Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
westernworld schreef:idd blaze: hoe ze over me kletsen maakt niet uit!ALS ze maar over me kletsen
Anya"]
Een topic als " wie ken Warren Staas is ook zo'n situatie. De vraag is op zich gerechtvaardigd. De pagina's die daarop volgen en meermalen aangeven wat een geweldige trainer dit is vallen onder de noemer commercieel. Daarom is dit topic gesloten......
[/quote]
Sorry Anya, maar je begint er zelf over. Dit is wel een heeeeeeel slecht voorbeeld: Topic over Warren (die ik dus zeker ken)geopend op 26-9, gesloten op 20-10 na ongeveer een hele pagina volledig nutteloze berichten m.i. slechts bedoeld om het topic telkens naar boven te halen. Oh ja ergens halverwege heb ik dat ook een keer gedaan
. 2092 keer bekeken.
Het topic over WSW is geopend op 23-10 en gesloten op 27-10 na 549 keer bekeken te zijn en met alleen maar reakties met inhoud.
[quote="Anya schreef:.....Het betreffende topic is redelijk lang open gebleven.
Dat is dus maar hoe je het bekijkt.
Onder andere omdat wij het leuk vinden dat iemand een enthousiast verhaal schrijft. Ook de andere positieve reacties hebben we laten staan.
Dat dit topic vervolgens wordt gebruikt om een aantal clinics Volgens mij is dit er maar 1 aan te kondigen is dan wel weer commercieel in dit verband. Het wordt mijns inziens dan ook terecht gesloten.
De aankondiging van clinics kan in een apart topic, net als alle andere clinics.
Anya"]
Op het moment dat Warren zelf in het topic was opgedoken op pagina x om mensen te bedanken en een clinic aan te kondigen was het topic dan op slot gegaan.
[/quote]
M.a.w.: als de informatie gegeven wordt door iemand anders dan de eigenaar dan wordt het topic niet gesloten? Goed dat we dat weten![]()
(maar wel een beetje flauw)
[quote="Anya"]
Excuus voor de fout: 1 clinic i.p.v. een aantal.
[/quote]
Geeft niks, kan gebeuren.
[quote="Anya schreef:Helaas is het grijze gebied niet duidelijker definieerbaar.
Het is de keus: of een heel strak zwart-wit gebied (nogmaals dan blijft er weinig wn over) of een grijs gebied, dat vanwege het grijs zijn dan ook niet duidelijk definieerbaar is.
GoedVetMan schreef:En dan nog eens wat, ik zit mijn aardig op te winden op deze vroege ochtend, als ik de op slot gegooide topic nog eens nalees. De mensen die reageren, zijn allen positie over westernstable westerkwartier, goh waar lees je in een topic zoveel enthousiasme.
Topic op slot gooien, waar smaad en laster hoogtij vieren, dat zou sieren.