ff vertelle over zaterdag...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

ff vertelle over zaterdag...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-02 23:41

Nou,
Ik ben Joyce en ik ben 14 jaar. Ik rijdt op mijn verzorgpaard, superlief beest en hij is groter dan ik. *LOL* Vrijdag ging ik dus rijden met me vriendin, wat bleek, we kwamen aanfietsen en toen zat hij onder het bloed, echt zo zielug. Huilen Gelukkig was het geen diepe wond, en het bloed was wat naar beneden gestroomd. we hebben er wondenspray opgespoten en hij hadt er verder niet echt last van. We konden gewoon rijden, want hij hadt geen pijn en liep niet kreupel. we hebben 3 uur gereden (maar best veel gestapt) en hij was nog niet eens bezweet. Haha! Haha! Op me verzorgshetje kon ook weer gereden worden, duz het eigenaarTJE draafde ook weer wat heen en weer. Me verzorgpaard is 16 en heeft Z gelopen, me verzorgshetje is 20 en echt heel lief! De les van zaterdag ging ook heeeeeeeeeel goed, lekker gereden en we zijn een half uur buiten gaan rijden. verder heb ik veeeeeel gepoetst en geknuffeld, paarden zijn echt sowwwww lief....en leuk

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-02 09:01

Leuk dat je zo'n fijn weekend hebt gehad!
Alleen nooit zo leuk om een wondje te zien bij een paard he. Waar zat het eigenlijk precies? Op zijn been?

Ik denk dat je veel kunt leren van je verzorgpaard als hij Z gelopen heeft!
Dat lijkt me echt super. En hij was groter dan jij? Hoe groot is hij dan?
En hoe heten het paard en het shetje?
Als je foto's van hen hebt moet je ze maar eens op "In the Picture" zetten, het 'foto-forum' van deze site... ben benieuwd hoe ze eruit zien! Cool
Succes met rijden en verzorgen! Party!!

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-02 22:26

Dorine schreef:
Leuk dat je zo'n fijn weekend hebt gehad!
Alleen nooit zo leuk om een wondje te zien bij een paard he. Waar zat het eigenlijk precies? Op zijn been?

Ik denk dat je veel kunt leren van je verzorgpaard als hij Z gelopen heeft!
Dat lijkt me echt super. En hij was groter dan jij? Hoe groot is hij dan?
En hoe heten het paard en het shetje?
Als je foto's van hen hebt moet je ze maar eens op "In the Picture" zetten, het 'foto-forum' van deze site... ben benieuwd hoe ze eruit zien! Cool
Succes met rijden en verzorgen! Party!!


de WONDJESSSSSSS zaten op zijn been. Het paard is ongeveer 1.75M en hij is 16 jaar. Hij heet Garant het shetje heet Iwan kheb geen foto die ga ik maken van de zomer... met mij erop Groetjes Joyce