Radio 538

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Radio 538

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-02 17:23

Om elk uur hoorde je Pim zeggen dat ie altijd dacht dat ie 85 jaar zou worden, en omdat zijn vader 87 was en zijn moeder 85, dan zou het kunnen.....

Daarna hoorde je iemand vertellen dat het eergister bevrijdingsdag was en dat het thema was: Vrijheid luistert nu. En dat we gister dus met onze neus op de feiten zijn gedrukt.

En bij elk uur toen ik dat hoorde, stond ik stil en dacht ik na. De rillingen liepen over me rug en ik luisterde naar het liedje wat erna kwam.

Het is verschrikkelijk wat er is gebeurd, en vooral die afschuwelijke foto`s in de krant zal ik nooit vergeten Verdrietig

Annelien (Moneymaker x Renovo) ZZ-Zwaar startgerechtigd *\o/*


LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 20:38

ik heb vandaag van 4 tot 6 naar ruud de wild zitten luisteren, en was daar erg van onder de indruk. WAT ik op de radio gehoord heb is alleemaal wat minder opgeblazen dan op de tv.
Verder is het trouwens: Vrijheid luisterd nauw, maar vooruit Haha!

carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 20:55

Ja Stef, daar ben ik het helemaal mee eens. Ik heb ook vanmiddag naar Ruud geluisterd. Ik zat daar bijna bij te janken (en dat doe ik echt niet snel, ik ben een keiharde). Wat ik op tv zie, dat raakt me minder op de een of andere manier. Radio is veel 'echter'.

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

lies

Berichten: 9616
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 20:56

stef schreef:
Verder is het trouwens: Vrijheid luisterd nauw, maar vooruit Haha!


Zeggeh.. juf Stef, het is dan nog altijd; 'vrijheid luistert nauw', hè?

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 20:57

Ik was vandaag aan het werk, niet zo heel veel radio meegekregen dus, maar ik was ff in het magazijn en was ook 3fm op: herhaling van het live verslag van een van de ooggetuigen van gisteren... damn... daar was ik behoorlijk stil van.

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

ruiterinrust
Berichten: 1012
Geregistreerd: 20-04-02
Woonplaats: ugchelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 23:14

op mij maakte de uitzending van 3 fm grote indruk maar het meest zielige vind ik die beelde van na de aansalg en van de voorspelling van zijn moeder dat wanneer hij de politiek in zou gaan dat hij net als kennedy eindigen zal

"Idealisten houden het oog op de toekomst gericht: als zij één blik in het verleden sloegen waren zij geen idealisten meer."
- Eric van der Steen

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 00:08

Ik heb vandaag gehoord dat hij samen met een vriend op een kermis was en voor de lol bij een waarzegster in een gammele caravan naar binnen ging. Hij kwam weer lijkbleek uit de caravan van de waarzegster en heeft pas veel later aan zijn vriend verteld dat zij hem verteld had dat hij nogal cru aan zijn einde zou komen....

Je suis Charlie.


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 08:29

misschien had die waarzegster de pest aan zijn ideeen, dat ze hem gewoon bedreigde. Het kan gemakkelijk toeval zijn he.

De hond is de betere mens

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 09:31

Desiree schreef:
misschien had die waarzegster de pest aan zijn ideeen, dat ze hem gewoon bedreigde. Het kan gemakkelijk toeval zijn he.


Hoe lang draaide Pim Fortuyn echt volop in de politiek mee? Hooguit één jaar?

Het voorval op de kermis dateerde van een paar jaar geleden. Nee Desiree, er is meer tussen hemel en aarde dan jij en ik kunnen bevatten. En aan toeval geloof ik niet.

Je suis Charlie.

carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 09:53

Tsjesus Desiree, waar slaat dat nou weer op?

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 10:30

Carola, je moet nu eens proberen om normaal te gaan doen. Ineens is alles wat ik zeg overal fout, het is heel duidelijk dat jij niet meer objectief bent. Waar dit op slaat: (ik zal dit speciaal voor jou uitleggen, andere mensen zullen ook wel zonder uitleg begrijpen) ten eerste kan het een verhaaltje zijn dat voortvloeit uit het gebeurde, ten tweede ben ik erg nuchter en vind het erg moeilijk te geloven dat er waarzegsters zijn die kunnen voorspellen, hoewel ik weet dat er meer is tussen hemel en aarde.

De hond is de betere mens

carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 10:36

Gaaaap

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 10:47

Desiree schreef:
Carola, je moet nu eens proberen om normaal te gaan doen. Ineens is alles wat ik zeg overal fout, het is heel duidelijk dat jij niet meer objectief bent. Waar dit op slaat: (ik zal dit speciaal voor jou uitleggen, andere mensen zullen ook wel zonder uitleg begrijpen) ten eerste kan het een verhaaltje zijn dat voortvloeit uit het gebeurde, ten tweede ben ik erg nuchter en vind het erg moeilijk te geloven dat er waarzegsters zijn die kunnen voorspellen, hoewel ik weet dat er meer is tussen hemel en aarde.


Ten eerste vind ik het niet kunnen dat je zo neerbuigend doet tegenover Carola, terwijl iedereen kan zien en lezen dat je op dit moment ab-so-luut niet rationeel meer kunt denken en ook absoluut niet nuchter bent als het over dit thema gaat (en lees het goed: ik beschuldig je niet van domheid, doe jij dat dan ook bij een ander niet)

Het verhaal heb ik op de radio gehoord (denk Noordzee FM, maar ik wil nog wel eens van kanaal veranderen, helemaal als ik in de auto zit en helemaal de laatste dagen) in een interview met een goede vriend van Pim Fortuyn. En dit zijn geen wilde verhalen die de ronde doen zoals je die wel vaker na zulke aanslagen kunt horen en lezen.

Je suis Charlie.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 10:53

Ook jij hebt een selectieve waarneming Cassidy. Kijk eerst eens terug waarom ik zo reageer.

De hond is de betere mens

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 11:03

Desiree schreef:
Ook jij hebt een selectieve waarneming Cassidy. Kijk eerst eens terug waarom ik zo reageer.


Ik heb helemaal geen zin om al jouw topics door te gaan lezen over Pim Fortuyn. Ik zie een reactie van jou over een opmerking van mij over een waarzegster die dingen voorspeld schijnt te hebben, en die opmerking vond ikzelf ook niet echt bijster goed gekozen.

Je suis Charlie.

Billy

Berichten: 20699
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 11:04

Pim Fortuyn nam de bedreigingen veel minder serieus als de mensen om hem heen als je de berichtgeving mag geloven. Het verhaal van de waarzegster neem ik dus dan ook met een flinke korrel zout.

Goedgekeurd onderschrift :)

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 11:08

Cassidy, je kunt je niet een mening vormen over iemand waarvan je niet alle argumenten hebt gelezen. Veel eerder beweerde Carola dat ik een laag iq had en ze noemde mij dom.
Ik reageerde overigens niet negatief op jouw bewering, ik probeerde gewoon een logische verklaring te vinden.

De hond is de betere mens

carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 11:11

volgens mij ben jij degene die hier niet objectief is Desiree, en niet wij...

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 11:17

Lees dan je eigen reacties eens.

De hond is de betere mens

carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 11:23

Die heb ik allemaal nog een keer teruggelezen. Maar ik kan niets vinden waaruit blijkt dat ik niet objectief was. Zou jij mij eens willen quoten waaruit blijkt dat ik niet objectief was?

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 11:28

carola"]
Desiree, toon iets meer IQ en doe niet zo verschrikkelijk dom. Dat geldt niet alleen in dit topic, maar in alle antwoorden van jou straalt de dommigheid ervan af.
[/quote]

[quote="carola schreef:
Tsjesus Desiree, waar slaat dat nou weer op?

op een hele normale reactie die ik neergezet had. Eigenlijk zegt hetgeen wat jij daarboven beweert al genoeg. (in alle antwoorden van jou straalt de dommigheid ervan af). Je valt door de mand.

De hond is de betere mens

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 11:33

Desiree"]
[quote="carola"]
Desiree, toon iets meer IQ en doe niet zo verschrikkelijk dom. Dat geldt niet alleen in dit topic, maar in alle antwoorden van jou straalt de dommigheid ervan af.
[/quote]

[quote="carola schreef:
Tsjesus Desiree, waar slaat dat nou weer op?

op een hele normale reactie die ik neergezet had. Eigenlijk zegt hetgeen wat jij daarboven beweert al genoeg. (in alle antwoorden van jou straalt de dommigheid ervan af). Je valt door de mand.
[/quote]

Filosofisch vraagje: is dom doen of dom lijken hetzelfde als dom zijn? Lips are sealed

Je suis Charlie.

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 11:39

Dames, dames, hou effen op met modder gooien naar elkaar. Dit is verder ook geen intelligentietest. Dom is overigens een relatief begrip en hangt ook sterk af van je uitgangspunt.

Niemand heeft de absolute wijsheid, dus iedereen is wel een beetje dom.

Verder gewoon even nadenken voordat je iets opschrijft..

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 11:39

Dat weet ik niet Cassidy. maar doet dat er iets toe in dit geval? Het gaat hier om een bewering van iemand. Een dergelijke uitspraak zegt vaak meer over de persoon die de bewering doet, dan over de persoon waarover de bewering gedaan wordt. Van mij wordt vaak gezegd dat ik ongenuanceerd ben, (ben ik ook vaak wel) maar dit vind ik ook behoorlijk ongenuanceerd.

De hond is de betere mens

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 11:46

ik heb het ook gehoord op 538 kippenvel kreeg ik er van.. vooral daarna het nr van life bleeeh kan daar zo slecht tegen he!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _JTM, Aard, Eve_16, GoogleAdsense, HeleneDas, Lalidan, lizard, ManonGrr, Unit, Wescha, YandexBot en 48 bezoekers