waar ligt Lille of Turnhout?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

waar ligt Lille of Turnhout?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-02 16:22

weten jullie misschien hoelang het rijden is vanaf Venlo? ik kan namelijk nergens een atlas vinden.

Groetjes Laura

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 16:52

niet zo erg ver, Lille/turnhout ligt naast Antwerpen (in de buurt van Oostmalle, Wuustwezel,Brecht etc.)
Ik heb even gekeken naar waar jij woont (erg handig via deze site; http://www.zoekplaats.nl/zoekplaats/) en ik denk dat het een uurtje rijden is.(ongeveer, maar je bent zeker geen dag onderweg hoor Knipoog )

Reken op een uur ongeveer, als je Venlo invult en zoekt (op opgenoemde site) dan ligt Turnhout ongeveer aan dat middelste ingesneden vierkantje (je hebt er zo 3 naast elkaar)
als je het niet begrijpt dan leg ik het wel anders uit Cool maar ver is het niet (nou ja vindt ik ik weet niet wat jij ver vindt natuurlijk)

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-02 17:58

ow een uur is makkelijk te doen om een pony te kopen, ik hoop dat het ook echt een uur is mn ouders zeggen dat dat tegen de franse grens ligt Verward

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 18:27

nee helemaal niet!
Ik woon in België, (Antwerpse provincie) en Turnhout is helemaal niet zo ver van waar ik woon.
Het ligt tegen de grens met Nederland (ongeveer hé niet er vlak tegen denk ik) en ik geloof ongeveer ter hoogte van Nederlands-Limburg, ietsje meer naar links toe op de kaart kan ook maar wel daar ergens.
In ieder geval geen dagen reizen van waar jij woont, ik schat een uurtje tot 1.5 maar zeker niet meer.
Ik zal eens kijken of ik het duidlijk op een kaart kan zetten en dan plaats ik het hier wel ff

Maar zeker niet tegen de Franse grens hoor, wel tegen de Nederlandse Lachen