Zadelmakerij Bus of Bakker

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Zadelmakerij Bus of Bakker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-02 20:45

Ik zoek mensen die ervaring hebben met zadelmakerij Bus in Laren (N-H) of Bakker in Hilversum. Bij beide kwam ik vroeger erg veel en had goede ervaringen met beide, vraag me af of ze er nog zitten en nog steeds zadels doen? Wie weet het? Andere goede zadelmaker is ook welkom in N-H.


Finnie

Berichten: 415
Geregistreerd: 06-04-02
Woonplaats: Eemnes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 17:49

Zadelmakerij Bus in Laren is er een paar jaar geleden mee opgehouden. Bakker is er nog wel. Is geloof ik wel goed. Ik heb er verder geen ervaring mee, want ik heb een westernzadel. Lachen


Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 20:42

Bus is er inderdaad niet meer, jammer, want ik woon in Laren en dat was altijd wel makkelijk, zo'n winkel zo dichtbij. Bakker in Hilversum zit er nog wel, op de Gijsbrecht van Amstel. Bijzonder prettige zaak vind ik dat, niet de goedkoopste, maar service en klantvriendelijkheid mag best wat kosten! En ze leveren absoluut vakwerk.
Laat het even weten als je er heen gaat, mini-meeting?

Nulla tenaci invia est via

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-02 21:25

Margreet schreef:
Bus is er inderdaad niet meer, jammer, want ik woon in Laren en dat was altijd wel makkelijk, zo'n winkel zo dichtbij. Bakker in Hilversum zit er nog wel, op de Gijsbrecht van Amstel. Bijzonder prettige zaak vind ik dat, niet de goedkoopste, maar service en klantvriendelijkheid mag best wat kosten! En ze leveren absoluut vakwerk.
Laat het even weten als je er heen gaat, mini-meeting?


Denk dat ik van het weekend ga... ik heb nl. een opvulprobleempje, hoop dat zij dat kunnen en willen oplossen.

(Btw: mijn eerste waxjas heb ik bij Bakker gekocht en die heb ik nu ... mmmm... ong. 15 jaar denk ik wel. Hoop dat ze die kwaliteit in hun service en produkten behouden hebben)

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 21:59

Mmm, ik moet werken denk ik.
Mijn allereerste rijbroek komt ook bij bakker vandaan, zal nu ruim 10 jaar oud zijn, ik pas er niet meer in, maar hij is nog steeds heel, klein beetje pillen op de kont meer niet en ik heb 'm echt heel lang gedragen. Hij ligt nog steeds in de kast, sentiment, kan 'm niet weggooien.

En met leren laarzen zijn ze ook heel goed. Volgens mij ben ik toen ik die van mij kocht wel een uur bezig geweest met passen en als ik allang tevreden was vond hij dat het nog wel iets meer dit of iets minder dat kon zijn, kon ik weer een ander paar aansjorren (spierpijn de volgende dag!!), werd echt uitgebreid de tijd voor genomen en waar ik bij was werd gelijk de bestelling doorgebeld naar Petrie, kon het daar in ieder geval niet aan liggen als het lang duurde (was uiteindelijk 3 weken, valt me reuze mee voor maatwerk in een afwijkende kleur). Toen ik er laatst was vroeg hij hoe of de laarzen bevielen, nou super natuurlijk! Komt echt heel prettig over zoiets.

Ik hoop dat ze je kunnen helpen, verder zou ik zo gauw niets weten. Fugers misschien?

Nulla tenaci invia est via

Rena
Berichten: 203
Geregistreerd: 12-02-01
Woonplaats: loosdrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-02 16:08

Nou ik kom en bij Fugers en bij Bakker. Heb over allebei totaal geen klachten.
Meestal kom ik bij Bakker is nl. dichterbij. Ze maken alles altijd keurig netjes en de prijs vind ik ook nog wel meevallen. We hebben nou eenmaal een dure hobby.

En Finnie komt bij jouw op stal Jolanda mert Chuco vandaan? Of zegt je dat niets.

mijn dieren zijn me heilig, mijn dieren zijn me alles!

Finnie

Berichten: 415
Geregistreerd: 06-04-02
Woonplaats: Eemnes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-02 16:44

Hoi Rena,

Ik ken helaas geen Jolanda met Chuco. Ik sta sinds 1 1/2 jaar bij Stal Staal in Eemnes. Daarvoor heb ik bij een andere stal gestaan. Ook daar geen Jolanda met Chuco! Haha!

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-02 19:19

Helaas, Bus is er niet meer, maar zijn schoonzoon die van hem het vak heeft geleerd zit in Almere-Buiten, ruitershop Fillydale, misschien dat je daar iets aan hebt?

Feel the fear and do it anyway
~Accept the things you cannot change and fight for everything else~


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 bezoekers