de les van claudia

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

de les van claudia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-02 20:20

vandaag was het dan zover, ik had les van claudia..

het weer viel enigsinds tegen maar dat was eigenlijk ook wel weer handig...tenminste een beetje te toen om te rijden.

leroy vindt het nog steeds niet echt geweldig om in zijn eentje in de bak te zijn en dat was vandaag dus het geval...
hij was lekker aan het klieren in het begin, zo van: ik ga lekker niet door die hoek, lalalala.
en ik maar moeite doen...

de les ging niet echt super(hij zat de hele tijd alles in de gaten te houden dus omdat hij alleen was en zijn grote vriendin een stukje verderop stond..)maar er waren wel een paar goede stukjes bij.

ik was/ben erg te spreken over claudia(dus, als je dit leest claudia..)ze zag wat de problemen waren bij ons en pakte die aan.

ik had eigenlijk al een instructrice maar daar was ik niet echt kapot van en nu heb ik dus ook besloten om niet meer verder te gaan met haar.

opzich wel goed dat leroy vervelend was, haha, weet ik tenminste wat claudia voor oplossingen geeft.

ik vond het vooral wel goed dat ze ook, net als ik, vond dat hij eerst maar eens laag en rond moest lopen, waar hij dus door die kijkerigheid absoluut geen zin in had...maar oke..

en ook wel grappig dat ze mijn vage actie zag, ik pak steeds mijn teugels op een andere manier vast, geen idee waarom maar het gebeurd gewoon en vandaag was gewoon de allereerste keer dat iemand er wat over zei(eindelijk,dat werd tijd)

dus al met al ging het niet echt goed maar ben ik toch wel tevreden.

o ja, ik had weer een leuke actie..ahum..ik had mijn geld in m'n jaszak gedaan, toen ging ik mijn sleutels zoeken en pakte ik mijn jas aan de onderkant vast terwijl die zak dus blijkbaar open was. toen viel dus al mijn geld eruit, tussen het stro..en zie dat maar weer eens terug te vinden.. Scheve mond ik had verwacht dat ik hem later nog wel zou vinden maar nee...misschien volgend jaar..of iemand anders is blij dat hij/zij een euro heeft gevonden..

Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 21:15

leuk dat je zo lekkere les hebt gehad!!
Ik ben echt zo blij voor je dat dit leuke paardje hebt kunnen vinden!!!!! Lovers
Hhi hi dat geld, is ook wel echt een goeie achtie!!! Koe Haha!
wie weet vind je het en ben je er helemaal blij mee!! Lachen
groetjes!! Kusje remi

Pegasus

Berichten: 1066
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Mijdrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-02 13:53

Hee, leuk dat het zo fijn gegaan is !
Onze dochter (Diddie op bokt) heeft ongeveer 5 jaar
geleden van Claudia les gehad, ze begon toen net
met paardrijden. Maar dat waren nog groepslessen
in een manege. Met die privelesjes van Claudia zit
je zo weer met je paardje in de Z Haha!

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-02 20:24

Pegasus schreef:
Met die privelesjes van Claudia zit
je zo weer met je paardje in de Z Haha!


'haha, nou, zo snel zal het niet gaan hoor... Knipoog

zo banketstaaf was het he, vandaag ging het echt veeeel beter dan gister..echt banketstaaf.

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-02 20:45

de euro is trouwens ook gevonden!
iemand van stal had hem gevonden en was heel verbaast dat ze daar een euro had gevonden, ze heeft hem braaf terug gegeven dus kan ik hem volgende keer weer aan claudia geven..scheelt toch weer een euro..ik ben al niet zo rijk Knipoog

claudia

Berichten: 681
Geregistreerd: 24-01-01
Woonplaats: Baarle Hertog

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 18:39

hahaha Laura dit had ik even niet verwacht Tong uitsteken
Fijn dat je erg te spreken bent over de les, de eerste keer is voor beide even aftasten.

Zeg pega heb jij soms ambities om binnenkort Z te zijn?? Knipoog