Paarden vervoeren buiten compartiment???

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Lautje

Berichten: 989
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-01 11:00

Mijn zus vroeg of ik aan het springconcours van 2 juni mee wilde doen op Zilvia's Hoeve met Ameretto, maar nu was de hoefsmid vrijdag bij ons en die vertelde dat je paarden per trailer alleen binnen je eigen compartiment mag vervoeren en niet van het ene compartiment naar het andere. Weet iemand hier iets vanaf en wil die mij dan please helpen??? Ik wil zo graag weer een wedstrijdje rijden en hier in Twente is alles afgelast!!! Huilen Huilen Boos!

TARA (Amulet X Julio Mariner xx)--> Springen B + 31, Dressuur L2 + 9, SGW L + 10


Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-01 15:27

zoiets heb ik ook gehoord. Bovendien moet je als je wilt gaan vervoeren een logboek bijhdouen, en niemand weet wat er precies in moet staan. Je moet je trailer ontsmetten en nog een heleboel van dat soort dingen.
Ik kan ook helemaal geen wedstrijden rijden, want alles is afgelast. Ik rijd endurances (heeft Karin misschien wel verteld) en de enige die evt door zou gaan is die in Austerlitz, dat is gelijk een beredrukke enzo, dus tja. Afwachten maar.

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Blacky94, goesju, GrapeshotBot, Mark0919, nayla, Vagabondo en 31 bezoekers