haar, help

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-01 16:17

Hoihoi

Ik heb een vraag (oh ja joh?, ja echt)
Ik heb nu voor zolang ik me kan herinneren het zelfde haar, ok, dan wat langer, en dan weer wat korter, maar verder altijd gewoon stijl, en lang of half lang. Wel af en toe een ander kleurtje, maar meer niet. Ik wil zo graag eens iets anders, maar ik weet niet wat, helemaal kortknippen durf ik ook niet.
Ik moet rekening houden met de scooter (helm dus) en het moet makkelijk zijn, (dus niet dat ik 's morgens een half uur bezig ben).
Ook moet het normaal zitten als ik een keer geen zin heb, dus borstel erdoor en klaar. Dit ben ik trouwens, wie helpt me?
Afbeelding
Afbeelding
greetz stef

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-01 18:44

haaay Ik heb altijd super lang haar gehad en vorige maand alles afgeknipt dat wil zeggen tot op m'n schouders andere klanten bij de kapper van aaaaaaaaaaaahhhh zonde joh.. maar ik vind het wel makkelijk was het zo zat en nu laat ik het weer groeien tot ik het zat ben.. ik heb highlights gehad normaal heb ik dat in de zomer van mezelf en nu dus een keertje in de winter laten doen blonde plukken door m'n donkerblonde haar verder heb ik het een keertje met een kleurspoeling rood gehad
gewoon wat doen joh!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-01 19:53

Ondertussen heb ik het weer lang laten groeien, maar een paar jaar geleden heb ik ook alles er af geknipt. Haar tot over mijn schouders en toen tot boven mijn oren!
Ik had een makkelijk kapsel, wat eigelijk zonder veel gedoe goed zat. Ik was er heel blij mee!! Denk er nu ook over om wat anders te gaan doen, maar ben er nog niet uit. Ik laat het maar lang, dnek ik

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-01 21:52

Hier nog een foto van Kimmie met lang haar.. Kan je een beetje zien hoe het staat (Kim vroeg of ik die foto ff kon plaatsen):

[img]userimgs/nimbertje.jpg[/img]

(vlnr Zusje, Nimber)

_________________
"It is not enough to succeed. Others must fail." -- Gore Vidal Afbeelding

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: BartVB op 2001-02-14 20:52 ]</font>

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-01 23:51

ja gelukt! dat ben ik dus met lang haar.
Nu heb ik het dus tot op m'n schouders

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-01 23:53

jeetje je had echt lang haar!!! poe poe!!
*jaloers*

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-01 01:31

Ik had ook lang haar en nu tot net iets over m'n schouders. Ik heb ook highlights gehad enzo. Vroeger had ik krullen (tenminste erg golvend haar), nu niet meer.

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-01 10:19

ik heb ook haar tot op mn kont gehad en nu heb ik t dus helemaal kort. maar ik weet niet of ik t weer zal laten groeien...... (identiteitscrisis noemen ze t ook wel)
xies

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-01 10:56

Ik heb ook haar tot aan mijn bips gehad. eraf gehaald in verschillende delen en op een moment echt kort nu is t bijna op mijn schouders. kan net mini staartje.
Als ik jou was stef zou ik gewoon naar de kapper gaan en zeggen dat je wat anders wil. meestal laten ze dan paar voorbeelden zien en als je ze leuk vindt kan je die altijd nemen. of anders je haar lekker zolaten

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-01 12:41

Ja, weer zelfde verhaal Lachen
Ik had haar tot over mijn derriere....ergerde me er op een gegeven moment wel aan om steeds je haar over onder-achter-voor langs te moeten halen.
Op mijn 16de heb ik het eerst tot op mijn ellebogen laten afknippen, dat gaf zoveel vrijheidsgevoel en het gevoel dat mijn haar zo lekker licht was....jaar erna op mijn 17de tot net over mijn schouders af laten knippen, dat voelde nog veel beter!!

Toen heb ik nog een Courtney Love kapsel gehad Knipoog daarna een Tank Girl kapsel en daarna de blonde plukken eraf en haar van amper 1 cm....daarna heb ik het weer laten groeien (tot schouders) en een paar keer geknipt, gekleurd etc. Blijft ongeveer op schouder niveau, iets langer.

Groetjes,

Manon

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-01 13:52

niet jaloers worden hoor... Maar ik heb dik krullend poedersuikerhaar... Ik had het altijd lang (echt tot halverwege mijn rug) en toen was ik het zat, he bik het er af gezaagd, en nu heb ik het zo dat ik nog net een staartje kan. Dat is wel een must voor mij. Haat dat gedoe met borstelen, en dat het in je ogen zit. Gaat ook super klitten bij mij altijd, dus dit is ideaal. Verder doe ik erniets aan... Beoit me niet zo...

Laudie

vlekkie13
Berichten: 37
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-01 17:54

lang haar, joh!
maar knip je het iedere keer weer af? en als het weer zo lang is knip je het dan weer af?

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-01 18:07

Eeeh, vlekkie.. Kan je aub een beetje oppassen waar je op reageerd? Dit is een topic van een maand of 3 geleden! Wow..

Hoezo oude Koe -en uit de sloot halen? *LOL*

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-01 18:49

sjeetje zat al te denken waarom staat mijn naam er tussen. en ja ik kan me t topic nog wel herinneren maarja ben maar beetje blond dus ik lees gewoon weer heel geintresseerd verder tot berichtje bart