wie start er met de (oefen) cross in Ede?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
loulou

Berichten: 14805
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

wie start er met de (oefen) cross in Ede?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-02 12:38

ik doe zelf mee met de oefencross en mijn lesgeefmens met de klasse L en dan zal ik wel groom moeten spelen Haha! zijn er meer mensen die mee doen (boktmeeting?)



Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 14:11

Oefencross? Op welke datum is het? Lachen

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

toontje
Berichten: 94
Geregistreerd: 28-10-01

misschien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 19:00

hoi, ik doe misschien mee. ik ben al wel een paar keer in lunteren wezen crossen ook erg leuk. hoe gaat dat in z'n werk een oefencross? is dat net zo als bij springen dat je op je eigen tempo mag rijden en zelf bepaalt wat je doet? krijg je ook hulp?

Merel Blom

Berichten: 1317
Geregistreerd: 21-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 19:41

als het goed is start ik 2 paarden in het L!

Haha!

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 20:13

Maar welke datum is het nou???? Haha!

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 10:16


.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

loulou

Berichten: 14805
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-02 12:18

het is op woensdag 12 juni. wel een beetje rare datum. bij de oefencross doe je alleen de cross zelf dus geen springen en dressuur (vind ik wel jammer) en het is 's avonds ik dacht tussen half 6 en 7 ofzoiets maar dat weet ik niet zeker. als je mee wilt doen kun je me PB voor het telefoonnummer.

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 14:46

Dat was voor mij de reden om niet mee te doen *LOL* Ik moet daarna nog even terug naar Den Helder en mijn paard heeft nog zo weinig ervaring en Ede vindt ik best wel pittig gebouwd(iig het water dat mijn paard nog nauwelijks kent), dan ga ik liever eerst een keer trainen in Lunteren en dan B starten...Oefencross in Roden ging trouwens wel super, maar daar was geen waterbak Party!!

Merel Blom

Berichten: 1317
Geregistreerd: 21-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 15:04

gomir schreef:
Dat was voor mij de reden om niet mee te doen *LOL* Ik moet daarna nog even terug naar Den Helder en mijn paard heeft nog zo weinig ervaring en Ede vindt ik best wel pittig gebouwd(iig het water dat mijn paard nog nauwelijks kent), dan ga ik liever eerst een keer trainen in Lunteren en dan B starten...Oefencross in Roden ging trouwens wel super, maar daar was geen waterbak Party!!


Uhm, het water mag je gewoon in en uit lopen, dus niets anders dan dat je normaal doet....

Haha!

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 15:07

Je moest er toch terug via een afsprong in Verward daar ben ik met mijn pony namelijk hopeloos gestrand *LOL* Of is oefencross niet ongeveer op B-niveau Verward (hij kent trouwens alleen de waterbak in dijkgatsbos en daar loopt hij wel in, maar of dat op vreemd terrein ook lukt, dat probeer ik toch liever dichterbij huis Haha! Heb Lisse alvast gepland Party!! )

Het blijft een heel eind rijden, zeker voor een woensdag en officieel starten wil ik pas in het najaar Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: kimmetje26, marygoround en 13 bezoekers