Ik weet de namen!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
_Debbie_

Berichten: 2154
Geregistreerd: 04-07-01
Woonplaats: Utrecht

Ik weet de namen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-02 20:08

Vandaag was ik bij lover, dushi , alizan en danger.
Er stond een auto langs de weg en ik was lekker met lover bezig aan het oefenen aan het halster en een beetje aan het opjagen toen hij zei , dat hij de eigenaar is , wat ook klopt!
Hij zei ff dat ik dus op lover en danger kon rijden , want die waren ingereden...

Het eerste wat ik vroeg was: hoe heten ze nou eigelijk?

Nou nu komt het hoor:

Lover=Silvia
Dushi=Nelly
Danger=Beauty (wat ook eg zo is!!!)
Alinzan=Isabella

IK vindt die namen eg om te Misselijk maarja..... aleen beauty is wel mooi , want ze heb eg mooie gangen Kwijl Kwijl Kwijl


Sorry kmoest het effe kwijt

Hou van Mijn 2 wondertjes Kayley & Bradley


Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 20:49

huh ik snap het niet helemaal?

Jij verzorgt vier pony's waarvan je de namen niet weet en de eigenaar niet kent?
Hoe heb je dat geregeld? Dit is gewoon nieuwsgierigheid, niet om banketstaaf te doen ofzo Lachen
Ik zou mijn pony geen Nella noemen nee.... Sigaar

:evaw:

Josti

Berichten: 1534
Geregistreerd: 28-03-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-02 09:04

ik snap t ook nie helemaal idd.. Verward

_Debbie_

Berichten: 2154
Geregistreerd: 04-07-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-02 13:31

Sorry iets te snel getypt Haha!

Nou kijk....

Ik fietste een keer langs dat weiland en toen zei de eigenaar tegen mij , dat ik alles met zijn pony's mocht doen (aangezien hij er toch geen flikker mee doet Boos! ) dus ik heb nooit gevraagt hoe de pony's heette en heb toen maar zelf namen bedacht (aangezien ik de iegnaar nooit zag)...
En nou was hij er gister en toen heb ik ff de namen gevraagt (zie hierboven) en hij zei ook dat ik maar moest gaan rijden , omdat er toch niemand oprijd , en hij dat liever wel heb.

snappen jullie het nu? Pling

Hou van Mijn 2 wondertjes Kayley & Bradley

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-02 13:34

Maar hij moest wel tegen jou zeggen dat hij de eigenaar was? Verward Vaag verhaal...maargoed, veel succes met rijden Haha!

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

_Debbie_

Berichten: 2154
Geregistreerd: 04-07-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-02 13:36

nee,

Hij zat in een auto dus ik zag hem niet en toen stappte hij uit (want ik was aanhet opjagen) en toen zei hij ''ik ben de eigenaar''

Uhm het wordt steeds vager voor jullie *LOL*

Hou van Mijn 2 wondertjes Kayley & Bradley

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-02 13:36

Inderdaad Lachen

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-02 13:45

Ongelovelijk... Wat een vaag verhaal.

Als iemand in mijn wei mijn paarden zou staan op te jagen, dan zal ik diegene meteen aangeven bij de politie. Wat zou ik kwaaaaad worden! Ik vind het echt een vaag verhaal hoor. Hoe kunnen het nou je verzorgpony's zijn terwijl je de eigenaar niet kent? Dat moet je toch eerst aan de eigenaar vragen lijkt mij? Of heb je ze gewoon toegeëigend aan jezelf?

Maar ja, het zal wel een handelaartje ofzo zijn met wat scharminkels in de wei.... Anders kan ik het me ook niet voorstellen. Iemand met een beetje goede pony's en die wat om z'n pony's geeft doet zoiets echt niet.

Maar mag je er nou op rijden? En ga je dat ook doen?

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Corona

Berichten: 781
Geregistreerd: 01-08-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-02 13:58

hoi, inderdaad lekker vaag. ik heb ook wel eens gehad dat ik naar huis fietste en zag dat drie meisjes onze pony´s aan het borstelen waren. ik vroeg of ze dat wel vaker deden en ze zeiden:´ja want dit zijn onze verzorgpaarden´. heel vaag.... Verward
ook waren er meiden die gewoon gingen rijden op onze pony´s. ze zijn toen weg gestuurd met de mededeling dat ze niet meer op de merrie´s mochten rijden. wat denk je dat er toen gebeurde?? in het weiland ernaast stonden Maël en Xandor toen net twee geworden en nog hengst, gingen ze daar op rijden aan de longe!!! Boos! Boos!
gelukkig hadden ze Maël gepakt, dat is nogal een goedzak, maar er hadden echt verschrikkelijke ongelukken kunnen gebeuren!! dat doe je toch niet??!! Frusty
moeten we dan een muur om de weilanden heen zetten ofzo?
ik snap zulke mensen niet.
ik rijd ook een paard van iemand anders, maar ik heb duidelijke afspraken met de eigenaar. hij heeft er geen tijd voor, dus ik rijd hem en ga hem starten, ik mag zijn tuig gebruiken (koop zelf af en toe ook weleens een leuk spulletje), hij betaalt hoefsmid/kuren, voer, stalling.
ik betaal er verder niets voor.
handig is ook dat ik werk in het restaurant van de eigenaar, dus ik zie hem elke dag. dan kan je echt zeggen dat je een verzorgpaard heb, al noem ik het zelf mijn bijrijdpaard (dat andere klinkt zo kinderachtig, alsof je alleen borsteld en recreatief rijdt).
zo´n ik-borstel-mijn-verzorgpaard-elke-dag-over-het-hek-heen-en-weet-niet-eens-de-naam-gebeuren vind ik echt supervaag.

Bon Jovi rules!

carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-02 14:10

Corona schreef:
hoi, inderdaad lekker vaag. ik heb ook wel eens gehad dat ik naar huis fietste en zag dat drie meisjes onze pony´s aan het borstelen waren. ik vroeg of ze dat wel vaker deden en ze zeiden:´ja want dit zijn onze verzorgpaarden´. heel vaag.... Verward
ook waren er meiden die gewoon gingen rijden op onze pony´s. ze zijn toen weg gestuurd met de mededeling dat ze niet meer op de merrie´s mochten rijden. wat denk je dat er toen gebeurde?? in het weiland ernaast stonden Maël en Xandor toen net twee geworden en nog hengst, gingen ze daar op rijden aan de longe!!! Boos! Boos!
gelukkig hadden ze Maël gepakt, dat is nogal een goedzak, maar er hadden echt verschrikkelijke ongelukken kunnen gebeuren!! dat doe je toch niet??!! Frusty


Wat heb je gedaan?

Als het mij was overkomen had ik de kinderen uit het land gesléúrd aan hun haren! En ouders opgebeld / langsgegaan, ernstig gesproken met ze, en waarschijnlijk de ouders aangeklaagd. Ik kan zoiets écht niet hebben, en wordt er laaiend van! Ze moeten van mijn eigendommen (en dus ook van m'n paarden) afblijven!

Ik maak me nu al kwaad....

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-02 15:51

Wij hadden laatst kinderen in de wei die aan het knikkeren waren tussen de pony's. Tony heeft ze er toen ook uitgestuurd.

_Debbie_

Berichten: 2154
Geregistreerd: 04-07-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-02 17:13

ik mag het van de eigenaar hoor!
Alleen ze zijn van 2 mannen..

Maar laat maar...

Wat vinden jullie van die namen?

Hou van Mijn 2 wondertjes Kayley & Bradley


Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-02 17:17

Ik wens je veel plezier met de paardn/pony's.

Wel leuk dat je nu ook mag rijden. *LOL*

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 13:57

Ik vind silvia wel een leuke naam Haha! Maar van de rest vind ik de namen die jji heb verzonnen leuker. Verver volg ik je wel hor Knipoog

Corona

Berichten: 781
Geregistreerd: 01-08-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 19:51

carola schreef:



Wat heb je gedaan?

Als het mij was overkomen had ik de kinderen uit het land gesléúrd aan hun haren! En ouders opgebeld / langsgegaan, ernstig gesproken met ze, en waarschijnlijk de ouders aangeklaagd. Ik kan zoiets écht niet hebben, en wordt er laaiend van! Ze moeten van mijn eigendommen (en dus ook van m'n paarden) afblijven!

Ik maak me nu al kwaad....
[/quote]

Ik heb ze gevraagd of ze wel goed wijs waren. Je gaat volgens mij namelijk niet op vreemde paarden langs de weg rijden.
Vervolgens heb ik ze duidelijk gemaakt dat ze totaal niet welkom waren en dat ik ze nooit meer wilde zien in de buurt van welk paard dan ook.
Toen ben ik er bij blijven staan tot ze opgerot waren....stelletje idioten!! Lips are sealed

Bon Jovi rules!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 bezoekers