Ik heb een vraagje...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Ik heb een vraagje...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-02 16:49

Wie heeft het telefoonnr van Manege Austerlitz, en wie weet er eventueel nog meer/andere locatie's centraal in het land met binnenbak (en kantine), waar iets georganiseerd zou kunnen worden.
Liefst 'western'gericht en niet te groot, want we moeten het wel zo goedkoop mogelijk doen...

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-02 16:55

Austerlitz:
Telefoon: 0343-491266

Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-02 17:50

Austerlitz heeft niet echt een binnenbak maar zo'n aan 3 kanten overkapt ding. Nou zou ik er graag mee gestraft worden Pling maar het kan daar erg gemeen waaien!


Rinus (westernworld) heeft ook goede contacten met een erg fijne locatie in Leusden.

En zou er niets te regelen zijn met die locatie van de rijvereniging in Nijkerk. 2x30x60 Kwijl Alleen mag je er niet op zondag in geloof ik.

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-02 21:05

Bedankt voor het telefoonnr. Xono...
Ik was er nog nooit geweest, maar begrijp dus dat ze geen echte binnenbak hebben?
Wat ik zoek is een lokatie voor 3 November (zondag dus). We gaan dan (we = recreatiecommissie DPHC) een jonge paarden dag organiseren. Dat wordt een gezellige dag voor het hele gezin met in-hand onderdelen voor weanlings t/m 3 jarigen en jeugd onderdelen. Geen wedstrijd, gewoon gezellig bezig zijn, met een buffet van meegenomen gerechten achteraf. We hebben dus een binnenbak, een kantine en liefst ook een paar stallen nodig. En dat dus voor niet al te veel geld, zodat het inschrijfgeld zo laag mogelijk kan blijven.
(Alle activiteiten die georganiseerd worden door de recreatie commissie zijn overigens ook 'toegankelijk' voor niet leden, alleen betalen zij ietsje meer aan inschrijfgeld.)
Als er dus iemand is die op zo'n manege rijd of iets weet of zelf heeft (Rinus?) Please e-mail of pb me dan even!
~Francis~