orri gemeet

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vanessa

Berichten: 1073
Geregistreerd: 08-03-01
Woonplaats: Almere

orri gemeet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-02 23:04

Niet echt een verslag van de dag, eerder een verslag van 2 dagen terug.
We moester er nog even uitkomen wie het zou schrijven, maar ik heb verloren Knipoog

Dinsdagavond dus met Manon naar Orri geweest.
Manon 19:00 uur opgehaald,(mocht het huis niet zien, helaas)
Voor de 2e keer naar Lelystad gesjoefd (ik werk in Lelystad)

Manon had een mooie creatie gemaakt van brood met allemaal lekkere dingetjes erin want die dag had ze Orri 2 jaar.
Er zaten appeltjes in en vanillesaus en nog meer lekkernijen, maar orri begon lekker aan de randjes te eten van het (zonnenpitten)brood. Zou hij al genoeg appels krijgen?????
Nadat hij nog even met de creatie had gespeeld heeft ie toch alles opgegeten.
Orri is absoluut een heel mooi paard en ontzettend lief. Wel kleiner dan ik dacht trouwens. Maar ik geloof niet dat ik de enige ben die er zo over denkt.
Hij had al de hele dag in het land gestaan en eigenlijk wilde manon niets meer met hem doen, maarja, ik wilde hem graag zien lopen , dus heeft manon hem nog even gelongeerd.
En zoals ik al verwachtte, liep ie hartstikke mooi. Veel knie-actie!!! Net
een tuiger Tong uitsteken , hahahahahahaha, nee hoor, dat nou ook weer niet.

Daarna zijn we nog even naar een andere stal gegaan, en daar heb ik Grassie nog gezien. Mooie stal hoor grassie. Ik heb een kaartje van die man gekregen, en na mijn verhuizing ga ik ook kijken voor een paard, dus wie weet......

Daarna nog even naar stal Holtslag geweest, BOY, wat is dat massaal geworden. Nog even wat oude "vriendjes"gedag gezegd en toen gingen we weer op huis aan.

Het was mijn eerste boktmeeting (sjeetje vanes, je komt hier toch al ruim een jaar...............
Het was hartstikke leuk.

Ben ik nog wat vergeten Or?

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-02 23:43

Geloof me, mijn huis had je niet willen zien Knipoog niet echt opgeruimd *LOL*

Or die ging heel kort even aan de longe en was mooie gelegenheid om kennis te nemen van de springbalken die ze net hadden geplaatst op een staander voor de bak...
Waar ie vandaag niet naar blikte Haha!

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 00:51

jaja en de volgende keer moet orri het ook aan mij geloevn (of hoe zeg je dat)
Oftewel ik ga de volgende keer ook mee