Ik kan niet kiezen.....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Revanches

Berichten: 25680
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: *Ergens in de Achterhoek!!!!*

Ik kan niet kiezen.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-04 14:05

Ik ben opzioek naar een leuk en goed mobieltje.
Ik heb mijn eigen verkocht, enne nu zoek ik naar een nieuwe,leuke en niet al te dure mobiel *LOL* (niet meer dan 150 euro )duzzz kan iemand mij helpen..... OK dan!
Ik zat te twijfelen tussen een NOKIA 3410, een ALCATEL 332, en een Siemens M55, tja een moeilijke keuze..... Clown
Heeft iemand ervaringen met deze mobieltjes of weet iemand een betere?

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 14:17

Alcatel niet nemen... slecht merk om te kopen, mankeert altijd wel iets aan... (spreek uit ervaring, heb 2 alcatels gehad...)

Nokia is over het algemeen een degelijk merk, maar de 3410 is al wat verouderd en gaat binnenkort niet meer geproduceert worden...
Siemens heb ik niet direct ervaring mee, maar heb er nog nooit klachten over gehoord.

littleroosie

Berichten: 6061
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 14:45

Idd geen Alcatel nemen, ik heb d'r ook 1 maar ben er niet echt tevreden over!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 14:47

Heb al eeuwen een 3410 en er nog nooit problemen oid mee gehad. Gewoon lekker degelijk telefoontje, op te leuken met frontjes etc. Aanrader.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 15:29

Mhh heb nu een 6610 bevalt erg goed is alleen hetzelfde als de 7210.

Vooral de radio vind ik een uitkomst.

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 15:44

Ik heb zelf ook een 3410, heb 'm ondertussen denk ik 2 jaar en ben er nog altijd tevreden mee...
Ik zou nu alleen een ietwat geavanceerder model nemen (de gsm-winkels hier verkopen de 3410 niet meer omdat het een 'verouderd' model is)... De Nokia 1100 en 2100 zijn hetzelfde principe als 3410, alleen een betere batterij en ietwat ander uitzicht...

Mayraa

Berichten: 557
Geregistreerd: 22-09-04
Woonplaats: Lichtenvoorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 11:48

Hallo,

thuis hebben ze bij ons bijna allemaal siemens nooit klachten van gehad.

gr.may

Babsiej

Berichten: 6236
Geregistreerd: 23-09-02
Woonplaats: Aan het eind van de wereld

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 11:51

ik heb ook de nokia 6610 en bevalt mij ook goed, hij doet het nog steeds en is al aardig wat keertjes gestuiterd haha

Fredt

Berichten: 7984
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 20:56

Ik heb een Sagem My-X2.. Heel leuk telefoontje. Was een half jaar geleden 60 euro, zal nu wel goedkoper zijn Tong uitsteken
Echt leuk ding, met kleuren beeld scherm en van die polyfone ringtones Haha!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 21:02

Siemens C55 gehad was ik heel blij mee, heb nu een Nokia 7250i ben daar ook zeer tevreden mee Lachen

Zonnetje81
Berichten: 18675
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 21:36

Ik heb zelf hele goede ervaring met siemens telefoons. Ze zijn makkelijk te bedienen en werken perfect. Vaak is het wel zo dat ze na een jaar intensief gebruiken vaak wat trager worden enzo. Maar lijkt me dat dat met alle telefoons tegenwoodig is. Daarom neem ik vaak maar een 1jarig abb zodat ik na een jaar weer een nieuw leuk en fris telefoontje kan uitzoeken. Ik heb nou mijn 3e siemens.

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 23:42

Siemens vind ik super, maar de laatste was een superdure Siemens en toen die na een jaar kapot ging (niks trager, maar van de een op andere dag deed hij gewoon niks meer) was ik er zat van, vond het doodzonde, had verwacht dat ik voor dat geld wel een tijdje langer met die telefoon had kunnen doen.
Toen ben ik expres opzoek gegaan naar een super goedkoop telefoontje, want als die dan kapot ging, was ik niet zoveel tijd kwijt.

Nou, dat heb ik geweten, ben m nu voor ongeveer 3 weken kwijt, is terug naar de fabriek (sony ericson dacht ik zo uit mn hoofd).
Dat ronde dingetje waardoor je door de menus heen moet sturen, deed het niet goed.
Of de verkeerde dingen, of hij ging vast zitten.
Dat gebeurde sowieso al, maar dat ding apart ook nog eens.
Maar met een beetje gefriemel en rustig afwachten (heel lang) kwam het meestal wel weer in orde.
Maar toen ging hij op een gegeven moment de oproepen ook niet meer aangeven, niet de uitgaande, niet de binnenkomende, ook niet als je er dus eentje gemist had.
Toen was ik het zat en ben er mee terug gegaan.
Nu is het afwachten wat de uitlsag is, hij heeft het van begin af aan dus al niet goed gegaan, en het is alleen maar slechter geworden (heb de mob sinds de zomervakantie, nog niet zo heel lang dus).

Volgende keer dus niet meer zon goedkoop ding, maar er iets tussen in.
Iets meer kwaliteit, en als ie het dan werkelijk opgeeft, niet zo heel veel geld weggegooid.

Ik zou dus niet de Alcatel nemen (en zeker niet met zon rond knopje), maar voor de Siemens gaan, van de Nokia ben ik niet zon liefhebber.

biepp

Berichten: 1510
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 00:50

Ik ga voor Nokia!
heb nu een siemens, maar die is heel zacht (ringtone en met bellen, amper hoorbaar) weet niet wat dr mee is, maar vond de nokia tot nu toe echt het fijnst!

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 10:17

Samsung!
Ik heb er nu 2 gehad wat een super telefoon;s
Wil je nieuw of wil je ook wel een gebruikte.
Ik heb nu de Samsung E700 kijk eens op marktplaats, ik heb hem daar ook weg, was 2 maanden gebruikt, en heb hem voor een prikje gekocht maar 150€ heb hem opgehaald het was in de buurt, kon ik hem gelijk proberen en bekijken Lachen

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 11:03

nee geen siemens ! dingen zijn super vocht gevoelig
zelfs in de binnenzak van je regenjas krijgen ze te veel vocht
leuk als je een all weather ryder bent !
daarbij erg schokgevoelig
daarbij verwachte max leeftijd 1 tot 2 jaar (volgens de winkel!)

ik ben weer aan het sparen voor een sony
dat ding kon overal tegen en heb er 10 jaar meegedaan

Zonnetje81
Berichten: 18675
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 14:35

Hahahaha vochtgevoelig??? De mijne is helemaal de wc pot doorgegaan en bijna weg was ie. Nu....hij doet het prima weer geen vochtachter het scherm ofzo en na 4 dagen was hij de oude. Iedereen zegt dat ik mazzel heb omdat de telefoons van tegenwoordig niks kunnen hebben aan water.

Verder heb ik altijd een siemens gepakt in combie met een abb waarbij hij niet duur was. Ik koop geen dure telefoons meer. Ik bespaar jullie mijn super dure nokia verhaal maar. Het komt erop neer dat ik daar 500 gulden voor betaald heb en met alle ellende tussendoor maar 5 maanden heb kunnen gebruiken. Heb ook een nieuwe gehad in die tijd en die deed ook raar! Zo erg dat hij gewoon onbruikbaar was.

Nee ik heb 3 siemense alles oke. Dat de ene siemens een minder hard geluid heeft klopt wel! Maar niet voor alle typen geld dit.

eknein

Berichten: 4347
Geregistreerd: 01-05-04
Woonplaats: Vries

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 14:58

ik had een siemens.. ik heb er 3 watergevechten mee gehouden( ik was vergeten dat i nog in m'n zak zat Tong uitsteken ) toen is i in een sloot gevallen.. 2 keer van een trap van m'n school.. 6 keer van m'n thuis trap........ net toen ik me realiceerde datik toch wel een goede mobiel had gekocht viel de uit m'n zak, ligt nu nog steeds ergens langs de weg( ?maar waar? )