Karts

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
mdev

Berichten: 354
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Zeven, DE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-01 22:24

Heb vandaag weer eens gekart. Dit keer in Bremen, een oude parkeergarage. De baan was van beton, dus je raakte echt heel snel in een slip, en de karts waren ook niet bijzonder. Ze waren zelfs begrensd!!! Super irritant, dus op rechte stukken merkte je dat duidelijk. Maar voor een binnenbaan waren ze niet echt langzaam, 'k denk iets van 50 km/h, want de gemiddelde ronde snelheid was 40 km/h.
Morgen ff karten op de autobahn, m'n oom is op bezoek en heeft zo'n nieuwe Honda (S2000), echt een leuke wagen, met idem dito prestaties!


Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-01 09:11

Tsja, wat moet ik erop zeggen. Heb nog nooit gekard, trekt me ook niet zo. De auto beschouw ik al als een soort van noodzakelijk kwaad... Mijn zwager vind het leuk om een end in de auto te gaan toeren, maar ik ben blij dat ik er op de plaats van bestemming weer uit kan....

mdev

Berichten: 354
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Zeven, DE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-01 09:34

Bij de meeste auto's vind ik dat ook. Bijvoorbeeld m'n moeders Corsa, prima wagentje, is er alleen om van A naar Z te komen, en dat hetzelfde als de auto van m'n pa. Maar het leuke van een sportster is dat 'ie bij even goed het pedaal in te drukken, een kick geeft. En bij karts zijn het gewoon de bochten mooi nemen dat een kick neemt, en jezelf steeds weer te verslaan is dus de sport. Maar voor de rest is het niets anders dan speelgoed, want mij zie je dus echt niet naar bijv. Italie rijden met zo'n auto (ook al had ik m'n rijbewijs Lachen ).
BTW Heeft iemand al plaatjes van die nieuwe Aston Martin Vanquish gezien Kwijl Kwijl Kwijl
Dat is zo'n prachtige wagen, stukje kunst op wielen.

Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-01 10:00

KARTEN IS STOERRRRRRRRRRRRR!!!!
Kwijl *LOL* Pling Dromen

Ik kart zelf ook wel vaker en ben 1x in Frankrijk wezen karten op vakantie, en dat was zo'n super vette baan met lekkere bochten enzo! En die karts reden daar ook lekker hard (80/90 km/uur ofzo)!

gheghe, ik zat me na afloop toch onder de blauwe plekken doordat ik van de ene kant van het stoeltje naar de andere kant werd gegooid in zo'n bocht Lachen

Echt SUPER is dat (het karten, het blauwe plekken krijgen is wat minder.. Lachen )!!!!!

mdev

Berichten: 354
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Zeven, DE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-01 14:00

Citaat:
Op 2001-05-06 11:00, schreef Bartje:
KARTEN IS STOERRRRRRRRRRRRR!!!!
Kwijl *LOL* Pling Dromen

Dat vind ik nou ook Lachen

'k Zit nu ook onder de blauwe plekken, vooral m'n zij(-den) en m'n rug. Maar die baan gisteren was wel cool, er waren twee verdiepingen zoals die bij de parkeergarage, dus een middel scherpe bocht, en daar kon je af en toe ook volgas door Kwijl , en omhoog maakte je bijna een jump, echt gaaf.


Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-01 14:03

HUAW HUAW HUAW

*Bartje gromt ff op dezelfde manier als Tim "the toolman" Taylor* Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie