Isa heeft een dochter!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ziolette

Berichten: 17741
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

Isa heeft een dochter!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-02 05:23

Isabella is om 3:15u. bevallen van een mooie, gezonde dochter. Nadat ik twee uur had zitten kou kleumen in een greppel (erg prettig met een flinke verkoudheid Haha! ), vond Isa het gelukkig tijd worden om te bevallen. Isa doet het graag alleen, dus je moet haar betrappen hetgeen me aardig gelukt is.

Het veulen heet VELVET en haar pappie is Karandasj. Ze is zwart met donkerbruine gloed en heeft wat witte haartjes op haar lip een een witte vlek op een van de kroonranden aan de achterbenen. Echt een heel fijn, hoogbenig veulen met een mooi koppie. Lovers Foto's volgen.

Isa vond het geen probleem dat ik erbij kwam zitten. Ze was zo slim om tegen de muur aan te bevallen, een stal van 3x6 en dan nog een muur gebruiken Frusty ! Dus ze kon wel wat hulp gebruiken. Veulen stond, dronk en poepte volgens het boekje, dat heeft ze van mamma, want die beviel ook volgens het boekje. Ze was nl. op 15 mei uitgeteld en is gisteren begonnen met kegelen. Toch wel fijn als je paard dezelfde boeken heeft gelezen Haha! .



bol
Berichten: 1304
Geregistreerd: 15-01-02
Woonplaats: delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 09:55

gefeliciteert met je nieuwe aanwinst onze merrie is ook volgens het boekje bevallen. nu balou nog is 20mei uitgerekendhoop ook volgens het boekje ben erg nerveus.

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 11:02

gefeliciteerd. wat stoer dat je er bij was.

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

Marije_jiplover

Berichten: 25300
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 10:06

Gefeliciteerd hoor! Ik wil wel snel een keertje komen kijken hoor! N nou Zio nog he?Maar die heeft het al zo vaak gedaan, dat komt vast allemaal we goed. Ennuh... snel foto's op bokt zetten, want ik heb nog ff geen tijd om langs te komen en dan kan ik haar toch alvast zien.

[IM] Mijn Gouwe Ouwe is niet meer...
Om vreugde te kunnen vermenigvuldigen, moet men haar delen
Je kunt de richting van de wind niet veranderen, wél de stand van de zeilen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SemrushBot, Trendiction, winnetou4502 en 127 bezoekers