een nieuwe baan/en eindelijk een leasepaardje

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Margaret
Berichten: 174
Geregistreerd: 11-07-01
Woonplaats: Emmen

een nieuwe baan/en eindelijk een leasepaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-02 23:27

he he eindelijk dan een nieuwe baan. A.s.woensdag moet ik beginnen en dus een tikkeltje zenuwachtig. Na twee jaar te hebben thuis gezeten ga ik dan eindelijk weer aan de slag. Ga totaal iets anders doen dan wat ik overige jaren heb gedaan dus zelf kom ik niet meer bij. Kom in een groot warenhuis op de dames/kindermode te staan. En dan tegelijkertijd ja hoe kan ook anders (bij mij gaat altijd alles tegelijk) dan eindelijk een leasepaardje gevonden, waarmee ik volgende week mijn eerste les heb. Tjee mijn kop tolt een beetje dus slapen kan ik eigenlijk nu helemaal niet. Het is een hele aparte schimmel, een beetje bruinachtig, een merrie en heet Roxy. Ze is nog erg jong maar schijnt heel lief te zijn, en op stal is ze dat ook, want vandaag ben ik wezen kijken. Met rijden moet ik nog ondervinden. Ga dus een drukke maar leuke zomer tegemoet. P.s waar mijn schimmel staat kan je hartstikke leuk buitenrijden, dus bokkers misschien weer een idee???


BBL

Berichten: 288
Geregistreerd: 22-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-02 12:46

Heeeeee, da's nog eens goed nieuws! Dubbel gefeliciteerd!


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-02 16:04

Hey leuk Margaret, welke stad kom je te werken?
En wat leuk dat je een leasepaardje gevonden hebt!!! Weet je ook al voor welke periode je haar gaat leasen of zie je gewoon wel hoe het loopt?
Misschien dat we inderdaad een keer kunnen rijden in de omgeving waar 'jouw paard' nu staat. Dus: waar is dat? *LOL*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Benzz, corinec, Dammie, Eleeke, Gaby, Googlebot, IASCrawler, karelien, katinker, LiDi, mirtedl, Stephaniiee_, Taucha, teunis001, Vjestagirl en 67 bezoekers