Mooie derde plaats vandaag!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Mooie derde plaats vandaag!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-04 14:07

Vanmorgen om half 6 ging de wekker... *ulgh* Peet had dapper gezegt dat hij mee wilde, maar dan ook vanaf het begin, hij zou de trailer rijden. Ik verklaarde hem voor gek, maar ik vind het fantastisch dat ie mee ging.
We moesten om 6 uur weg van huis. Op stal aangekomen Netty wakker gemaakt (Die stond echt te slapen Haha! ) Gevoerd, zodat ze niet met een lege maag op pad hoefde.

Ondertussen de trailer naar buiten gehaald en Carmen kwam er ook al aan. Jaja, ik heb een heel team Schijnheilig
Alles bijelkaar gesprokkeld, Netty opgeladen. Het stomme is dat ze nog steeds niet zonder longeerlijnen erop gaat. Als we de lijnen niet aanhaken, gaat ze er niet op, haken we ze aan loopt ze er in 1 keer in. We doen dus verder niets met de lijnen... Verward

Om kwart voor zeven reden we weg, aangekomen in Heeten was er nog niemand... Clown Ik begon al te twijfelen aan mijn starttijd. Maar na tien minuten kwam er dan eindelijk iemand aan.
Paard klaar gemaakt en losrijden. Ze voelde gelijk alweer super aan, dus ik heb gewoon lekker rondgekacheld. Niet teveel gedaan.
Om 8 uur moest de eerste en ik als tweede. We mochten de bak in en dat beloofde wat, want ze was de bak niet rond te krijgen. Helemaal nek erop en alles was eng. 1 lange zijde van de bak is volledig glas voor de kantine, dus behoorlijk spannend.
Carmen zei zachtjes dat ik rustig moest blijven en even diep ademhalen en vooral niet teveel spanning op de teugel. Dat hielp. De jury gaf aan dat we mochten beginnen...
Op het moment dat ik A-X binnen kwam, werd ze rustig en ging alles van een leiendakje.
Nog wel iets spanning, maar eigenlijk juist goede spanning. Ze werd er volgens de jury juist mooier van (heb hem achteraf nog gesproken) Alleen het halsstrekken was een 4, want dat deed ze absoluut niet... ze kon toen eindelijk alles eens rustig bekijken Haha!

Uiteindelijke resultaat: 163 punten en een derde plaats! Party!!
Ik ben helemaal trots op mijn paardenbeest. Het gaat echt fijn. We hebben nu 3 wp... uit 4 wedstrijden (vorige week was een foutje Cool )

Hulptroepen; weer bedankt!!!


xJustMe
Berichten: 247
Geregistreerd: 26-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 14:33

Super, nu op naar de L1!!! OK dan!

Careano

Berichten: 5414
Geregistreerd: 09-05-04
Woonplaats: Wales

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 15:51

Super zeg!! Goed gedaan!

    Emily Nevita L2 + 2 <3
      Lief, jij blijft jouw leven lang bij mij!

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 18:52

Tigger schreef:
Om 8 uur moest de eerste en ik als tweede.


Dan was je hoogstwaarschijnlijk na mijn stalgenootje, zij moest als eerste om 8 uur. Knipoog

Maar super gedaan joh, gefeliciteerd met jullie mooie resultaat! Cool

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 19:45

Gefeliciteerd!
Weer een keurig resultaat!

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 22:12

Gefeliciteerd!! Maar beginnen die wedstrijden wel een vaker zo vroeg? Bij ons meestal pas rond 9.00 of 9.30

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-04 09:26

haike schreef:
Gefeliciteerd!! Maar beginnen die wedstrijden wel een vaker zo vroeg? Bij ons meestal pas rond 9.00 of 9.30


Bij ons geloof ik ook. Ik schrok ook wel een beetje hoor Clown
8 uur is wel erg vroeg.

@Karin; er moest een meisje met een schimmel voor mij. Dat beestje staat voornamelijk voor de kar, maar zij wil er graag dressuur me rijden. Dat vertelde de man die er bij was. Klopt dat?

Dank jullie wel voor de complimenten... Lachen

carrie79

Berichten: 1002
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 09:33

Ja het ging echt super met beide. Helemaal geweldig gewoon.
Netty gedroeg zich voorbeeldig (en siroon ook, hihi).

En Karin was dat meisje met die blauwschimmel jouw stalgenoot? Hoe heeft ze gereden? (ik heb heel lang staan kletsen met die man die met haar mee was...)

je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet er van te genieten ;)

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 10:41

Gefeliciteerd! OK dan!
Keurig hoor!

Maar inderdaad wel belachelijk vroeg! Wedstrijden horen op z'n vroegst pas om 8.30 te beginnen hoor Schijnheilig Knipoog

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 11:01

super gefeliciteerd!!!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 11:57

Tigger schreef:
@Karin; er moest een meisje met een schimmel voor mij. Dat beestje staat voornamelijk voor de kar, maar zij wil er graag dressuur me rijden. Dat vertelde de man die er bij was. Klopt dat?


Yup klopt, die man is haar vriend en het paard is van hem. Zij rijdt dit paard naast haar eigen paard. Beide staan bij ons op stal. De schimmel wordt idd voornamelijk aangespannen gereden (marathon/vaardigheid) en door haar dus in de dressuur. Ze hadden 154 punten waar ze erg tevreden over was, zo vaak heeft ze 'm nog niet gestart. 't Is een Ixion, leuk pittig dier! Lachen

Volgens mij begon het trouwens zo vroeg omdat er zoveel inschrijvingen waren en ze iedereen wilden laten starten. Nagelbijten / Gniffelen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-04 12:06

Pittig was ie zeker.. Haha! Ik vond het ook een leuk dier.. Wat ik apart vond dat ie duidelijk 4 witte voeten heeft, grappig vond ik dat.

154 is een nette score...

Noetanchamon
Berichten: 2259
Geregistreerd: 16-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 18:43

Hoi Tigger,

Je doet het hardstikke goed hoor met Netty! Hou er rekening mee dat ze erg sterk kan zijn. (Zo sterk zelfs dat ze de kettingen uit het beton rukt...........hahaha)

Je hebt onlangs ook super gesprongen met mijn bospony hoor!!

Gefeliciteerd met al je prijzen en hopen dat je snel uit de B-klasse bent want dat wil je graag he?

Dikke X Noetanchamon


Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 18:54

goed gedaan hartstikke goed

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 22:18

Super Tigger! Gefeliciteerd met je punt en prijs, op naar de L1!

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 bezoekers