Manon 2 op bezoek bij Cerise en Dorine: cadeau! en FOTO!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Manon 2 op bezoek bij Cerise en Dorine: cadeau! en FOTO!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-02 21:46

Vandaag kwam Manon 2 om twee uur op bezoek.
Ik was van plan om van tevoren te gaan slapen maar dat werd dus niks... Scheve mond

Toen Manon er was moest ik in mijzelf een beetje lachen: ze was zó anders dan ik me had voorgesteld!
Maar dat heb je altijd met irl-ontmoetingen haha.
Je bent 100% meegevallen hoor Manon... Knipoog

We gingen eerst binnen even kleppen.
Een tijdje geleden had Manon een broek met leren zitvlak en kniestukken naar mij opgestuurd; na het wassen paste hij haar niet meer, en ik had haar een pb gestuurd dat ik hem wel wilde hebben.
Jammer genoeg paste hij mij niet, maar mijn vriendin Menda bij Cerise op stal wel. Die heeft hem nu ontzettend vaak aan!

Manon had nog twee broeken die iets ruimer waren, die ze had meegenomen voor mij! De schat vond dat ik ze vast wel wou hebben en ik was er dolblij mee! Party!! Party!!
Een donkerblauwe met leren zitvlak en kniestukken, en een zwarte met leren kniestukken, zitten beiden als gegoten!

Manon en ik gingen al gauw naar Cerise. Daar aangekomen stond ze buiten met nog een ander paard.
Cerise is dol op aandacht, en vooral op een appel die ze van een Bokker krijgt... Vingers aflikken Vingers aflikken

We hebben daarna de stal gedaan, en tot mijn verbazing waren mijn halstertouwen, de twee die daar altijd naast de deur hangen, plotseling verdwenen Verward Gisteren nog gebruikt...
Nou ja, Cerise naar binnen gehaald, en gepoetst, en.... toen mocht ze in haar uppie in de buitenbak.

Stond ze daar in haar blootje *LOL* te wachten wat Dorine en die vreemde mevrouw nu eigenlijk van haar wilden... wat bleek?
Dorine kwam met een longeerzweep aan, en Cerise moest los in de bak lopen.... de kant op die Dorinepien wilde, maar jah, dat wilde ZIJ niet altijd. }>

Uiteindelijk kreeg Dorine het voor elkaar: Cerise liep tussen twee staanders door over een balkje, was wel aan de zijkant van de bak, maar aan de andere kant niet afgezet.
Dus beetje lastig, want Cerise is gehaaid, die loopt er zo langs... Haha!
Later een klein kruisje gebouwd en daar ging ze ook prima overheen.

Ondertussen had Manon ontzettend veel foto's gemaakt met haar digitale camera, en ze beloofde me dat ze die dit weekend naar mij zou mailen, lief he? Lovers
Ik heb nog maar weinig actiefoto's van Cerise en ik hoop nu wat leuke op Bokt te kunnen zetten binnenkort!

We hebben Cerise ff op stal gezet, deken op gedaan, en wat lekkers gegeven. Daarna mocht ze weer met het andere paard naar buiten!
Toen gingen we naar de zadelkamer, ff wat dingen laten zien, en een Twix gegeten... Vingers aflikken
Mijn neusriem was kapot en Manon hielp ff mee van het reserve-hoofdstel de neusriem afhalen en bij het nieuwe hoofdstel op te zetten.
Daarna zijn we naar huis gegaan, Manon nam daar afscheid en ging weer naar 'de andere kant van Nederland'.

Manon, hardstikke bedankt voor alles, en mocht je het leuk vinden dan kom ik ook gauw een keer naar jou en Maddox kijken!
Moet ik wel Peter zo ver zien te krijgen dat hij een keer die kant op rijdt grijnz....
Ik vond het errug leuk dat je er was, en heb heel erg genoten.
En oh ja:
mijn ouders hebben de donkerblauwe broek al mogen aanschouwen...
Mijn moeder vond het MEGA-LIEF van je en ik ook! Lovers
Laatst bijgewerkt door Dorine op 05-05-02 16:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 09:21

klinkt als een leuke dag! heeft peter al een extra kledingkast aan moeten schaffen voor al die broeken haha.
2 van manon 3 van mij welke bokkers helpen dorine nog meer de zomer door Knipoog

Ik ben heel benieuwd naar de foto's!

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 10:14

Ceris is hartstikke lief en heel gek op Dorine. Ze houdt haar heel goed in de gaten. Als Dorine naar rechts loopt om de stal in te gaan dan loopt Cerise in haar buitenbak ook mee naar rechts zodat ze op één lijn staat met Dorine.

Ze wilde best even bij mij knuffelen, maar niet te lang. Het is een ongeduldige tante. Ik heb best veel foto's gemaakt dus die mail ik allemaal naar Dorine, dan kan zij kiezen welke ze op bokt wil zetten.

Hierbij alvast 1 actiefoto:
Afbeelding

En ik ben natuurlijk erg nieuwsgierig naar wat Dorine dan verwacht had???

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-02 10:52

Manon: Mooi gefotografeerd! Thanks! Lovers
Ze stuurt mij zo de rest van de foto's op, dan mag ik zelf kijken welke ik op Bokt zet...
Zovan: mmm deze, daar zet Cerise de achterhand er niet onder, dus die mag niet op Bokt! *LOL* *LOL*
Nee ik denk dat het moeilijk kiezen wordt, want dat van die achterhand etc. kan me weinig schelen, als het maar leuk, grappig, lief of interessant is haha.
En dat vind ik Cerise altijd, hoe ze er nu op staat....

Kim, ik zat te denken: ik heb nu die zwarte van jou en die zomerrijbroek, maar welke is die derde dan? Ben ik er eentje verloren/kwijt?
Ze zitten beiden heerlijk trouwens, ik kon ook wel een dunne zomerrijbroek gebruiken want we blijven (ondanks regen nu) denken dat het ooit 30 graden wordt he.. *LOL*

Manon ik had jou saaier verwacht grijnz, rustig type, zoeentje die, als iets in haar leven niet meezit, dit gewoon accepteerd, want dan 'heeft het zo moeten zijn'. En dit alleen maar teleurgesteld aankijkt... Scheve mond
Maar deze Manon was heel anders!
Dit was de 'Ik laat niet over me lopen- Manon'! Lachen
De 'Ik kreeg een leven en daar maak ik iets prachtigs van- Manon'!

Ennuh... laat ik juist dát wat ik in Manons ogen zag, drie jaar geleden geleerd hebben toen ik kanker kreeg...
Manon is qua karakter en uiterlijk wel anders dan ik, maar toen ze uit de auto naar mijn deur kwam lopen hoorde ik mijzelf denken:
Hee!
Nooit geweten dat dat kon!
Er zit een stukje Dorine in Manon! Party!!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 19:29

heel leuke foto ik ben benieuwd ik ga binnekort ook naar cerice kijken. enne dorine je had ook nog zo'n prachtige rode van mij gehad die je ging proberen te verven hihi

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 21:26

Volgens mij was het heel gezellig geweest.
Ik moet eerlijk zeggen ik kan ook niet wachten tot het woensdag is hoor!
Ik ben heel benieuwd naar Cerise en natuurlijk ook naar hoe jij irl bent. Schijnheilig
Toch handig als je zo aan je rijbroeken kunt komen. Knipoog

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 22:54

Jaaah ik heb ook heel veel zin in woensdag, al heb ik Dorine al eens gemeet! Cerise nog te gaan... *LOL*

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 23:39

Ik vind jou verslagjes altijd zo leuk om te lezen! En het klinkt weer als een super dagje!

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-02 12:42

Dribbel: ik schrijf graag, maar i.i.g. bedankt... Bloos Bloos
Ja Dorinepien kan ook verlegen worden haha.

Jaaa woensdag Jurga en Mickey op bezoek! Party!!
Zij hebben het heel erg getroffen met het weer, het wordt warm die dag!
Toen Manon kwam was het vrij koud, gelukkig wel redelijk droog nog.

Mickey, vooral niet te enthousiast worden over mij want dan val ik woensdag zo tegen.
Wat moet je tenslotte met een 'oude' vrouw van 35 in de overgang he...

Kijk maar naar Steef: ik chat ontzettend vaak met hem, maar hij heeft het nog steeds niet aangedurfd me te ontmoeten. *LOL*