Pim Fortuyn neergeschoten

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Pim Fortuyn neergeschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-02 11:47

Laatst bijgewerkt door Heike op 07-05-02 12:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


HCRanch

Berichten: 2553
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Burkesville, Kentucky USA

verbijstering

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 11:54

dit is echt.......................niet te beschrijven

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 12:00

Dit is echt zo walgelijk! Je zwaait naar de bewaking, en vervolgens schiet je iemand dood!!
Ik dacht dat ze wel na waren gaan denken, na de aanslagen in amerika, en alles wat er gebeurt!! maar het tegendeel is bewezen!!!
Dit is echt niet te geloven, wat kan je nu nog in dit land zeggen, zonder dat je in elkaar wordt geslagen, of wordt neergeschoten??

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Laika

Berichten: 3208
Geregistreerd: 05-02-02
Woonplaats: Heerde

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 12:02

Het is vreselijk. Ik heb daarnet bloemen gebracht naar zijn huis. Het is echt heel emotioneel, de sfeer die daar heerst. Hartverwarmend al die bloemen, vlaggen, beren, kaarsen en noem maar op. Opvallend was ook dat er vele nationaliteiten vertegenwoordigd waren. Zo zijn er gelukkig toch nog mensen die Pim wél begrepen. Pim was geen racist. Of je het met zijn doelstellingen eens was of niet, dit verdient niemand. Ieder heeft recht op zijn eigen mening.

Marieke22

Berichten: 797
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Rheden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 12:06

Op de site http://www.lijst-pimfortuyn.nl kun je je medeleven betuigen.

Ik was het absoluut niet eens met zijn denkbeelden, maar dat neemt niet weg dat ik het verschrikkelijk vind wat er gebeurt is. Dat dit kan in Nederland, dat had ik niet verwacht.

Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 12:08

Dit is echt niet te geloven. Het is echt verschrikkelijk. Waar gaat het heen met Nederland. Mag je nu ook al niet meer je eigen mening geven, zonder in elkaar geslagen of zelfs vermoord te worden. Het is in en in triest.

UTILE DULCI: ZZ-licht + klasse 1 endurance (verkocht)
H'ADELPHOS Z1
B/L jurylid

Montreux

Berichten: 641
Geregistreerd: 15-11-01
Woonplaats: Capelle aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 12:35

Deze daad vormt naar mijn mening het bewijs dat wij in Nederland niet zo tolerant zijn als wij denken. En vrijheid van meningsuiting wordt door sommigen onder ons blijkbaar niet geaccepteerd. Ronduit walgelijk dat een of andere maniak het kennelijk nodig vond om op deze laffe manier tot uiting te brengen dat hij het niet met Pim eens was. Op deze manier worden we wel weer grof met onze voeten op de aarde neergezet. Het geeft in ieder geval veel stof tot nadenken.

In ieder geval wens ik vrienden en familie veel sterkte toe met hun verlies.

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 13:04

Ik vindt het walgelijk, dat dit in Nederland kan gebeuren, ik was het ook niet eens met al zijn ideeën, maar dit gaat me te ver!
We hebben de vlag ook half stok, omdat dit me echt te ver gaat!!

Gr. Adriana

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 13:54

Afschuwelijk...ik was/ben er echt een beetje kapot van. Vergelijkbaar met prinses Diana, de ramp van 11 september....wel van een heel ander kaliber, maar toch....net zo geschokt.

Sheerza

Berichten: 4054
Geregistreerd: 30-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 14:00

We waren een land waar we onze mening konden geven.Eindelijk iemand die we nodig hadden en hij word daarvoor gestraft dat hij zijn mening geeft.Wat voor land zijn wij in godsnaam een van de bescheidenste landen ter wereld.Dit hoort hier niet dit moet nooit meer gebeuren.Hij was voor mij een held en voor vele andere nog meer.Niemand zal hem vergeten en hij zal als monument de geschiedenis ingaan

Jewel... :+:

AniqueN

Berichten: 2041
Geregistreerd: 28-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 14:11

Dit is niet te beschrijven zo vreselijk. Moord, in ons brave landje. Je hoeft het niet met hem eens te zijn, maar er is nooit een reden om iemand zomaar overhoop te schieten.
Degene die dit heeft gedaan kan niet helemaal goed zijn...

MissHIS

Berichten: 4220
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 14:31

Ongelovelijk. Ik heb er geen andere woorden voor, mijn grote held Pim Fortuyn! Eindelijk de frisse wind in de Nederlandse politiek, eindelijk een man die écht zegt wat hij wil! Maar blijkbaar kan dat hier niet. Onbeschrijvelijk. Ik kan het nog steeds niet bevatten, Pim Fortuyn is niet meer! Frusty

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 15:09

Ten eerste, mijn condoleances aan de familie, vrienden en aan alle Pim Fortuyn aanhangers. Het is jammer dat dit gebeurd is.
Ik vind het vooral zonde dat hij gestorven is. Die man had heel radicale
ideëen, hij zorgde ervoor dat er over bepaalde zaken nog eens nagedacht werd, ik was het niet met al zijn ideëen eens, met sommige wel. Kijk ik ben 17, ik ben dus een jongere, ik interesseer me niet bijzonder voor politiek, wat in het nieuws komt dat volg ik wel, maar van al die andere partijen weet ik nauwelijks iets vanaf, omdat je daarvoor op zoek moet naar hun ideëen en standpunten, en daar heb ik gewoon geen zin in. Toch zijn de ideëen van Pim Fortuyn bij mij bekend omdat ze anders en opvallend zijn, en de media besteedde veel aandacht aan hem. Hij bracht leven in de politiek, hij maakt het interessant voor de jongeren dat vond ik heel goed.
Ik vind alleen dat gezemel van de mensen van "Dat dit in ons land kan gebeuren" bla bla (dit is mijn mening he) Er zijn zat mensen vermoord in elkaar geramd vanwege hun mening en gedachten, het is niet zo dat dit nieuw is, het enige andere is Pim Fortuyn is beroemd daarom is het bijzonder en apart, ik vind dit toch zo'n gezemel, maar ja zo is het nu eenmaal.
Ik hoop wel dat de lijst Pim Fortuyn doorgaat, en dat ze zich zo radicaal blijven opstellen, zodat er dingen veranderd kunnen worden, want dat is toch democratie niet ?

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 15:21

Ik heb nog wat gegevens over de dader, voor wie het wil weten!
Het is en blanke man 32 jaar en afkomstig uit harderwijk.
Hij is milieu activist, en lid van het wereld natuur fonds enzo... Zijn naam..
Volkert de Graaf!! Ze zeggen op de radio Volkert de G. Vanwege privicy..al verdient hij dat niet meer!!! Deze man moet gestraft worden voor wat hij heeft gedaan!!!

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 15:28

Tja als dit nederland is! wil ik dan nog wel in nederland wonen? moet ik dan nog trots zijn op wat het is waar nederland voor staat?
is nederland nog wel nederland?
Ben ik nog wel veilig?
kan ik nog vrijuit mijn mening uiten zonder daar voor veroordeeld te worden met een kogel des doods?
ben ik nog wel vrij?
kan ik vrij zijn?
is dit nu democratie??

We moeten vechten en staan waar we voor staan!!
val niet voor de zwakte van de dader!! maar blijf sterk in een tijd zoals deze!
of je pim nu mocht of niet!!
Ga stemmen!!! vecht voor de democratie!!
dat dit nooit meer kan en mag gebeuren!

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 15:28

JA een 33 jarige man uit MIJN WOONPLAATS>.... AAAAAHHH Lips are sealed

Het is echt asso
Je schiet toch niet zomaar iemand neer?

Verward Verward


xx

bol
Berichten: 1304
Geregistreerd: 15-01-02
Woonplaats: delft

nachtmerrie.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 15:36

je hoort het ,je ziet het maar geloven NEEEEEEEEEEEEE dit is echt niet normaal hou mijn hart vast voor de toekomst rust zacht pim voor mijn was en blijf je een KANJER.

collendoorn

Berichten: 2723
Geregistreerd: 04-04-02
Woonplaats: noord-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 16:42

dit is toch niet normaal
je mag in nederland zeggen wat je wil zonder DOODGESCHITEN TE WORDEN maar dat het in ons nederland iemand zomaar doodgeschoten word in nederland naah das echt niet normaal het lijkt amerika wel !!!! niet lullig bedoelt !!

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 16:55

dit is echt niet normaal meer! je geeft in interview loopt wat na te praten zegt de mensen gedag en nog geen 10 seconden later lig je daar dood op de grond. Heel raar en gruwelijk dat dit in ons kleine landje is gebeurd. Het is een van de vele tekens dat ons land aan het verharden is. We gaan steeds minder tollereren. Dit was een man die echt uit kwam voor z'n mening en die het ook goed kon onderbouwen,maar helaas het mag niet in een democratie Frusty
Ik wens de familie vrienden en kennissen veel sterkte de komende tijd.

Waar gaat dit heen...........

Wodan en ik onderweg in de M2


Noukie
Berichten: 10939
Geregistreerd: 27-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 17:09

ducotjuh schreef:
Moord, in ons brave landje


het gebeurt bijna dagelijks hoor... helaas Boos! maar idd, dit is dus het nederland van nu, zulke gekken lopen ook hier. Het is echt vreselijk dat mensen zo ziek kunnen zijn om dit soort acties te begaan.
Ik wil iedereen die op wat voor manier dan ook begaan is sterkte wensen met het verlies.

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 17:51

Ja en dat alles zo maar kan in Nederland, sommigen vinden het normaal dat er mensen vermoord worden in Nederland, maar dat is niet normaal! En al helemaal niet om dat iemand een andere mening heeft!
Ik hoop dat Pim Fortyun er nou voor gezorgt heeft op een hele wrede manier dat het zo echt niet langer door kan gaan!!!!!!

Gr. Adriana

Syllie

Berichten: 562
Geregistreerd: 12-02-02
Woonplaats: Brouwershaven

Pim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 18:47

Ik vind het echt afschuwelijk wat er met pim is gebeurd!!! Hij zei tenminste eerlijk wat hij dacht, dat kan je van de andere niet zeggen. Ik vind het zo onwijs erg, ik geloof het dan nog steeds niet dat hij er niet meer is.

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 19:04

erg sneu dat dit soort dingen in nederland gebeuren!
we zijn niets beter dan amerika, china etc etc
om je mening... doodgeschoten! ZIEK!!!! Misselijk

maar o nee.. ik vond hem niet goed ofzo .. verre van dat!!!!

ik was het helemaal niet met hem eens Lips are sealed
echt ik was het helemaal niet met zijn standpunten eens

dus ik ga ook niet doen alsof ik hem nu leuk vindt, ik vind het erg voor de man en familie en vrienden dat hij is neergeschoten maar dat veranderd er niets aan wat ik van hem vond! Misselijk
Laatst bijgewerkt door Yentl op 07-05-02 19:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Imposante

Berichten: 1308
Geregistreerd: 29-06-01
Woonplaats: Almere!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 19:16

Ik vind het echt heel erg van wat er gebeurd is. Eindelijk een beetje frisse wind in de politiek en dan wordt ie doodgeschoten! Ik vind het echt heeel erg! In Nederland ook nog, ze moeten de moordenaar vind ik gewoon doodstraf geven. Maar dat kan natuurlijk niet.

Play Like A Man, Win Like A Woman!

divana

Berichten: 948
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 20:44

ik was het zeker wel met die man eens!! Ik heb hier geen woorden voor......... ik weet het ik zie het maar ik kan het nogsteeds nie geloven, mijn voorbeeld is dood en dat voelt heel leeg aan......

KUSZIES SASKIA HOEFJES DIVANA!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amiigo, Anoukjuuuhh, Earth, Flubberboot, Frummel01, Gladijs, goesju, Jussem, koend, LDRD, MyWishMax, Petra_O, pietaaa, Polarize, Rinkex, san4nie, Selima, SentiBot, Veldbloem, wisja en 59 bezoekers