startlijsten.nl

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 22:52

Als er meer verenigingen aangemeld zouden worden zou het wel nut hebben *LOL* Nu schiet je er niet echt veel mee op Haha!


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 23:04

Ja maar het is wel een goed initiatief (van Kitty hier trouwens).
Als de verenigingen zich nou ff massaal gingen aanmelden...


gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 23:08

Daar ben ik het ook helemaal mee eens *LOL* Maar dat moet dan wel gebeuren...Party!! Ik heb er ook een paar keer gekeken(o.a. voor programma van WMR) maar veel verenigingen werken niet mee of de programma's worden te laat doorgestuurd...maar ik zal het bij ons op de vereniging ook eens laten vallen Haha!

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 09:16

Het probleem van Startlijsten.nl is, dat er nog niet voldoende bekendheid bij de verenigingen is. Adverteren kost veel geld en aangezien het nog gewoon een hobbymatige site is, hebben we dat er niet voor over. Dus mochten jullie ideeën hebben voor sponsoren, dan horen we het graag.

En het zou fijn zijn als jullie je wedstrijdsecretariaat erop attenderen dat deze mogelijkheid er is Haha!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 10:01

mmh ik had dit bij mij op de club doorgesproken maar het probleem is dat ze liever hebben dat de mensen op hun site kijken. Vooral uit commercieel belang.

Verder is onze site ook door iemand prive gemaakt die er een hoop tijd in steekt als die ook nog eens een keer bij startlijsten.nl moet aanmelden gaat dat allemaal veel tijd en geld kosten.

Ik vind het een goed plan maar ik denk at veel vereningingen al een site hebben en ze hebben natuurlijk liever dat je daarop kijkt ook voor hun sponsors. Je zou er wel links kunnen plaatsen maa ik denk dat Kitty dat dan zelf moet gaan doen want de verenigingen zullen daar geen tijd in willen steken. Je moet het eigenlijk helemaal voorkauwen voor ze hihi Knipoog .

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 15:58

c
Laatst bijgewerkt door janna op 05-05-22 08:49, in het totaal 1 keer bewerkt

-

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 15:35

En daarom is het nou juist zo handig zo'n site, vooral voor de verenigingen *LOL* Die worden namelijk helemaal gek van al dat gebel....Haha!

maar ik heb het even gemeld bij het wedstrijdsecretariaat pony's Party!! Onze vereniging heeft namelijk geen site....er is nog niemand opgestaan die zich geroepen voelt *LOL*

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 23:42

Maar voor verenigingen is het ook mogelijk om de wedstrijddatum in te vullen en dan op www.Startlijsten.nl te zetten dat de lijst op de site van de organiserende vereniging te vinden is...

daan
Berichten: 661
Geregistreerd: 16-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 20:25

Nou, in de veragdering van ons wedstrijdsecretariaat van afgelopen maandag is besloten dat wij voortaan ook onze startlijst op je site gaan zetten hoor. Dus bij deze, weer een vereniging erbij!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 bezoekers