:07

Ik lees het topic nu pas en heb dus geen kaart kunnen sturen. Maar ik moet even kwijt dat ik dit een prachtig initiatief vind en dat er iemand heel erg blij is gemaakt!!!

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 11:36

beetje jammer van de discussie in een topic met zo'n geweldige actie!

de foto's komen vanzelf wel, we weten toch al dat moeders er super blij mee is en daar ging het toch om :)

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 11:38

Ik snap de ophef niet helemaal.
Ik ben ook reuze nieuwsgierig, maar wacht rustig af en bekijk steeds dit topic.

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 11:45

HorseTopShop schreef:

Hier ben ik het helemaal mee eens.
Kom op mensen , het is toch al heel leuk dat ze ons zo goed op de hoogte heeft gehouden met hoe haar moeder de kaarten heeft ontvangen.
Foto's zouden leuk zijn , maar dat is niet de reden waarvoor je een kaartje hebt gestuurd. Dit deed je om die mevrouw een leuke dag te bezorgen. Dat is gelukt. Dus de missie is al voltooid mijns inziens :D

loriene

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 12:34

HorseTopShop schreef:

Ik ook.