Wie o wie kan me eventjes helpen?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Wie o wie kan me eventjes helpen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-02 19:57

ik heb nieuwe foto's en die wil ik graag even aan jullie bokkertjes laten zien.
maar aangezien ze elke keer giga groot over heel het beeldscherm verschijnen wil ik even vragen wie me wil helpen?
zou je ze asjeblieft kleiner voor me kunnen maken? dan stuur ik ze zo naar je toe via pb of zou je me uit kunnen leggen hoe het moet, het verkleinen van de foto;s het zou namelijk erg handig zijn als ik het voortaan gewoon weer zelf kan doen!

Groetjes, en alvast bedankt.. hoop echt dat jullie even tijd voor me kunnen maken.. Verward

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!


marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-02 20:14

mm.. ik zie dat ze dit keer nogal mee vallen.. toch wil ik toch nog wel graag uitleg hoe het moet Haha!

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

vlieg

Berichten: 2908
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 20:21

het kan met een of andere code, wat voor weet ik ook niet precies....
wat heb je toch weer veel aan mij hahah.....het stond laatst ergens op ITP

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 20:40

ik sla het altijd onder JPEG op, is ook niet zo groot

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-02 15:38

mar je kunt ze mij altijd wel e-mailen, dan verklein ik ze wel,a sl ik enit online ben stuur gewoon naar me @home adres (friespaard@home.nl) en dan verklein ik ze en stuur ze terug Lachen
maar ik leer het je volgende week wel ff Tong uitsteken

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-02 20:39

thnx meissiej!!! je bent een schat Knipoog Haha! Knipoog

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!


Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 23:03

Verdrietig jammer dat het hier niet uitgelegd staat, tegen dat probleem ben ik dus net ook aangelopen en hoopte dat iemand dat hier beschreven had Scheve mond !
Beer staat nu idd mega-groot in m´n profiel Lachen !

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 22:49

hebben jullie paint?

het zal wel niet de goede manier zijn, maar het werkt wel.
dan zet je de foto dus gewoon in paint en dan ga je naar afbeelding (staat ergens boven aan) en dan naar uitrekken en hellen.
daar op klikken en dan de bovenste 2 vakkies van uitrekken invullen, moet je zelf ff uitvogelen wat je wilt, maar ik raad je aan om de getallen hetzelfde te houden (bedoel dus 50 en 50, niet bijv 50 en 75)

er staat eerst 2 x 100, maak maak daar bijvoorbeeld 2 maal 50 van, anders krijg je van die rare afmetingen en verhoudingen.
en als het dan nog niet lukt, roep dan maar weer of stuur de foto's maar op.

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 22:53

Ik weet niet welk programma je begrijpt, maar er staat vast wel ergens iets van formaat wijzigen. Ik zorg altijd dat mijn foto's dan max. 500 pixels breed zijn, dan komt het fatsoenlijk in beeld.

Nulla tenaci invia est via

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 22:57

Ik maak mijn foto's met de digi altijd op een bepaald formaat, zodat ze meteen de goede grootte hebben. Verder, mochten ze niet naar mijn zin zijn, of ik wil ze verkleinen voor een usericon, dan gebruik ik adobe photoshop. Openen, Image -> Image Size, en dan de grootte invullen Lachen In Paint Shop Pro werkt het hetzelfde, en kan je geloof ik ook een percentage invullen.

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bytespider en 4 bezoekers