Tak vast in lamineerapparaat

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Tak vast in lamineerapparaat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-02 19:21

Wij moeten voor school een natuurboek maken, waarin je verschillende opdrachten moet verwerken. Een daarvan is blaadjes zoeken en benoemen. Dit gaat probleemloos, maar er moeten ook takjes van dennen, sparren etc in. Omdat die als ze droog zijn steeds uit elkaar vallen, had ik een oplossing bedacht. Voor het maken van de afstammingsbewijzen van het I.H.W. heb ik een lamineerapparaat gekocht. Daarom wilde ik de takjes lamineren en ze zo mooi houden.
Eerst kwam Theun al met de tip om eerst de dunste voorin te doen en dan pas de dikkere met de tak. Het eerste gedeelte ging goed, maar aangekomen bij het 2e takje bleef hij vastzitten. Jos, Theun en ik eraan trekken, maar nee hoor dat ding wilde niet los. Daarom heeft Jos alle schroeven maar losgedraaid en waren we de klep tenminste kwijt. Maar binnenin zat ook een drukmechanisme en die wilde het blad niet loslaten. Daarom Theun eraan trekken totdat hij na 10 minuten eindelijk losliet. Jos heeft hem hierna weer in elkaar gezet en nu maar hopen dat hij nog werkt. Verward

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 19:25

Hihi, ik zie het helemaal voor me Haha! Schijnheilig

lysie
Berichten: 1053
Geregistreerd: 11-12-01
Woonplaats: purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 19:53

ik ook. Schijnheilig
en maar trekken Haha!