priveles? Hoevaak?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 

Hoevaak hebben jullie priveles?

1 x per week
57 (73%)
anders (bv 1 x per 2 weken)
21 (26%)

Totaal aantal stemmen: 78



haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

priveles? Hoevaak?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-02 09:32

Hoi
hier even een vraagje van mij. Hoe vaak hebben jullie priveles, per week/per maand/anders? En hoeveel betalen jullie ervoor???


germie

Berichten: 25916
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 09:42

23 euro per uur, springles, moet er nog mee beginnen, zodar m'n rug weer over is, waarschijnlijk 1 keer per 2 weken ofzo.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 09:44

Over het algemeen genomen 1x per week, maar ik heb ook een periode lang 3x per week prive les gereden.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Ineke2

Berichten: 33095
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 09:58

Ik heb NH-les met Levi sinds kort (1 les gehad Haha!) en dat kost 20 euro per 2,5 uur en 10 euro reiskostenvergoeding (moet een uur met de auto rijden om bij mij te komen)

Nu heb ik dat tot aan het einde van deze maand 1x per week, maar daarna gaat hij even het land op en dan is het niet mogelijk om les te nemen. Nadat hij dan weer op stal staat ga ik weer verder...maar misschien dan 1x per 2 weken...

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 10:48

1x per week a 15 euro per half uur. (Wat een koopje is voor les van een grand-prix amazone!)

Nulla tenaci invia est via

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 11:13

meestal les ik 1 keer per week. Het hangt er een beetje vanaf hoe het gaat, en hoeveel tijd mijn trainer heeft. Hij is nog wel eens in het buitenland. Soms dus wel 3x in de week, en soms 2 weken helemaal niet. Nog een paar maanden en dan heb ik dagelijks begeleiding, kan bijna niet wachten Party!!

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 11:33

1 keer per week een uur maar ik wil dat gaan opvoeren naar 2 a 3 keer in de week aangezien het niet zo lekker gaat op t moment..
Ik betaal 30 euro per uur.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 11:36

1 keer in de week (ruim) een half uur voor 10 euro van een gediplomeerd z2 dressuur en M2 springen instructrice.

:evaw:

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 12:30

meestal 2 keer per week betaal 13 euro per keer

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 12:33

Sjimmy schreef:
1 keer in de week (ruim) een half uur voor 10 euro van een gediplomeerd z2 dressuur en M2 springen instructrice.


M2 springen? Sinds wanneer bestaat dat?

Ikzelf heb geen les, maar ik wordt wel erg goed begeleid door een 160 km endurance ruiter in de endurance. Dat is gratis, maar voor mij heel waardevol. Ik train wel eens samen, maar ook adviezen over trainingen en voer worden mij gegeven.
Af en toe een zitlesje neem ik, als ik denk dat het niet lekker gaat met m'n zit.

M'n zusje heeft 3 / 4 x in de week priveles. Ze is nog jong, en rijdt op een jong paard. Dus ik vind dat het heel belangrijk is dat dat goed gaat. Daar mogen geen foutjes in sluipen.

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 12:41

1 * per 2 weken een half uur dressuurles van een 3e fase ORUN / warendorf/ ZZ-licht instructeur bij mij op stal voor 20,50 euro, en 1 * per week een uur springles voor 24 euro ook op stal van iemand die zelf vele jonge paarden nara het Z heeft gereden.

Met dressuur kan ik makkelijker zelf door werken, bovendien heeft mijn moeder met dezelfde twee paarden iedere week een half uur dressuurles van dezelfde instructeur. Met springen met twee jonge paarden heb ik meer begeleiding nodig.
Ik vind het wel bealngrijk om regelmatig zelfstandig te rijden, dat moet je op concours uiteindelijk ook.

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 12:59

Nu even geen les gezien ik nu op een stal rij waar geen privelessen gegeven mogen worden omdat ze niet willen dat de bak altijd bezet is. De man die daar groepslessen geeft vind ik niets.

Daarvoor had ik les van iemand die de Natural Horsemanship school in België volgt, gaat naar het derde jaar. Verder geen diploma's maar heeft er wel zicht op en kan het goed verwoorden allemaal en je kan leuke discussies met haar hebben over het hoe en waarom. De kwaliteit van de lessen vond ik goed. Reed een jong paard in en dan is het toch fijn om iemand te hebben staan die dingen ziet.
Kosten... slechts € 7 per half uur.
Dus niet duur.

Als ik straks mijn eigen beestje heb wil ik graag bij Nelleke Deen rijden. Daar lest mijn instructrice zelf ook bij en ik vind haar lessen erg goed. Wel wat duurder.

Hoe vaak lessen? Ik had 1 x per week les, maar zonder wedstrijden was het op een gegeven moment ook wel zo dat we naar eens per 2 weken gingen. Kreeg dan huiswerk mee en dan kan je er echt 2 weken aan werken om het te verbeteren. Jong paard rij je immers geen 7 dagen per week en ja, met maar 3 keer rijden tussen de ene en de volgende les in verbeter je nog niet veel.

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 13:02

carola"]
[quote="Sjimmy schreef:
1 keer in de week (ruim) een half uur voor 10 euro van een gediplomeerd z2 dressuur en M2 springen instructrice.


M2 springen? Sinds wanneer bestaat dat?

[/quote]

Niet.... Lips are sealed Jij bent wakker zeg.
Lachen M springen dus, maar dat is voor mij niet zo belangrijk want Omar mag niet springen...

:evaw:

* Ellen *

Berichten: 1672
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Ommen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 13:20

ik les ongeveer 1 keer in de 2 weken prive.
Dat kost €12,50
En het is heel leuk Party!!

Mikey
Berichten: 1090
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Goor/Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 13:40

Ik les maar 1 keer per 2 weken en dat komt omdat het anders wel errug duur wordt (30 euro per uur). Ik rij niet elke dag omdat het mijn paard niet is en dan vind ik 1 keer per week wel nodig. Toen ik mijn eigen paard nog had, lesde ik 1 keer per week, kosten 40 gulden.

Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg !!!

carlijn83

Berichten: 3514
Geregistreerd: 11-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 14:11

Ik heb momenteel geen priveles, wel clubles 1x p/week met ong. 4 man tegelijk. Met de aanwijzingen en tips die ik daar krijg heb ik nu nog ff genoeg aan om zelf mee door te trainen de rest van de week.
Als ik wel weer prive ga lessen gewoon weer 1 x per week. (naast die andere les)[/i]

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 15:00

Prive les voor een wedstrijd..

een dag ervoor ofzow.

En het kost iets van 15 euro!

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 16:29

1x per week priveles (die man geeft les in half uren,... maar bij mij loopt het al snel uit tot een uur)
en 2x per week een uur ponyclub les...
(die kun je volgens als je lid bent van de ponyclub)

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 17:12

Sjimmy"]
[quote="carola"][quote="Sjimmy schreef:
1 keer in de week (ruim) een half uur voor 10 euro van een gediplomeerd z2 dressuur en M2 springen instructrice.


M2 springen? Sinds wanneer bestaat dat?

[/quote]

Niet.... Lips are sealed Jij bent wakker zeg.
Lachen M springen dus, maar dat is voor mij niet zo belangrijk want Omar mag niet springen...
[/quote]

Ja, ik ben altijd wakker! Maar het was niet kwaad bedoelt hoor, als je het zo opvatte. Lachen

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 18:46

Ik les 1x per week bij een hele fijne instructrice, zij en haar stal kapen bij ons in de buurt meestal alle prijzen in het M2 en hoger weg....
Ik betaal 25 Euro per uur, maar vaak is het iets langer. Dat wordt niet doorberekend. Meestal gaan we dan door tot we allebei tevreden zijn met hoe het gaat.

Toos paardloos

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30608
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 19:13

Ik rijd 1 keer in de 2 weken les, de les duurt meestal ruim een uur en kost €15. Ze rijdt nu M2 en start binnenkort Z, maar heeft al vaker paarden in het Z gereden.

Cob = top! Eens een Welsh Cob, altijd een Cob!
[IM] De strijd is gestreden, rust zacht Maybel |( 10-06-2003 - 10-10-2013

odis
Berichten: 339
Geregistreerd: 13-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 19:54

Ik heb 1x per week een half uur les voor E6,-. Als de les erg lekker gaat of als ik iets meer hulp nodig heb, dan krijg ik langer les, maar dat kost verder niets.

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 22:01

1 keer per week een halfuurtje, kost 10 euro, gediplomeerde instructrice.
Toen het een stuk minder ging reed ik 2, soms zelfs 3 keer per week priveles. Nu kan ik zelf goed uit de voeten en doe ik 1 keer per week.
Als ik ooit nog 'ns rijk word (....)ga ik weer 2 keer per week lessen, voor meer controle over m'n rijden.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: rocky_1995, troi en 103 bezoekers