Idee voor zomerse boktmeeting......

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-01 12:20

Jaja, aangezien het zonnetje hier schijnt, en ik niet in de bokteling rondhobbel kwamen gedachtes aan oude vakantieplannen opborrelen, waaronder deze: Met een groepje naar (bv) de veluwe, en daar vanaf een vaste locatie buitenritten maken, of een (meer)daagse trektocht langs verschillende locaties. Nou is Bokt wel iets meer dan een "groepje" maar toch leek het mij een leuk plan om te kijken hoe de meningen hierover zijn verdeeld, kunnen we tenminste ook eens kennismaken met elkaars Bokkers *LOL* Jammergenoeg zitten we nu met die MKZ, maar die kan nooit lang meer duren toch??!!!! Koe En wat is nou een betere manier om de herwonnen vrijheid te vieren dan een weekendje in de buitenlucht met onze Extreme duivel Extreme duivel Haha! , dus laat ff weten wat je ervan vind, tegen de tijd dat we het tot uitvoering kunnen brengen zijn we toch alweer minstens een maand verder Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-01 12:28

Het oorspronkelijke plan was een weekend naar de Paalhoeve, dat kon helaas niet doorgaan.

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-01 12:37

Dat plan heb ik dan even gemist Haha! , wat moet ik me eigenlijk voorstellen bij de Paalhoeve?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-01 15:56

Met z'n allen een weekeindje weg, eigen paarden kunnen mee, wie geen eigen paard heeft, kon er daar eentje huren. We zouden dan op vrijdagavond aankomen en kennismaken, zaterdag een rit van 2 uur rijden en een huifkarrit maken. 's Avonds lekker eten, foto's kijken, kletsen, kampvuurtje, Pepper met z'n gitaar etc en dan zondag na nog een lekkere rit weer naar huis. Zonde he......

Sonja

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-01 15:59

echt jammer dat dat niet door ging
maar ja ik ging toch niet ik ben vandaag jarig *LOL*

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-01 16:32

Persoonlijk vind ik een weekend te lang. Ik zou het leuk vinden om een rit van een paar uur te maken op de Veluwe, nog even wat eten en drinken en vervolgens weer naar huis te gaan.

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-01 17:26

was en is inderdaad een leuk plan, maar het is toch ook te combineren,
Citaat:
Fitzroy Posted: 2001-05-05 16:32

Persoonlijk vind ik een weekend te lang. Ik zou het leuk vinden om een rit van een paar uur te maken op de Veluwe, nog even wat eten en drinken en vervolgens weer naar huis te gaan.

wie een weekend te lang vind blijft maar een dag, de rest een dag extra, hangt ook een beetje van de meningen af natuurlijk, als 90% een weekend teveel vind is het niet leuk om wel langer te blijven.
Citaat:
Thirza Posted: 2001-05-05 15:59

echt jammer dat dat niet door ging
maar ja ik ging toch niet ik ben vandaag jarig

maar met vrienden en paarden was toch de beste manier geweest om het te vieren *LOL* , gefelicibokt btw! Clown

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-01 18:06

Dat lijkt me heel leuk!! Mag ik dan ook mee?
Alleen dan moet ik wel iemand hebben waar mijn knollie in de trailer kan!! Iris, Heike, iemand, misschien? Haha!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-01 21:10

eerst maar wachten tot de MKZ over is ene we hebben toen voor een weekend gekozen omdat sommige van ver moeten komen en dat niet te doen is 3 uur rijden voor een rit van 2 uur en dan weer 3 uur terug.
Zonet is er gesproken in de efteling en waarschijnlijk wordt het weer van het voorjaar en dan gaat gewoon het geplande weekend door.
Voor mensen die niet het hele weekend willen hadden we dus de huifkar rit omdat het niet mogelijk was om met hele grote groepen naar buiten te gaan en er waren niet erg veel huurpaarden.
maarja dat alles zal volgend jaar opnieuw doorgesproken worden neem ik aan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-01 21:58

Volgend jaar pas weer? Huilen Huilen Huilen
In het najaar geen tijd allemaal??????
Wat jammer!

Sonja

mdev

Berichten: 354
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Zeven, DE

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-01 22:51

Waarom komen jullie hier niet heen, alle MKZ verboden zijn opgeheven. Ik mag weer met m'n paard overal heen, yeah *LOL* .

En Thirza, gefeliciteerd Lachen

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: mdev op 2001-05-05 23:02 ]</font>

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-01 23:01

een heel jaar wachten Scheve mond\ snik, dat duurt zolang, nu ja, als de mkz over is, en het zonnetje komt tevoorschijn, krijgen er vast wel meer mensen uitrij kriebels Party!! Party!!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-01 23:06

iedereen moet hier naartoe komen! hier mag alles weer! Party!! alleen dan kunnen de paarden niet mee natuurlijk Verward Frusty

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-01 00:03

Ja waarom een jaar wachten?? We zouden toch in de herfst of net daarvoor iets nieuws afspreken?

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-01 09:27

Herfst is best maar ik dacht dat we het daar in de bokteling over hadden dat de herfst niet goed lukte omdat Bart dan weg is en en Akerna ook maare herfst is okee voor mij wil je de paalhoeve bellen welke datum ze nog open hebben? kunnen we meteen beslissen en ik denk dat de bokkers die al mee zouden gaan en ookal betaald hebben de grootste stem hierin moeten hebben?> dat we in elk geval die mensen bij elkaar moeten krijgen omdat er altijd wel mensen zijn die niet kunnen

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-01 10:03

hihi, ikke heb niet betaald, want wist nergens vanaf, maar inderdaad zouden de trouwe bokkers de meeste inspraak moeten krijgen. En inderdaad zijn er altijd mensen die niet kunnen, of op het laatste moment niet meer kunnen, maar het is te proberen om het voor de herfst te regelen, ik kan me er nu al op verheugen! Party!!

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-01 10:40

Hai,

Lijkt mij ook gaaf, zo'n boktmeeting. Alleen zie ik het niet zo zitten van ver te komen met m'n paardje. Een rit van drie uur in de trailer lijkt me nou niet echt leuk voor zo'n beessie.

Zo'n huifkarrit oid is toch ook cool? Vergt ook niet zoveel organisatie als een heel weekend.
Misschien handig om dat eerst eens te doen, kunnen we/jullie altijd nog een weekendje Paalhoeve oid doen?

Is maar een ideetje!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-01 15:58

Als we niet met bokt naar de Paalhoeve gaan ga ik wel alleen! Lachen

Ik vind het namelijk geweldig om in het bos/hei te rijden. Ik kan dat nooit doen en voor mijn paard is het ook een welkome afwisseling!

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-01 16:04

Maar we zijn het er dus over eens dat er dit jaar nog iets georganiseerd gaat worden?

Brainstormen maar?

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-01 16:14

Ik geloof wel dat we het daar unaniem over eens zijn ja Party!! Party!! Party!!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-01 18:04

volgens mij gaan we niet brainstormen maar gewoon het weekend wat niet door kon gaan IVM MKZ verplaatsten naar de herfst??? ene Jura dan ga ik met je mee hoor!!!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-01 18:44

Ik wil ook mee, mag dat?? maar waar is die manege ergens? hoop dat ik dan vervoer voor me knollie kan regelen.. en ik hoop dat er dan ook meer van mijn leeftijd mee gan Verward Frusty

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-01 23:14

Ook ik wil graag van de partij zijn... waar kan ik me aanmelden? en wat zijn de kosten?

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-01 23:48

Hee Jura anders kom je gewoon een weekendje naar onze stal (stallen genoeg die leeg staan) kan ik je de zandafgraving laten zien en kan je over de hei rijden. Tegenover onze stal ligt ook nog eens een camping (al vind je kamperen niks hihi)

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-01 13:56

Dat lijkt me gaaaaaaaaf!!

Ik ben ook al door Sonja uitgenodigd dus misschien kan ik dit jaar toch nog eens lekker buitenrijden!! Lachen