als je nou eens zelf een zweetdeken mocht ontwerpen......

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

als je nou eens zelf een zweetdeken mocht ontwerpen......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-02 19:57

als je nou zelf een deken mocht ontwerpen hoe zou hij er dan uit komen te zien?
Zelf zou ik een deken willen met de nederlandse vlag dus beiden kanten rood wit blauw en als het kan het AZ logo erop.

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 20:00

Haha.. dat wil je niet weten..
Ben sinds kort (na het zien van het knalroze halster van Once) gek op opvallende kleurtjes.. Ik zou dus gaan voor knalroze, fluorisend geel, gifgroen.. En dan natuurlijk met de naam Navy Seasfire erop..
Arme pony, als ze dat ding nog echt op moet..
Groetjes

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 20:02

Inderdaad Mandy, arme Navy... En ook al in zo'n maffe trailer...

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 20:10

Haha.. *LOL* That's me Haha!
Raar he? Dat ze d'r niet in gaat? Mijn merrie voelt zich spontaan homo..

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 20:13

Een zwart bonte lijkt me wel gaaf Haha!

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 20:16

NaVy! schreef:
Ik zou dus gaan voor knalroze, fluorisend geel, gifgroen..


Jaa! Ik zou toch ook wel voor knalroze gaan Haha!
Of misschien een roze wit geruite.. (ik weet het ik ben gek..)

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 20:20

Grijs, zwart, olijfkleurig en fuchsia geruit, van wol met afneembare bil en buikriemen. Met bijpassend halsdek Haha!

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 20:24

ik zou voor een babyblauwe gaan. met donkerblauwe bies... en dan met zilver TOSCAR erop...

Klinkt misschien kits... maar dan wel heel eenvoud... waardoor heel chique lijkt!

*en ik zou er dan het babybvlauwe halster van BR Kwijl bijnemen... en een baby blauw dekje (met zilveren bies) ... en voor me zelf ook een baby blauwe jas...(donkerblauwe rijbroek heb ik al)*

Neej... ben geen babyblauw gek! Haha!

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 20:45

Eentje die groot genoeg is voor mijn Clydesdale Haha! Ik heb er nu een die wel lang genoeg is, maar hij is aardig krap op zijn borst ( het is al de grootste maat). En dan gitzwart met een zilveren bies en met zilveren letters zijn naam: Craignethan's Duncan Lovers Staat mooi bij een schimmel vind ik *LOL*

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 20:58

In een creative bui heb ik een paar jaar geleden voor Jed al een tussendeken gemaakt van camouflage stof (was het enigste dat ik kon vinden dat stevig genoeg was...)

En... het staat haar super, ik zou dus een camo deken willen! En anders met de Flag van Arizona !

jamylover

Berichten: 1462
Geregistreerd: 15-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 21:11

dan zou ie er zo uit komen te zien:Afbeelding

Dennis

Berichten: 31464
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 21:17

Een blauwe wollen halsdeken in maatje Dennis(moet speciaal gemaakt worden) met daar op iets van: 1e premie en dag kampioen Ermelo 2002.

Maar deze deken gaat er zeker komen als ik het geld er voor heb hoor!

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 22:09

Ehm....

Beige, of een andere cremerige kleur. Liefst met goud randje. En dan met donkere (zwarte) letters Ilonka erop. En aan de andere kant Ellen. Lovers

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 22:20

Kleuren, namen, enz... Het zal me een worst wezen! Dat maakt me niets uit.

Ik zal wel een wollen zweetdeken willen (met hals uiteraard) met een 'dak' erop. Bijvoorbeeld 10 cm hoger een stof 'op pootjes' op de wollen deken die regen en wind tegenhoudt bij een regenachtige endurancewedstrijd.

Een soort tent over de normale zweetdeken heen dus zodat de zweetdeken buiten niet nat wordt van de regen. Een beetje maf gezicht wordt het wel...

Verder heb ik thuis al een stuk of 8 zweetdekens, van alle materialen en van alle modellen. Dus ik heb nog weinig wensen over...

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 22:51

uhm, een zwarte met een plaatje ofzo van een tinker erop en dan Met zilver of wit 'Shakyra' eronder!

RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 23:07

Ik zou als aller eerst wel heel graag een ander "soort" zweet dek willen. Hebben jullie dat nooit? Ik stap ruby altijd met zweetdek op aan de hand uit, dan mag ze vaak nog even rollen en dan zit het hele dek scheef! Aaargh! Van mij mogen ze er 1 maken met kruissingels onder op de buik, desnoods met bilkorven en een dubbele sluiting voorop. Als we toch bezig zijn, een loopsplit in een afgezette kleur zou wel cool zijn. Ik heb al een bont-dek, maar op een bont paard valt dat niet echt op. Heel helder blauw met gele letters mijn stalnaam erop, desnoods de internet link en een logo van t kwpn. Wie doet mij deze kado! hahaha.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 23:17

Ik zou dan een zweetdeken willen in de kleuren van Buddy die aansluiten op zijn aftekeningen Lachen Met loopsplit, hals, van die klittenbandsluitingen, die je dan door zo'n ringhaalt, en dan weer aan de andere vastplakt, kruissingels, en bilkoorden Haha!

Met grote zwarte letters: Buddy Shoshone *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 23:25

Als ik er eentje mocht ontwerpen, dan ging ik voor het geld en ontwierp er niet een voor mezelf, maar eentje met een speciale gleuf voor de Horns op de westernzadels. Een gleuf erin dus met speciale klittenband sluiting. Ik heb een paar jaar op een westernstal gestaan en het viel me op dat zo'n deken er dus niet was, zou ik maken als ik dekenmaker was. Speciaal voor het stappen na de training. Voor hetzelfde doel mogen de uitrijdekens met zadeluitsparing voor westernzadels ook wel iets anders gesneden worden.

Voor mijn eigen paard wil ik er nog een paar met 'kampioen' erop, die moet je winnen he. We hebben er al 1!

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-02 08:43

Ik zou er eentje willen met een foto van mijn paard erop gemaakt door Arnd Bronkhorst!! Haha!

Ik ga nu even lekker verder dromen Slapen

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-02 09:16

Eyes en ik gaan binnenkort een ontwerp maken voor staatsiedekens. Zijn logo komt er in ieder geval op, verder weten we het nog niet. De kleur weten we ook niet, waarschijnlijk iets van donkerblauw met wit, omdat het bij verschillende kleuren moet passen; schimmel, bruin en donkerbruin. Als ik er zelf één zou maken, zou mijn eigen logo er op komen (zie usericon).

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-02 10:04

Lovely schreef:
Als ik er eentje mocht ontwerpen, dan ging ik voor het geld en ontwierp er niet een voor mezelf, maar eentje met een speciale gleuf voor de Horns op de westernzadels. Een gleuf erin dus met speciale klittenband sluiting. Ik heb een paar jaar op een westernstal gestaan en het viel me op dat zo'n deken er dus niet was, zou ik maken als ik dekenmaker was. Speciaal voor het stappen na de training. Voor hetzelfde doel mogen de uitrijdekens met zadeluitsparing voor westernzadels ook wel iets anders gesneden worden.


Jou vind ik lief Knipoog Lovers

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

ja zweetdekens die passen en met bilkoorden en buiksingels

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-02 14:00

ja heel graag een keer een goed zittende deken, met bilkoorden en een hals die ook nog een keertje zit (dus niet te krap als het paard naar de grond kijkt o.i.d. Gewoon een zweetdeken waar ze ook mee kunnen rollen bijvoorbeeld. En trouwens dat geldt ook voor vliegendekens en zomerdekens. wie wil nou zijn paard op de wei zetten en iedere keer na een sprintje de deken weer goed gaan leggen?

Anya

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-02 15:28

Gewoon zwart of donkerblauw met een mooi biesje. Eventueel met de stalnaam erop (hey, die heb ik al Haha!) en dan wil ik iets wat je heel weinig bij een zweetdeken ziet, nl. buiksingels of bilsingels. Ik heb zo'n hekel aan dat gekloot met die losse singeltjes, of die elastische dingen.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-02 15:31

Ik sluit me helemaal aan bij Steef! Buik en bilsingels. Lachen

* Ellen *

Berichten: 1672
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Ommen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-02 15:40

Ik heb mijn ideale zweetdeken al gevonden!!!
Het is een heel donkerblauwe wollen deken met een witte bies erlangs
Kwijl
Zoiets als dit maar dan met een spierwitte bies
Afbeelding