8nnemiek schreef:blauw00gje schreef:
Mijn knollie met mijn beesies![]()
Is alles goed gekomen met je paardje?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
blauw00gje schreef:Nijn schreef:Nou ik ga echt een klacht in dienen hoor, ik kreeg bij mn noodles geen beesie en mn vriend komt thuis met bananen ook geen beesie gekregen
Heb je daar niet naar gevraagd dan?
Aah, dat konijn!
Natasja__ schreef:Sorry mensen ik verveel me! Dus ik deed mijn Beesie naar de kapper. *Geknipt* Spijtig genoeg ben ik nog onervaren Beesie trimster. Met gevolg diverse open wonden! Ze ruggenwerf komt er zelfs uit, pijnlijk. Arme Beesie.
Eindresultaat..
Asyaa schreef:Natasja__ schreef:Sorry mensen ik verveel me! Dus ik deed mijn Beesie naar de kapper. *Geknipt* Spijtig genoeg ben ik nog onervaren Beesie trimster. Met gevolg diverse open wonden! Ze ruggenwerf komt er zelfs uit, pijnlijk. Arme Beesie.
Eindresultaat..
*Belt dierenbescherming*
Asyaa schreef:Natasja__ schreef:Sorry mensen ik verveel me! Dus ik deed mijn Beesie naar de kapper. *Geknipt* Spijtig genoeg ben ik nog onervaren Beesie trimster. Met gevolg diverse open wonden! Ze ruggenwerf komt er zelfs uit, pijnlijk. Arme Beesie.
Eindresultaat..
*Belt dierenbescherming*
Natasja__ schreef:Sorry mensen ik verveel me! Dus ik deed mijn Beesie naar de kapper. *Geknipt* Spijtig genoeg ben ik nog onervaren Beesie trimster. Met gevolg diverse open wonden! Ze ruggenwerf komt er zelfs uit, pijnlijk. Arme Beesie.
Eindresultaat..
Eindresultaat..