Kwijlfoto's van Jurga+Voice+Cerise (van Dorine)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Kwijlfoto's van Jurga+Voice+Cerise (van Dorine)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-02 21:43

ja vandaag was het zover, ik zou eerst naar Iloon(Jurga) toe gaan, om daarna om half tien opgehaald te worden door Christianne(Mickey) en dan samen doorrijden naar Dorine om daar even gezellig een kop thee te drinken, bij te praten en toen naar Cerise te gaan! Daar aangekomen hebben Dorine, Christianne en Iloon op Cerise gereden en daar zijn ook wat foto's van die misschien later nog geplaatst worden door Christianne. Ik heb wat foto's van Dorine met Cerise in de wei en bij het poetsen.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Daarna hebben we Dorine weer thuis afgedropt Tong uitsteken en zijn we teruggegaan naar Lunteren, om daar met Christianne en Iloon, Voice en Jurga te gaan bewonderen. Ik had Voice al een tijdje niet meer gezien, maar wat heeft dat veulen een groeispurt ingezet joh!

Afbeelding
Afbeelding

Na Voice bewondert te hebben zijn we met Jurga naar de buitenbak gegaan en hebben Christianne en Iloon eerst even proffesioneel gereden, waarna ik er ook aan moest geloven... voor de eerste keer van mijn leven op een paard... hier komen later nog foto's van waarschijnlijk, die door Christianne zijn gemaakt.. Ik heb alleen wat foto's van Iloon op Jur op mijn camera staan, foto's van Christianne op Jur staan ook nog op haar camera, dus die zien we misschien later ook nog wel. Ik heb iig een megadag gehad en ik hoop dat iedereen ook genoten heeft van mijn eerste uitstapje buitenbak Schijnheilig Nu nog wat foto's van Jur!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 21:47

Jeeeetje was is het kreng (of was het bitch Knipoog ) Nee grapje, wat is dat veulentje gegroeid zeg! Ze ziet er al veel 'paardser' uit Haha!

Ik ben wel heeeel erg benieuwd naar de foto's van jou op Jur hoor! Ze loopt trouwens wel goed op die laatste foto (of lijkt dat maar zo?) Lachen

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 23:15

Ja, zo ziet het er nog leuk uit ook! Geweldige foto's, vooral die van Jur dr koppie hehe. Die wijsneus. Geen flapperfoto btw???? Verward
Maar Roy had er bij d eles bij moeten zijn en daar pics schieten hehe, ik kreeg ene compliment voor de middendraf die ik liet zien met SuperJurga!!!!! *kijkt helemaal stomverbaasd* Ben supertrots weer eens....

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-02 23:25

Jurga schreef:
Ja, zo ziet het er nog leuk uit ook! Geweldige foto's, vooral die van Jur dr koppie hehe. Die wijsneus. Geen flapperfoto btw???? Verward


Ja ben weer eens meneer de fotograaf uit gaan hangen met een behoorlijk lege batterij.. de batterij was al leeg voordat ik aan die "flapperfoto's" kon beginnen Frusty Misschien heeft Mickey der nog?

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 23:27

Ja het was heel gezellig geweest!
In inderdaad er zijn foto's van jouw op Jurga hoor in een van de topic.
Alleen die rodeo-foto's zijn niet helemaal gelukt Tong uitsteken

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 23:33

Ik heb hier wel een flapperfoto, maar ja kan de scanner niet aan de praat krijgen.... Scheve mond

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Re: Kwijlfoto's van Jurga+Voice+Cerise (van Dorine)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-02 00:06

Sypheron schreef:


Zoo...hadden ze dat halster niet in d'r maat Knipoog Leuk beestje hoor, lief koppie trouwens op de 3e foto waar ze met haar neus tegen de muur aanstaat Lovers

Ook leuke foto's van Voiceje, en natuurlijk van SuperBitch, en Iloon *LOL*

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-02 00:31

Zo, nu kan mijn dag ook niet meer stuk: ik word ook nog genoemd.....als laatste.... Huilen Huilen Huilen
Tong uitsteken

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 13:18

Thanks voor de mooie foto's! Party!!

Ik vond het supergezellie dat jullie er waren.
De staleigenaren hadden twee kinderen, en al gauw vertelde Mickey (die juffrouw is van groep drie haha) wat verhalen over haar beroep, wat kinderen allemaal kunnen uithalen of juist niet grijnz.
Ik heb ook enorme mooie foto's van Laiser gezien, een prachtig paard hoor!

Die foto's van Jurga en Voice zijn super! Hoe groot verwachten jullie dat Voice ongeveer wordt eigenlijk?
Geef ze allebei maar een knuffel van mij!

Syph, nog iets:
Hou goed in de gaten dat Iloon niet alleen maar goed voor Jurga en Voice zorgt.
Maar ook voor zichzelf... Knipoog
Ze is zo'n enthousiasteling en dan heeft ze geen tijd meer voor andere belangrijke (!) dingen haha.
Veel succes met Jur en Voice, en Mickey jij ook met Laiser! Party!!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 13:25

Bloos Is het echt zo ernstig met mij gesteld dan??? Bloos Loop ik mezelf echt zo duidelijk voorbij? Ja, ik weet dat ik het doe, maar dat anderen het ook zien, is een beetje fout.... Lips are sealed
Maar goed ik hoop dat Voice groter wordt dan haar moeder van 1.60 m en net zoiets als pappie van 1.70 m.

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 15:07

Zo hé.... wat is die babe gegroeid!! Party!! Leuk om daar weer eens een update van te krijgen. Heb je geen baby-boek ofzo Iloon waarin je van elke week dingen bijhoudt?? Haha! 'week 1, 50 kilogram, week 2: 65 kilogram' *LOL*.

Voor de rest ook leuke foto's Roy! Ze staan er allemaal stuk voor stuk leuk op! Lachen

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 15:12

Nee ik heb helaas geen baby boek en mijn cd rom is ook nog steeds pleite. Dikke zoen voor de gouden tip..... Verdrietig