paard in de krul ,gaat de wedstrijd niet door

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ineke

Berichten: 916
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: brabant

paard in de krul ,gaat de wedstrijd niet door

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-02 08:46

Gisterenavond paard in de krul gezet .alles erop en eraan ,( schroefgaten ,roosjes,staart ,tuig in de olie,enz)
Vanmorgen om 7 uur opgestaan en paard verder klaargemaakt en verdere voorbereidingen ,paard geladen en auto gestart ,gaat de telefoon.
Ja Ien t gaat niet door.
Auto uitgezet ,.paard afgeladen en weer uitgekleed ,en losgelaten in de bak .PAARD BLIJ. ha ha
Ga ik ook eens starten na een half jaar niet meer weggeweest te zijn ha ha . Eerlijk gezegt met dit snotweer heb ik er ook erg weinig zin in, dus nu hebben we alletwee goeie zin. Haha!


paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 10:11

op zich best balen. vorige week had ik dat met een springwedstrijd (gelukkig niet gevlochten) waren op weg om het paard te halen. gaat de telefoon! jammer ik moest mijn laatste puntje........ die heb ik nu dus nog niet! wel een dagie vrij! Haha!

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 09:06

Nou je had de ringen moeten zien kleddernat en spiegelglad!! Ik was er ook al op tijd om dat ik bestuurslid ben en mee moet helpen. Pfff ik had nog wel uit kunnen slapen! Maarre we willen de wedstrijd naar 9 juni verplaatsen, dat zal dan waarschijnlijk wel doorgaan. Hopen op goed weer, misschien zie ik je dan.

ineke

Berichten: 916
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-02 13:07

9 juni ,,dat is goed , moet ik me dan opnieuw inschrijven?


Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 13:11

Je krijgt of een brief thuis of wordt gebeld door onze vereniging en dan kan je kiezen of je mee wilt doen of je coupons terug wilt.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vagabondo en 2 bezoekers