Wedstrijd bij de JD Ranch in Beets

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Wedstrijd bij de JD Ranch in Beets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-02 17:08

Jos, (en natuurlijk Daan en Roel Knipoog ) hartelijk dank voor de ontzettend leuke dag! Haha!
Het was lekker druk en de sfeer was super! Jammer dat het weer het liet afweten Huilen maar gelukkig was je binnenbak droog en gezellig Tong uitsteken

Ik ben weer trots op mijn vent; 2x 6e in trail en horsemanship en 4e in pleasure (op shanks!) Clown
Volgende keer zijn we weer van de partij Sigaar

Let horses whisper in your ear and breathe on your heart


Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 18:29

Ik vond het ook een erg leuke dag.
petje af voor iedereen die meegedaan heeft
voor veel mensen was het de 1e keer dat ze een wedstrijd reden
leuke jury en lieve linten meisjes Lovers

charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 18:47

Ja ik ben ook erg trots op mijn Texas Jack Tong uitsteken nu hou ik nog meer van hem Lovers . Dit was voor ons de eerste keer , dus echt een vuurdoop maar het smaakt echt naar meer, we waren 3e bij de pleasure en 8e bij de trail, enne de horsemanchip Verward laten we het daar maar niet over hebben, ben gewoon letterlijk en figuurlijk op een wachtend paard geknald (hihi) Lachen dat mocht niet eens!!!!!! Knipoog nou berg jullie maar en tot de volgende keer. En Jos Roel hartstikke goed geregeld, mijn complimenten

FOTO`S van JOELYN TABASCO TARI
viewtopic.php?f=53&t=463826
CHARENE IS NU CHARITA

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-02 18:50

De lintenmeisjes hebben een beetje spijt dat ze de kans voorbij hebben laten gaan om Roel een kus te geven bij de lintjes die hij van hun kreeg..... Frusty Lovers Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door Vera op 05-05-02 18:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Let horses whisper in your ear and breathe on your heart

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 18:54

Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen

ze mogen het nog wel een keer komen doen.

calemity_jane
Berichten: 2031
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: noordbeemster

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 19:19

ja alles was echt super ik heb er ook twee hele grote vriendinnen bij die mij de hele dag hebben geholpen.
ik denk dat iedereen ruiter en paard veel hebben geleerd tot de volgende keer.

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-02 06:44

Sluit me bij bovenstaande reacties helemaal aan.
We hadden een vrij heftige week achter de rug (2 demo's, verhuizing van stal, inzinking geestelijk van Tjo) dus verwachte er niks van.
En dan toch nog 4e in de pleasure (z. galop), horsemanship niet geplaatst (geen verassing voor mij, hadden we nog nooit gedaan/geoefend), en trail 12e (Tjo had het echt helemaal gehad blijkbaar, raakte compleet in paniek in de L, hek heb ik bewust over geslagen (geleerd van sil, niks doen wat je nog niet kunt)).
Nee petje af voor mijn meis, ze heeft zich super gedragen. Kwam duidelijk, toen ze kep af kwam van de tailer, helemaal tot rust: zo van oh zijn we hier?. Heb daar heerlijk van genoten, heb voor het eerst sinds vorige week weer eens lekker gereden.

Jos en Roel onwijs bedankt! Heb weer veel geleerd. T was voor ons 1 grote clinic: wat komt er bij een wedstrijd kijken!
We gaan nu eerst weer lekker verder oefenen en op vakantie (hoendertjesloo) en dan zien we wel weer verder. Wie weet pleasure met galop?

Groetjes Viv, Tjo, Andy en mijn supporters.

PS: andy kwam er thuis achter dat hij een bonnetje had laten maken voor de drankjes ed die hij nog niet betaald had Bloos . Hoeveel krijg je van ons, stuur ik het even op.

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-02 09:15

Vippie schreef:
PS: andy kwam er thuis achter dat hij een bonnetje had laten maken voor de drankjes ed die hij nog niet betaald had Bloos . Hoeveel krijg je van ons, stuur ik het even op.


Stiekemerd Knipoog

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-02 11:52

XoNo"]
[quote="Vippie schreef:
PS: andy kwam er thuis achter dat hij een bonnetje had laten maken voor de drankjes ed die hij nog niet betaald had Bloos . Hoeveel krijg je van ons, stuur ik het even op.


Stiekemerd Knipoog
[/quote]

Ja hij is erg he Haha! ? Ik hou hem in de gaten hoor in Beijerland, hihihi.
Viv

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-02 12:01

Vippie"]
[quote="XoNo"][quote="Vippie schreef:
PS: andy kwam er thuis achter dat hij een bonnetje had laten maken voor de drankjes ed die hij nog niet betaald had Bloos . Hoeveel krijg je van ons, stuur ik het even op.


Stiekemerd Knipoog
[/quote]

Ja hij is erg he Haha! ? Ik hou hem in de gaten hoor in Beijerland, hihihi.
Viv
[/quote]

Ik zal wel aan oma doorgeven dat ze jullie in de gaten moet houden Knipoog (Oma, zo noemen we de vrouw achter de bar *LOL* )

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-02 13:42

XoNo"]
[quote="Vippie"][quote="XoNo"]
[quote="Vippie schreef:
PS: andy kwam er thuis achter dat hij een bonnetje had laten maken voor de drankjes ed die hij nog niet betaald had Bloos . Hoeveel krijg je van ons, stuur ik het even op.


Stiekemerd Knipoog
[/quote]

Ja hij is erg he Haha! ? Ik hou hem in de gaten hoor in Beijerland, hihihi.
Viv
[/quote]

Ik zal wel aan oma doorgeven dat ze jullie in de gaten moet houden Knipoog (Oma, zo noemen we de vrouw achter de bar *LOL* )
[/quote]

Hoho hou mij er buiten, ik wist niks van dat briefje (ik reken liever contant af om dit soort dingen te voorkomen).
Hij is ongetwijfeld herkenbaar aan lila haar (ja lach maar ik schaam me rot) of koeienprint petje Koe , hihi.
We zien wel hoe het gaat lopen.
Ga die vergadering maar afbellen en de BBQ, denk niet dat we dat gaan redden.

Viv

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3


XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-02 13:44

Vippie"]
[quote="XoNo"][quote="Vippie"]
[quote="XoNo"][quote="Vippie schreef:
PS: andy kwam er thuis achter dat hij een bonnetje had laten maken voor de drankjes ed die hij nog niet betaald had Bloos . Hoeveel krijg je van ons, stuur ik het even op.


Stiekemerd Knipoog
[/quote]

Ja hij is erg he Haha! ? Ik hou hem in de gaten hoor in Beijerland, hihihi.
Viv
[/quote]

Ik zal wel aan oma doorgeven dat ze jullie in de gaten moet houden Knipoog (Oma, zo noemen we de vrouw achter de bar *LOL* )
[/quote]

Hoho hou mij er buiten, ik wist niks van dat briefje (ik reken liever contant af om dit soort dingen te voorkomen).
Hij is ongetwijfeld herkenbaar aan lila haar (ja lach maar ik schaam me rot) of koeienprint petje Koe , hihi.
We zien wel hoe het gaat lopen.
Ga die vergadering maar afbellen en de BBQ, denk niet dat we dat gaan redden.

Viv
[/quote]

Sorry, je hebt gelijk, jij bent nog zo eerlijk om aan Jos te vragen wat ze nog van jullie krijgt Lachen Maar ik zal de beschrijving van je vriend/man even doorgeven aan oma vanavond Haha! Lila haar...moet easy te spotten zijn voor d'r *LOL*

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 bezoeker