Villa BVD

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Wat vinden jullie van Villa BVD

Superleuk!!! - Ik kijk altijd
5 (100%)

Totaal aantal stemmen: 5


* Ellen *

Berichten: 1672
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Ommen

Villa BVD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-02 13:49

Wie kijkt er wel eens villa BVD (Barend en Van Dorp dus)? En wie vinden jullie het leukste (Barend, van Dorp of Jan Mulder)?

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 14:01

Jan Mulder heeft een verlopen kop om op te schieten. Gek, je ziet nooit een vrouw op tv die een kop heeft om op te schieten.

lies

Berichten: 9626
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 14:20

ik zie genoeg vrouwen op tv die een kop hebben om op te schieten Lachen Zoals die vrouw waar Pim Fortuyn tegen zei 'mens ga toch koken'. Hoe heet ze..? Woukje.... nog wat, geloof ik.

Jan Mulder begint zolangzaam aan een karikatuur van zichzelf te worden, dus die mogen ze schrappen wat mij betreft.
Ik kijk erg vaak. Ze hebben vaak leuke/interessante gasten. Vooral de combinaties (zoals sportmensen en politici) geeft vaak leuke discussies.

ruiterinrust
Berichten: 1012
Geregistreerd: 20-04-02
Woonplaats: ugchelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 16:12

ik vind jan mulkder juist ghet leukst die komt af en toe erg leuk uit de hoek.
wat ik vooral storend vind is de manier van vragen stellen van barend en van dorp!!
en het vreselijkste vind ik wanneer frits barend zijn eigen menig doordrukt in het verhaal. heeft ie vooral erg last van als het over israel gaat. zal wel komen door zijn joodse achtergrond

Troef

Berichten: 1571
Geregistreerd: 27-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 20:05

Ruiterinrust


Citaat:
frits barend zijn eigen menig doordrukt in het verhaal. heeft ie vooral erg last van als het over israel gaat. zal wel komen door zijn joodse achtergrond



Ugchelen waar licht dat?

In het SGP gebied?

ruiterinrust
Berichten: 1012
Geregistreerd: 20-04-02
Woonplaats: ugchelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 22:21

nee hoor ugchelen is zeker niet zon sgp gat. persoonlijk spreken de standpunten van de sgp me absoluut ook niet aan! wat ik me wel afvraag is wat dat met mijn opmerking over frits barend twe maken heeft. maar ja

ik wil het wel even iets ophelderen!! frits barend is zelf joods. daar heb ik ook helemaal niets op tegen, maar de tendens in dat programma is gewoon dat gasten die ook zeggen begrip te hebben voor de palestijnse opvatting door zijn emoties die hij heeft bij dat conflict niet goed behandeld worden vind ik. dat is mijn bezwaar

carola

Berichten: 8687
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 22:47

Troef schreef:

Ugchelen waar licht dat?

In het SGP gebied?


Oei..... Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel

Ugchelen is de parel van Gelderland. Eigenlijk is het een luxe buitenwijk van Apeldoorn, maar de Ugchelenaren zelf ontkennen dat nog hevig. Als je mooie uitrijgebieden wilt hebben voor bosritten, moet je hier zijn. Je zit hier midden op de Veluwe, prachtig gewoon! Geen kwade woorden over Ugchelen daarom svp!

Weer ontopic:
Ik kijk echt altijd naar Barend en Van dorp. Superprogramma. Of het nou Villa BvD heet of niet, ik kijk naar ze. Alleen van die Jan Mulder wordt ik soms wat moe Gaaaap Dan wil een gast net wat leuks / interessants zeggen, en dan begint die Mulder er weer doorheen te blèren....