Eerste les sinds MKZ

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-01 21:23

Jaaaaaaaaaaaaaaa, we hebben morgenavond weer voor het eerst les sinds de MKZ-uitbraak in Nederland. Ben heel benieuwd hoe het gaat, heb ondertussen de galop geleerd (of nou ja, IJsco dan... Knipoog ) dus ben benieuwd of ze dat in een bak ook wil doen. Misschien wel mijn laatste les op IJsco, kan nu echt elk moment het telefoontje krijgen dat ze weer terug moet naar de eigenaars. Huilen Maar hoe dan ook: heb heel veel zin in morgen!


Roel
Berichten: 653
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-01 21:26

Afgelopen woensdag mocht er bij ons op stal, waar ook koeien staan, ook weer voor het eerst gelest worden. Dat was denk ik sinds 7 of 8 weken. Weet het eigenlijk niet eens. Wel lang in ieder geval....

Hoe meer je MENSEN leert kennen, des te meer ga je van je PAARDEN houden.
voor foto's: http://www.yourmomentfotografie.nl


sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-01 07:23

veel plezier!!!!!

Jasmijn

Berichten: 3744
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-01 11:11

Ik wil ook graag weer gaan lessen! Na een peesblessure van 10 jan 2000! heb ik niet meer gelesd. Hij is er nu wel weer klaar voor maar we mogen nog niet omdat we koeien op stal hebben. Ik ben zo benieuwd wat mijn instructeur van hem vindt, want volgens mij loopt hij beter dan ooit tevoren, en hij begint de wissels nu ook te springen *LOL* *LOL* , dus volgens mij kijkt mijn instruct. zijn ogen uit!! Misschien is het maar goed dat ik zog niet kan lessen, want hij zal wel weer van alles zien wat nog niet helemaal goed gaat, weg illusie. Laat mij nog maar even in dromenland. Party!!

Navragen is beter dan afvragen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 bezoekers