Voor alle zwevende kiezers:

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Voor alle zwevende kiezers:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-02 18:29

20.30 op sbs6:
Waar stem ik op?
Programma op Sbs waarin de kijker in de gelegenheid wordt gesteld om op een toegankelijke manier te testen welke politieke partij het meeste overeenkomt met zijn of haar denkbeelden.

Geen flauw idee of het wat is, maargoed, ik ga iig even kijken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 18:48

Voor een goede beeldvorming kun je beter diverse kieswijzers uitproberen. Op internet zijn er ook een heel aantal te vinden. Doe er een paar, en ga uit van het "gemiddelde". De vraagstelling is namelijk van heel grote invloed bij dat soort dingen.

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-02 18:51

daar vond ik stembox de beste van. Niet alleen 'ja/nee' antwoorden, ook 'neutraal' en tenminste diepgaande vargen. Stemwijzer.nl gaf bij mij LPF en LN... terwijl ik dat dus absoluut niet wil stemmen Verward Maar aan de statistiek te zien gaf die site aan het overgrote deel van de bezoekers dat advies. Beetje vaag dus.

Josti

Berichten: 1534
Geregistreerd: 28-03-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 12:21

ik heb ook een paar tests gemaakt on line en daar kwamen D66 en PvdA uit...dus wie weet... Verward kvind het zo moeilijk om te kiezen, maar kwil wel stemmen Scheve mond

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 12:28


Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 13:21

Tsk... Dat schiet lekker op. Met www.stemwijzer.nl kwam ik op Groen Links uit en met die SBS6-wijzer op D'66. Op zich niet zo gek, want in het verleden heb ik op beide partijen wel eens gestemd. Maar... bij die SBS6-wijzer stond Groen Links bij mij op de één na laatste plaats, terwijl die partij er bij Stemwijzer juist met kop en schouders bovenuit stak. Vaag... Verward

Maar goed, nu weet ik dus nog steeds niet precies waarop ik morgen ga stemmen. In de Sp!ts van vandaag zag ik een overzicht van de partijpunten van alle grote partijen. Ik ga straks maar eens plussen en minnen zetten, en dat moet dan maar de doorslag geven. Voel me nu echt een 'zwevende kiezer'. Haha!