nieuw plan boktmeeting

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-01 11:18

Omdat de paalhoeve niet door is gegaan, heeft Annie (v. roskario) aangeboden iets bij haar te doen. Hier zijn verschillende mogelijkheden, maar pepper en ik willen zowiezo in july ofzo een Boktbeque doen.
Hier kunnen we een huifkarrit aan vast plakken, maar we kunnen ook op de Roskario paarden gewoon in de bak rijden, en misschien de polder in.
Roskario heeft tal van mogelijkheden. Ik zal van de week ff een folder scannen.
ALs iemand hier tips of ideeen voor heeft, hoor ik het graag

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-01 11:30

Waar is dat precies?

Lijkt me een leuk plan, gewoon er een gezellig dagje van maken met allerlei dingen.
Wil best helpen met organisatie etc. als jullie nog iemand nodig hebben?

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-01 11:46

Roskario is waar Honey staat. In Nieuwendijk dus. Dat ligt net over de Brug van Gorinchem, aan de Brabantse kant.
Het idee van onze kant was om zo va een uur of 14, tot een uur of 19 lekker te meuten, te *batsen* (hoewel ik er nog steeds niet achter ben wat dat nou is), foto's kijken, verzin maar!!!!!!!.
Eigen paarden kunnen (o.v.v. MKZ) eventueel mee, zolang het er niet teveel worden (we hebben 8 stallen, en de rest zou dan op de wei moeten)

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-01 14:49

Klinkt leuk!! enne *batsen* betekend slaan!! haha *lol*

mdev

Berichten: 354
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Zeven, DE

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-01 15:02

Wanneer, lijkt mij wel leuk, kan ik weer eens ff Almkerk in Lachen

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-01 15:09

Hmm...Brabant is ook best ver. Maar ik zal niet mutsen, als jullie een datum prikken waarop ik kan kom ik zeker.

Nou, wanneer? Party!!

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-01 15:43

ik ben er denk ik niet in juli Huilen Huilen Huilen , maar anders ben ik zeker van de partij! Mij lijkt het een heel leuk goed gezellig enz plan Party!!

Sirius_

Berichten: 10948
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-01 16:02

nee laten we in almere een meeting houden! Pling
En ik kan me herinneren dat Mireille een keer had voorgesteld om een vossenjacht te houden, ook leuk idee Verward

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-01 16:06

Ik ben er ook niet in juli, dus dat komt mooi uit. Misschien handiger iets na de zomer, dan gaat iedereen nl. op vakantie enzo toch?

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-01 17:15

juli was maar een idee, we zullen ff kijken, augustus vind ik ook best, of juist juli, zeg het maar, ik regel wel Haha!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-01 18:06

In de herfst gaan we een weekendje paalhoeve dat gaat nog steeds gewoon door en Rieja das vlak bij Ermelo weet niet of dat wel voor jou te doen is? daar ging je toch ook wel eens op kamp?

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-01 18:25

Indeed de paalhoeven gaat wel gewon door. heb er nu al heel erg veel zin in.

En dat huifen is wel een goed plan maar dat kan eigenlijk wel overal. misschien adt we beter iets centralers kunnen uitkiezen. Anders is het weer Noord Brabant en dat is voor de gruningers onder ons toch best wel ver.

Trouwens we kunnen ook gaan kanoen op de dommel. Als het dan zo'n heerlijk weer is. Lijkt me ook heel erg leuk om te doen.(lachuh!)

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-01 18:27

Of ergens anders kanoen (hoe schrijf je dat??) als we het toch centraal willen houden Knipoog Hehe *LOL*

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-01 18:49

Lijkt míj heel leuk.. maaruh.. zou ik dan ook mee mogen met mijn "jonge leeftijd?" Verward Verdrietig Frusty Ennuhm.. robje natuurlijk ook..? als er iemand van hier uit de buurt met de trailer gaat die me op kan halen *LOL*

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-01 18:55

heb ergens een keer heel gaaf gekanoed.
weet niet precies meer waar. maar was wel heel gaaf. zal eens vragen waar dat was. je kon 1persoonskano's huren maar ook 2persoons en met meerdere personen.
vindt t wel gaaf kanoen tenminste als ik niet in t water val en niet elkaar gaat rammen in die boten.

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-01 19:09

jaaaahhhaaaa in de Ardennen ben ik geweest was cool vooral die watervalletjes op en af maar ik weet niet of ik dan wel durf hoor met Bart volgens mij verzuipt ie me dan..........

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-01 19:11

ik ga NIET kanoeen (nee, echt serieus niet).

Waarom zijn mijn ideeen nooit leuk/goed?? Huilen Huilen Huilen Haha!

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-01 19:14

ja dat lijkt me ook wel bart is errug gevaarlijk
oei batsdag nog steeds YEAH (moest ff tussendoor)
zal ff ontopic blijven.
vindt het leuk id van stef. maar denk dat er eigenlij al zoiets geregeld was. en vindt Gorinchem (daar was t toch in de buurt?)best wel ver weg. zoiets kan je dan beter meer in t midden van het land organiseren. Wnat dit soort dingen kunnen door t hele land georganiseerd worden. t idee is heel leuk
maar we hebben dus nog steeds de paalhoeve enzo staan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-01 19:27

Gorinchem ligt behoorlijk centraal in het land maar is best rot te bereiken met OV (ik kom oorspronkelijk uit Gorinchem dus ik kan het weten Lachen ). Vanuit Limburg doe ik er bijvoorbeel 2.40 over terwijl Utrecht maar 2 uur is, en dat is verder.
Maar ik ben wel benieuws wat er allemaal georganiseerd wordt want ik wil ook naar een boktmeeting! Zeker na de verslagen van de Bokteling, lijkt me echt wel leuk!

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-01 19:31

maar volgens mij is t vanaf groningen en omstreken weer een sjipperig end rijden. vanaf apeldoorn rij je iets meer dan uur naar dordrecht en met de trein is dat ongeveer 2 uur. waarvan +/- 45 minuten naar utrecht.

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-01 19:32

Ergens bij Ermelo is nog wel te doen ja. Alleen niet met paard denk ik. Maar da geeft nie! Lol hebben we toch wel!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-01 19:33

met de interliner zit ik in een half uur in Utrecht, dus met de auto lijkt het me vanaf apeldoorn niet meer dan een uur

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-01 19:36

nouja Wij rijden naar dordt ongeveer anderhalf uur erover (heb t toch nog ff nagevraagd aan mn broer, trein is 1.45 minuten). licht er ook aan hoe druk t op de weg is. en misschien is t van jou af iets dichterbij. maar ik vindt het idee wel leuk

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-01 19:42

je rijd er anderhalf uur over van hier zonder trailer teminste met Mike wel en die rijd ook braaf 140 net als ikke *LOL*
met trailer zal het al snel op ruim 2uur /2.5 uur komen.
Dat ga ik niet doen om in de polder te rijden als ik hier super mooi de halve veluwe over kan crossen.En om nou daar een paard te huren terwijl ik er hier zat heb staan en dan m'n eigenpaard stil moet zetten mhhh ook niet zo en als laatste heb ik dan nog een geldprobleem.
en een weekend bij jou en dan 2 mnd later het weekend paalhoeve en nog m'n eigen zomervakantie dat trekt mijn bankrekening niet echt.
Op zich niets mis met jouw idee alleen bestond dat idee al en was dat dit weekend al geweest alleen die MKZ he...Op de paalhoeve zouden we ook een weekend blijven de zaterdagmiddag huifkarren en zaterdagavond bbq-en

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-01 22:03

Leuk plan Stef! En Nieuwendijk is best makkelijk te bereiken, dus dat zou geen probleem moeten zijn. En anders maken we er toch een mini-meeting van???

Grtz, Sonja