Camilla nog niet uitgerekend

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Camilla nog niet uitgerekend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-02 22:51

Ja, ik weet het.. t gaat allemaal errug vaag en stom enzo..
Maar we hadden dus eindelijk het dekbewijs enzo.. Maar de handelaar had er advocaat overheen laten vallen. Frusty Er zat dus een grote vieze vlek in het midden en een gat, en de 2 papieren (Dekbewijs & Geboortebewijs) zaten aan elkaar vast. Toen heeft Jessica gister een half uur met de hengstenhouder gepraat (van de Rakt in Nistelrode) Camilla was dus in zijn bezit, hij heeft haar als 1,5 jarige van iemand in friesland gekocht. Hij heeft haar toen laten dekken, hij wist ook nog precies wie Camilla was en vertelde Jessica dat het een goede pony was.
Ze hebben het ook nog over Justice gehad. Hij was echt heel lief en loopt L Dressuur en Springen bij de paarden.
Maar in ieder geval, Jessica vroeg aan hem of ze een nieuw dekbewijs kon aanvragen enzo.. Ivm dat gat. Maar dat koste dus 60 euro.. Maar Camilla is nog niet ingeschreven (of iig, heeft een groen papier > veulenpapier dus) dus dan zou het nog meer worden. Dus we moesten proberen om het van elkaar af te halen.. Dat deden we toen straks dus en toen zagenw e dat er nog een datum onder die vlek zat... Juist ja, 01/07. Dus ze is nog niet uitgeteld... Pfiew, wel een opluchting, maar toch baal ik want ik moet langer wachten. Knipoog Dus nog even 3 weekjes ongeveer wachten! Dan kllopt het toch wel allemaal denk ik, want ze begint nu echt dik te worden, en de uier begint ook voller te worden...
Volgende week zaterdag gaan we met Camilla naar van de Rakt omdat dan het stamboek daar is voor regio zuid voor stamboekopname.. En dan ga ik meteen Justice bewonderen. En uiteraard foto's maken!! Kwijl

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 22:57

Erg ingewikkeld allemaal! Maar wel leuk dat je het nu allemaal precies weet, het zou ook wel een beetje raar zijn als Camilla nu al meer dan een jaar zou dragen!

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-02 00:32

Toch wel ene fijn gevoel he nath dat ze niet al een maand te laat is...Begon t nu wel een beetje eng te vinden ook.
Nou ja in ieder geval nog ff geduld hebben en dan komt er een superleuk veulen uit wedden?

En zaterdag gaan we lekker naar da stamboekopname en meteen Justice bewonderen!! En veeeeel foto's maken! Gelukig gaat onze prive fotograaf mee he! (biebel!!!)

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-02 00:37

nou is dat ff een opluchting!

HEEL VEEL SUCCES EN PLEZIER!

En om dat moie veueln hoef je niet te wedden... dat kan niet anders!

cool hoor!

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-02 06:26

Ja, ik begon het al aardig spannend te vinden wanneer het veulen geboren zou worden. Je kunt er nu waarschijnlijk wel bij zijn als het gaat komen he?
Maar het wordt zeker een mooi veulen. Newforest he? Lachen

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-02 08:10

En ik vroeg me al af, waar blijft dat veulenverslag van Nathalie nou *LOL* Maar waarom heeft de hengstenhouder eigenlijk een amper twee jarige merrie laten dekken? Hij zal er ongetwijfeld zijn redenen voor hebben, maar het lijkt me nog zo jong.. (hoeft natuurlijk niet slecht te zijn)

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-02 08:41

Dus toch een latere dekdatum. Haha! Handige man die hengstenhouder dus.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-02 09:08

Hee Nath, das idd beter zeg! En wat gaaf dat je de hengst gaat zien! Super! Ben heel benieuwd!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-02 10:37

Ja ik vond het ook allemaal heel eng.. Ik was ontzettend bang dat ik een keer op stal zou komen en er gewoon een veulen zou zijn.. Omdat de uiers nog niet dik waren enzo! En Camilla's buik was ook helemaal noig niet dik.. Gister wel al veeel dikker!!
Maargoed.. Nog even 3 weekjes wachten.. Dat is wel jammer. Maar ik ga na de vakantie met school naar Londen en had daar geen zin in omdat dan het veulen er zou zijn waarschijnlijk... Nu dus niet dus kan ik gewoon gaan. Knipoog

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-02 12:09

Toevallig waren moon en ik gister op stal (camilla is idd leuk in het echt Haha!) en zij een van de stalhouders (or whatever) dat het nog wel ff zou duren Lachen Hij had al een weddenschap met je pa LOL

Succes met wachten Knipoog

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-02 12:20

Haha ja weet ik dat ze een weddenschap hebben! *LOL* Haha ja een cutie is ze in t echt hè.. Lovers
Ik hoop dattie een beetje op tijd komt.. over 3 weekjes ofzo.. Lovers

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-02 17:49

Woow he, eigenlijk ook wel gelukkig. Nu nog even afwachten he Nathalie! Ahh echt gaaf dat je Justice gaat bewonderen Kwijl echt een kwijlbeest! En wel hele mooie foto's maken he van Justice! Ahh, ben zo blij voor je! Lovers