update over 5 weken oud moederloos kwpn veulen.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

update over 5 weken oud moederloos kwpn veulen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-02 21:25

ben er erg druk mee de hele dag,ze staan namelijk niet aan huis is toch al 20 minuten rijden en dan nog melk maken ,,maar het is voor het goede doel.
ze krijgt nu om
8.00
11.00
14.00
17.00
20.00
11.00melk van me,ze mag eigenlijk 8 keer dus af en toe ook s'nachts ik slaap er namelijk met de caravan bij want mijn andere merrie staat op springen dus ben er toch.

Ze krijgt nu 1600/1700 ml per keer,ze hoort 1550 per keer te krijgen maar dan 8 keer dus zo leek het ons ook wel goed,ze heeft geen diarre of zo verder en drinkt niet echt water dus dorst heeft ze verder niet.
Melk gaat als zoete koek naar binnen ze vind het heerlijk en gewoon uit de emmer,gaat super,eerste dag snapte ze het nog niet maar nu gaat het binnen 40 seconde naar binnen *LOL*

Ze staat nu samen met midnight(een 4,5 jarige new forest merrie) in 1 stal en het zijn echt dikke maatjes,die pony is heel beschermend echt super,ze staan nu met sto lekker samen een aantal uurtjes per dag op 't land,nooit verder dan 10 meter van elkaar vandaan Lovers
Ato mag in de buurt maar altijd de pony tussen hun en ze moet niet te dichtbij komen,vany bleef ook vanaf het begin bij de pony terwijl ze die 2 dagen kende en ato al een maand,heel apart,ato probeerde haar eerst nog wel af te pakken maar de pony was heel fel.

Dus het gaat allemaal erg goed met vanity six HH en ze groeit als kool,ze is nog grotendeels muisgrijs maar waar ze bv een wondje heeft gehad komt pikzwart haar ondervandaan en haar snoet is al helemaal zwart en dat word al groter.
Ze heeft dan wel geen moeder meer maar beter zou het niet met haar kunnen gaan.

Z1+4



greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 21:34

Nou Paulanda het doet me goed dit te horen. Komt allemaal wel goed zo te zien. Zet je er nog even fotootjes op?

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-02 11:33

ja sorry komt er steeds niet van heb het zo druk kom hier nu toch al een jaar en heb nog nooit een foto erop gezet,mijn moeder moet ook helpen omdat ik het zelf niet kan,heel stom weet het.

ja ben blij dat het zo goed gaat met haar,hopelijk morgen beter weer kunnen ze weer lekker naar buiten.

Z1+4

Chica

Berichten: 12272
Geregistreerd: 04-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 11:50

Tjeetje wat een werk...
Hou je het een beetje vol??
Ik ben heel blij dat het allemaal goed gaat!
Als het goed is wordt het morgen idd. weer wat beter weer, dus kunnen ze lekker naar buiten.
Enne wat lees ik nu in je profiel?
Kom je gezellig naar De Noord??
Waar ongeveer?
Als ze dan aan huis staan, joh, je weet niet wat je mee maakt Haha!
Wat zal dat een luxe zijn voor jullie, niet meer dat heen en weer naar het land en vooral zoals je schrijft dat je alle keren 20 min. moet rijden Frusty
Het is dat je daar nu een caravan hebt staan, anders ben je de hele dag onderweg Schijnheilig
En idd. als je het voor elkaar krijgt om foto's hier erop te zetten?
Ik ben benieuwd hoe ze al gegroeid is!

In 1912: Dingen werden gebruikt. Mensen waren geliefd.
In 2012: Mensen worden gebruikt. Dingen zijn geliefd.
Some days you're the dog Some most days you're the hydrant


Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit
Dag lieve Niamh..HVJ

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 10:16

nou da's wel fijn dat ze het zo goed getroffen heeft.

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 10:38

effe of topic, ik zag in je profiel dat je de moeder van Upperten hebt, weet jij wat er met die hengst is gebeurd??? heb namelijk ooit een nakomeling van die hengst gereden.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 bezoekers