hoe krijg je je cap weer zwart

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dorine_81

Berichten: 1639
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Beek (LB)

hoe krijg je je cap weer zwart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-02 21:50

Mijn ooit zwarte cap is helemaal verkleurd door de zon en is nu bruin niet dat ik het heel erg erg vind maar zwart is toch mooier ...!

Hoe krijg ik hem weer zwart???


Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 21:51

verven?
bij mijn cap hielp het viezige vaak dooe plakband omgekeerd oom m'n hand te wikkelen (dus plakkende deel naar buiten) en er zo langs te strijken

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 21:52

wat je er aan kan doen dat hij verkleurd weet ik niet, maar het stof wat in de cap zit kun je er met stoom uithalen heb ik gehoord. Ik heb het zelf nog nooit geprobeerd, want heb het ook nog maar net gehoord.

guidolover

Berichten: 1642
Geregistreerd: 26-09-01
Woonplaats: St. Maartensdijk (zeeland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 21:53

je hoort wel eens dat je ze met een borsteltje met wat zwarte schoensmeer weer zwart krijgt, dat had ik dus geprobeerd maar nu heb ik een cap met allemaal kale plekken Frusty

kan ook aan mij liggen hoor, maar ik zou het maar niet proberen...

Guido is mijn Black Beauty...!!

**ik heb weer foto's in mn profiel**


mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 09:11

guidolover schreef:
je hoort wel eens dat je ze met een borsteltje met wat zwarte schoensmeer weer zwart krijgt, dat had ik dus geprobeerd maar nu heb ik een cap met allemaal kale plekken Frusty

kan ook aan mij liggen hoor, maar ik zou het maar niet proberen...


haha, dat had mijn vader dus ook geprobeerd met een cap (hij moet viertal comanderen, hij rijdt niet). gelukkig was hij bij de klep van de cap begonnen en zag dat het niet werkte! daar kreeg ie namelijk ook van die plekken! Haha!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 10:03

Bij de schoenmaker verkopen ze busjes met spray voor zwarte suede schoenen. Bij mij werkt dat spul ook prima voor m'n cap!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AM_KL, bella24, cabochon1, myk_en_shant, nine1987 en 116 bezoekers