eerst bleek het een 2,5 jarige haflinger te zijn.
maar hij was van april pas 2 jaar geworden en is een haflo-arabier, de vader is Sturm, en de moeder een half arabier.
maar de pony die ik dus zo goed als zeker ga kopen heeft veel van een arabier weg, vooral het hoofd!
het is een vos/zweetvos. heeft namelijk blonde manen maar ook wat bruin erdoorheen.
ik was meteen verliefd op dat beestje! het is een hengst, hapt veel, maar bijt niet

heeft geen stamboek papieren maar we laten hem wel inschrijven bij het nrps of het haflo-arabisch stamboek, ik denk dat laatste.
word ongeveer 1.48 als het goed is en is nu grof geschat 1.40m.
maar kan ook groter of kleiner worden natuurlijk

hij staat maar een half uurtje rijden hiervandaan dus dat komt ook goed uit.
nu nog hopen dat hij goed wordt gekeurd!! maar ik denk het wel omdat hij pas 2 is en nog maar 1 tehuis heeft gehad, dus er zou niet snel iets mis kunnen zijn.
ik wou eigenlijk het liefste een 4 jarige, waar ik meteen mee kan rijden en springen, maar dit is ook goed, dan kan ik van het volgend voorjaar gaan beginnen en daarvoor een goede band met elkaar krijgen.
mn kennis komt heel vaak bij die man(daar staat hij maar is de zoon van de eigenaar van hem).
de pony heeet Bob maar ik ga hem zeker anders noemen, ik heb ook al fotos gemaakt van hem maar jammer is dat hij op de fotos er gewoner uitziet als in het echt. het is best een pittig beestje kwam meteen naar ons toe gerent en ging samen met een haflinger bij hem in de wei rennen heel lief!

de eigenaar zei dat hij soms wel naar een mens toe kom maar de 3de keer denk hij laat maar zitten, maar hij is al 4x uit zich zelf naar mij toe komen lopen

het is echt zon leuk beestje en heeft ook nog mooie gangen.
dit was het zo ongeveer, ik ga zo de fotos erop zetten!
Groetjes Laura