lukt dit nog???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

lukt dit nog???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-02 19:58

mijn pony krijgt na deze 4 keer peesblessure (ook al geopereert) nog 1 kans om in de dressuursport uit te komen. ik hoop echt dat het lukt! stel nou dat het niet lukt denken jullie dat ik hem dan nog kan verkopen? hij kan dan niet meer hard aan het werk, misschien t/m de L1 en niet springen.
hij is 1,54m
braaf op buitenrit met ervaren ruiter (zo iemand zou ik het liefst hebben)
ruin met KWPN papieren.
verder supergezond.
heeft M1+2 gelopen (mag dus niet meer)
8 jaar
vader: highline
bruin
100% verkeersmak

denken jullie dat als hij bij mij zijn werk niet meer kan doen dat ik dan nog een goed baasje voor hem vind? ik wil namelijk niet alleen recreatief rijden en voor hem wil ik het beste (we staan op een manege dus kunnen niet nog meer betalen)


someone

Berichten: 530
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 20:03

Het zou natuurlijk spijtig zijn moest je hem verkopen!Ik zou toch eerst eens bij de dierenarts vragen of hij de dressuursport aankan.Want als het nog erger wordt krijg je hem misschien niet meer verkocht!Als je hem toch nog verkoopt,dan zou ik wel eerlijk zijn over zijn toestand,want als die mensen dat te weten kopen gaan ze hem misschien terug verkopen en op het laatste heeft jouw pony tientallen baasjes gehad!Maar misschien lukt het toch nog wel in de dressuursport!Veel succes
Groetjes Julie

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-02 20:08

ik ben zeker eerlijk! bij de uithof zeiden ze nog een keer proberen Knipoog


vlieg

Berichten: 2908
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 20:09

Ik denk dat het je best lukt om je paard te verkopen, er zijn best ook wel mensen die alleen recreatief willen rijden, maar je zult er niet veel voor kunnen vragen.
Ik snap trouwens niet hoe je het voor elkaar kunt krijgen je paard weg te doen omdat hij (misschien) niet geschikt meer is voor de sport. Ik zou Thunder nooit weg kunnen doen, maarja da's jouw keuze....
Ik hoop voor jouw natuurlijk dat het helemaal goed komt met je pony, sterkte ermee!

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-02 20:12

is heel moeilijk, maar mijn ouders betalen en die vinden een paard ook een stuk voor mijn toekomst. en aangezien wij niet de mogelijkheid op de manege hebben om veel op buitenrit te gaan.......... ik houd echt veel van hem Lovers maar dit is het beste! Verdrietig

amberiwan
Berichten: 223
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 20:15

ik denk dat je eerst maar moet kijken of ie wel veder kan
maar anders denk ik wel dat je hem kan verkoopen hij is wel eerlijk en lief pony

amberiwan
Berichten: 223
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 20:16

ik denk dat je eerst maar moet kijken of ie wel veder kan
maar anders denk ik wel dat je hem kan verkoopen hij is wel eerlijk en lief pony

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131721
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 21:15

Verkopen lukt over het algemeen nog wel, er is altijd wel vraag naar recreatiepaardjes.
Hij heeft ook z'n leeftijd mee, 8 jaar is natuurlijk zeker nog niet oud.
Ik vrees echter wel dat je er een bizar lage prijs voor kunt krijgen.
De evt. nieuwe eigenaar koopt een paard met een heel onzekere toekomst, waarbij misschien nog veel kosten gemaakt moeten gaan worden.
Hopelijk komt het allemaal nog goed, zodat je niet voor deze keuze komt te staan !


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 bezoekers