Sugarmiss en Colinda gemeet

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Sugarmiss en Colinda gemeet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-02 20:26

Zo, vandaag was het dan zover, ik zou Sugar en Colinda meeten *LOL* Ik was om 11 uur van huis weggegaan, op naar de metro, een uuuur staan wachten op dat piepende waggelende klereding, en ja hoor, daar wassie! Ik naar CS, daar de trein gepakt, en om 1 uur was ik eindelijk op het treinstation waar Sugar me op zou komen halen Lachen

Daar stond ze dan te wachten, in haar superbusje (daar straks meer over Knipoog ), en we gingen op weg. Wijselijk duidde Sugar mij er nog even op om mijn gordel om te doen, aangezien ik nog niet wist wat haar rijstijl precies was. Toen we optrokken hield ik mijn hart vast door die opmerking Haha! Maargoed, paar rode lichten, en verder was er niets op haar rijstijl aan te merken, voor zover ik daar verstand van heb Lachen

We reden langs haar huis (leuk huisje joh, en natuurlijk zagen we Missy en Sugar in de 'paddock' staan *LOL* ), en kwamen uiteindelijk, na een minuutje of 10 à 15 bij het gigantische landgoed van Colinda aan. Eerst even gezellig gebabbeld onder het heerlijke zonnetje (heb overigens mijn gezicht lichtelijk aan het zonnetje verbrand Frusty ), en zijn vervolgens even de bak-in-aanmaak wezen bezichtigen. Heel interessant gesprek over de bodems gehad, en weer gaan zitten Knipoog Even wat gedronken, nog wat gebabbeld, over de tig katten die er rond lopen (allemaal heel erg lief hoor! Lovers ), en vervolgens heeft Colinda ons nog even de snoepige babykatjes laten zien Lovers Ik werd overdonderd door de kleine katjes (waren er minstens een stuk of 10, uit verschillende nestjes), en speels dat ze waren *LOL*

Daarna heeft ze ons de paardjes laten zien, allemaal erg lief, en mooi (!), en de mooie stallen Lachen We hebben nog een klein rondje gelopen op het erf waar daadwerkelijk wat gebouwd werd, of nog in aanbouwing was, en zijn daarna weer gaan zitten. Colinda schijnt een landgoed te hebben van meer dan 10 hectare Bloos Da's geen kattenpis! (we blijven wel in stijl uiteraard).

Rond een uur of half 5 zijn Sugar en ik weer op pad gegaan, ik moet tenslotte nog een *piep*eind terug! En onderweg...ja hoor...je raad het al: een lekke band!!! Scheve mond Dus, wij gestopt bij een prachtig huisje (waar ze me eerder op gewezen had op de weg heen), en vervolgens zijn we de krik op gaan zoeken. Gevonden...maar die kregen we dus niet los. Sugar vertelde me dat ze er nog nooit problemen mee had gehad, en uitgerekend vandaag kregen we de krik er met geen mogelijkheid uit! Sugar ging vervolgens even bij de overbuurman kijken of er iemand thuis was, en jawel Lachen Dus, die meneer een splinternieuwe krik gepakt, was een krik van niets, en dat ging dus niet. Andere krik gepakt, en dat ging dus wel! Helaas moest die meneer weg (was vast en zeker boos omdat wij alleen maar toe hebben staan kijken Knipoog Schijnheilig ), dus wij konden het verder opknappen. Nou, busje stond op de krik, bandje eraf, en ja hoor...reserveband kon er dus niet op Frusty Auto stond nog te laag! Toen hebben we (jaja, hier komtie) een kuiltje gegraven onder de band, en vervolgens de band erop weten te krijgen Haha! *koppie koppie* Dus wij weer op weg, maar Sugar was bang dat ze hem niet strak genoeg had vastgedraaid, en dus zijn we nog even bij haar thuis gestopt. Lieve paardjes overigens! Lovers Dus, haar man de band even nagekeken, kwam tot de conclusie dat eigenlijk geen van de banden meer goed waren Clown en daarna naar het treinstation gereden.

Ik even wezen vragen welke trein er rechtstreeks naar Rotterdam reed, en dat was dus die om 5 over half 6. Ik de trein in, en jahoor...bij Gouda kon ik mooi overstappen! Boos! Maar gelukkig kwam de trein die ik dus moest hebben er meteen aan, dus konden we meteen doorkachelen Haha! En dan om 7 uur...eindelijk thuis. Dromen

Ik vond het een leuke, en gezellige dag, en die lekke band heeft Sugar en mei nog best wel wat plezier opgeleverd Knipoog Haha!

Het was overigens nog de bedoeling dat er nog meer mensen zouden komen (stuk of 3 geloof ik), maar die zijn niet op komen dagen Verward Maargoed, dat mag de pret niet drukken Haha! We hebben afgesproken nog een keer te gaan meeten, en dan een bosritje te gaan maken of iets in die strekking. M.a.w, we gaan volgende keer werkelijk wat doen! *LOL*

Heel |u|verhaal, dus bij deze: bedankt voor het lezen Lachen

[edit]Hmm...al 19 keer bekeken, en nog geen één reactie, volgens mij schrikt de lengte van dit topic een hoop mensen af! Bloos Haha![/edit]

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl


tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 21:19

klinkt alsof je het erg gezellig heb gehad.
Leuk hoor!!!
Mooie omgeving he.. Knipoog

L1 + 5 :)

Ons wondertje Collin is geboren :)

DubbelFun

Berichten: 88475
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 21:23

Nou ik zal wel even antwoorden hoor Colin.

Ik heb vandaag heel rustig gereden, maar 3x door donker-oranje Haha!. Voor mijn doen op een doordeweekse dag niet slecht.

Het was heel gezellig bij Colinda (altijd Knipoog ) en de katjes zijn schatjes. Die bak is zo groot die past over mijn halve 'landgoed' heen.

Ja en die lekke band hè, daar heb ik wel ervaring mee hoor, maar als een man aanbiedt om te helpen moet je nooit nee zeggen, slecht voor hun machoïsme Lips are sealed Een man doet toch niets liever dan een hulpeloze vrouw helpen Lovers
Ik heb nog steeds die krik niet losgekrikt Verward zal wel met brute kracht moeten (en daar heb ik dus een man voor nodig Bloos )

Gelukkig stonden we niet op stenen anders was dat kuiltje graven niks geworden Bloos

Ik ben blij dat je weer heelhuids thuisgekomen bent en die bosrit hou je tegoed.

Colinda
Berichten: 1322
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Amerongen

meeting

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 21:33

Hoi XoNo,

Ten eerste... dankjewel voor alle complimenten Bloos Bloos Pling
Wij zijn ook blij met ons "landgoed" Haha! Tong uitsteken

Wat lees ik nou? lekke band gehad? }>
tjee... wel balen, maar ook toch wel ff schrikken, lijkt me Scheve mond
gelukkig ben jij en ook SM, goed thuisgekomen !

Verder vond ik het ook gezellig, lekker wat gekletst, toch? Cool

En voor een eventuele volgende boktmeeting; misschien een buitenrit of soort "les/samenrijden"?! Party!!

Groetjes en misschien tot volgende keer !!!

Jolanda

op de avatar zie je Sallyman!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 21:56

Snik, in de buurt geweest bij mij dus!!! Tong uitsteken

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-02 23:08

Jurga schreef:
Snik, in de buurt geweest bij mij dus!!! Tong uitsteken

Jup, maar ik kom nog een keer terug! Wellicht in de zomervakantie ofzo, en dan wil ik jou sowiezo ook eventjes zien *LOL*

Maargoed, Sugar, ik houd je aan die bosrit, lijkt me heerlijk rijden daar Knipoog En Jolanda, mwah...echt geschrokken zijn we niet, het enige wat Sugar kon zeggen (en meerdere keren heeft gezegd *LOL* ) was "Achhh...zielig bandje" Haha!

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Barb

Berichten: 12075
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 07:39

hahaha dat stukje over dat jullie een kuiltje hebben gegraven voor
die band.......geniaal Haha!

Leuk dat jullie het gezellig hebben gehad!! *LOL*

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

meeten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 21:42

en ikke ben heel verdrietig, omdat ik er niet bij zijn kon. volgende keer kom ik ook. als ik dan nog eens moet oppassen hebben ze pech gehad. zo te horen hebben jullie ondanks de lekke band wel een erg leuke dag gehad.
ik heb trouwens een idee. als iedereen nu meedoet of komt kijken 30 juni in exloo bij de westernwedstrijd, meeten we bij mij. mijn "landgoed" is dan wel niet zo groot en we zijn nog aan het verbouwen ( dat duurt ook nog wel 10 jaar Lips are sealed ) maar dat mag de pret niet drukken.

Te koop: Air One Inhalator. Voor meer info PB.


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 22:54

Ja XoNo, gezellig!!!! Doen we, we spreken wel wat af. Misschien combi bezoek SM en Jur?

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-02 22:58

Jurga schreef:
Ja XoNo, gezellig!!!! Doen we, we spreken wel wat af. Misschien combi bezoek SM en Jur?


Ja, zeker...want ik blijf niet reizen natuurlijk Knipoog . Is ten eerste niet goedkoop, en ten tweede altijd een hele rompslomp met de trein vind ik. Misschien kun je dan wel mee op onze bosrit? Mag ik op één van de paardjes va SM rijden *LOL* (ik zal heel voorzichtig met je paardje doen hoor Sugar!! Lovers )

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 23:34

Sugar en Missy zijn erg stoer hoor XoNo!!! Ik heb al testrit gemaakt op beide... *LOL* En ja, misschien kan dat idd wel, een bosritje! Party!!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-02 09:07

mogen jullie ook weleven bij mij langskomen Knipoog

L1 + 5 :)

Ons wondertje Collin is geboren :)

Colinda
Berichten: 1322
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Amerongen

bosrit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-02 19:25

hoi,

enneh.... komen jullie ook nog bij ons langs dan? Huilen Verward

ik ga niet mee hoor... bosritje... hmmm....
XoNo... je weet hoe ik inmiddels over "buitenrijden" denk Misselijk sorry...

Maar misschien kunnen jullie een pauze houden bij ons?
Of wordt dat té ver, SM ?

groetjes Jolanda

op de avatar zie je Sallyman!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-02 19:41

Ik vind het prima hoor Colinda hehe! Haha!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Re: bosrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-02 22:56

Colinda schreef:
hoi,

enneh.... komen jullie ook nog bij ons langs dan? Huilen Verward

ik ga niet mee hoor... bosritje... hmmm....
XoNo... je weet hoe ik inmiddels over "buitenrijden" denk Misselijk sorry...

Maar misschien kunnen jullie een pauze houden bij ons?
Of wordt dat té ver, SM ?

groetjes Jolanda


Ik weet niet wat de paardjes van SM gewend zijn, en hoever het omrijden is, maar hemelsbreed is het wel te doen denk ik, dan valt het volgens mij best mee...ik bedoel als we een bosritje gaan maken hoop ik niet binnen 30 min. weer terug te zijn *LOL*
Maargoed, 'k weet inderdaad hoe je over buitenrijden denkt, maar is dat in gezelschap van anderen dat niet anders?
Jur, ik weet dat het toffe paardjes zijn, ik heb de eer gekregen ze even te mogen aaien, en het emmertje om Sugars neus te mogen aanschouwen Knipoog

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

DubbelFun

Berichten: 88475
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Re: bosrit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-02 23:12

XoNo"]
Ik weet niet wat de paardjes van SM gewend zijn;)
[/quote]
Die kunnen wel wat hebben hoor Knipoog

[quote="XoNo"]
en hoever het omrijden is, maar hemelsbreed is het wel te doen denk ik, dan valt het volgens mij best mee.
[/quote]
ik denk dat het te paard een dik halfuur is, dus niet ver, maar wel één rechte weg

[quote="XoNo"]
ik bedoel als we een bosritje gaan maken hoop ik niet binnen 30 min. weer terug te zijn *LOL*
[/quote]
met 2 racekezen kom je in een half uur een heel eind hoor Haha!

[quote="XoNo schreef:
en het emmertje om Sugars neus te mogen aanschouwen Knipoog

Dat was Missy *LOL* en ze is nu weer emmerloos zolang ze zich gedraagt.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 08:34

Ahhhh Sugarmiss, wat doe je je lieffie toch weer aan hehe, een emmer om haar neus!!! Haha! Arm paard! Party!!
Enneuh racen die twee van jou???? Schijnheilig

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-02 13:43

Sorry SM, ik dacht dat Missy de zwarte was, en Sugar de roan...maargoed, dan had Missy dus een emmertje om haar neus Lachen

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

DubbelFun

Berichten: 88475
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 15:46

XoNo schreef:
Sorry SM, ik dacht dat Missy de zwarte was, en Sugar de roan...maargoed, dan had Missy dus een emmertje om haar neus Lachen


Je maakt het steeds bonter Xono, maar ja dat is niet zo verwonderlijk Haha! je zit tenslotte meer in de vlekken Knipoog

Missy is een reddun *LOL*

Colinda
Berichten: 1322
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Amerongen

rit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 15:52

Hallo,

Oke dan !!! Party!!

Dan hoor ik wel hoe of wat/wanneer jullie langs/aan komen, hartstikke leuk !!!

en ik ga niet mee, hoor.... écht niet Haha!
Ik rij wel een rondje in ons "bakje" Bloos Cool

Groetjes Jolanda

op de avatar zie je Sallyman!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: pluisje88 en 32 bezoekers