Sandra had wat problemen met het vastzetten op rechts waardoor Libel erg ging kantelen.Waardoor er irritantie aan beide kanten ontstond.
Dus zaterdag heb ik Libel al snel overgenomen en vooral hard gewerklt aan het rechtrichten en haar van de rechterteugel af te krijgen en aan de linkerteugel.
Grappige was dat het paard dit super snel oppakte.Nu een uurtje heeft Sandra haar verder gereden en heb ik haar even geholpen.Ook Sandra pakt nieuwe dingen heel erg snel op en je zag al snel verbetering in de combinatie.Echt super hoe hard die 2 gewerkt hebben.
Let wel dit is dus het verschil van 1 dag...en 2 uurtjes werk.
Daarna heb ik Libel weer even gereden en ik wilde haar nog wat meer op de achterhand en wat ruimer in d'r gangen.Natuurlijk wil dat niet in 3 seconde maar zelf vind ik er wel verbetering in zitten in het half uurtje dat ik nog heb gereden
galopje
Libel is het niet helemaal met me eens maar word hier al ruimer en de achterhand gaat er al een stuk beter onder
mooie foto ondanks dat hij wat te diep gaat
libel gaat het al leuker vinden

stappen
andere galopje
hier heb ik zelf iets te veel hand maar dat is wel het punt waar ik heen wilden, hierna dus lekker uistappen.
Sandra veel succes met Libel ik vind het een super leuk paard en thanx dat ik 'm mocht rijden.Denk dat je er een heel eind mee kan komen