Toch weer een klein beetje angst overwonnen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Dennis

Berichten: 31462
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Toch weer een klein beetje angst overwonnen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-02 13:34

Vandaag op Dien gestapt zonder zadel om ff lekker te stappen. Gewoon rustig aan, ze is al een tijdje heel weinig gereden en staat op ontploffen.
Na ons ongeluk vorig jaar hebben we het niet echt lekker meer op kunnen pakken en helemaal zonder zadel zit ik d'r niet lekker en gespannen op.
Maar vandaag de stoute schoenen aan getrokken en d'r lekker weer op. Eerst lekker stappen, maar mevrouw wou harder! Uit eindelijk pluk manen in m'n hand en een stukje draven. Eerst alleen maar een halve volte, toen later zelfs een paar minuten achter elkaar met m'n handen los. En het ging zelfs zo lekker en ze had d'r zo'n zin in dat ik zelfs een galopje aan durfde. En ja hoor! Een hele volte gegalopeerd. Tenminste, als je het galoperen kan noemen, omdat ze niet zo veel kracht heeft en altijd al wacheld zat het heel verrot, en daar kwam bij dat ze van de goeie galop naar de verkeerde oversprong en daarna overkruist. Maar het was een galopje!
Ik ben dus heel trots op ons. Tis eigenlijk wel stom dat ik d'r zo gespannen op zit meestal want Dien is een schat en zet bijna nooit ook maar 1 pasje verkeerd. En met Nimber rijd ik gewoon weg terwijl dat af en toe een draak is Frusty .

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik


Appie
Berichten: 1124
Geregistreerd: 23-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 20:47

Leuk, heel goed dat je jezelf toch hebt overwonnen. Moeilijk is dat he? Maar het voelt wel geweldig als je doorgezet hebt!

Dennis

Berichten: 31462
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-02 20:54

Ja zeker. Helemaal omdat het zo lekker ging dat ik er zelfs een galopje aan gewaagt heb. En als je altijd op shetjes rijd is zo'n grote KWPN'er toch ook al heel wat. Echt heel groot paard(met nog grotere buik Haha! ) met heel klein iel meisje d'r op.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 21:08

ik heb vandaag voor het eerst zonder zadel op mijn pony gereden.
hij zat niet echt heel lekker helaas...hij zit zoizo niet zo lekker door(gooit nogal hoog op)dus ik ging maar alleen heel langzaam draven haha.
een galopje heb ik me maar niet aan gewaagd..de galop zelf is niet zo erg,maar de eerst paar draf pasjes...dan kan ik met zadel al bijna niet blijven zitten..

maar, even ontopic, echt goed van je hoor!!ik kan me wel voorstellen dat je niet helemaal ontspannen kunt zijn na dat ongeluk maar dat komt heus wel weer hoor.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DogWords, Fayyah19 en 105 bezoekers