Ik moet het ff kwijt: "woehaaaa, au au au aauuuuuuwww"

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-01 16:43

Wat er dan au is, nou, ik moest vandaag de paarden wassen omdat 1 van hun zo vriendelijk was zijn jaarlijkse luizen weer mee te nemen Scheve mond\ en uitgerekend mijn eigen rotknol Frusty vond het nodig zijn ongenoegen over deze wasbeurt jegens mij te uitten. Extreme duivel In de vorm van een grote hap in mn been, niet een gebruikelijk krengerig of ondeugend hapje waar je een blauwe plek ter grote van een riksdaalder aan over houdt, nee dit x heeft ie het groot aangepakt, de zwelling was door mn rijbroek heen te zien, en is ong de grote van mn palm. Ik heb me toch een partij staan jodelen de eerste 5 minuten, en ik heb hem een mep verkocht, had alleen de spons nog vast dus hard was het niet, maar in combinatie met het jodelen en schelden was het genoeg om hem de rest van de tijd wat beter te laten gedragen. Kan niet boos op hem blijven, dat weet hij jammer genoeg ook, maar die grap moet ie niet nog een x uithalen Boos! . Zo dat lucht op *LOL* Haha!


coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-01 16:47

Das zeer pijnlijk.Ik heb het ook al een paar keer meegemaakt met Ling.
Beterschap!

Megan
Berichten: 23
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-01 16:48

Zeg Ylva...
niet om het één of ander, maar werk jij toevallig bij de Rijkswaterstaat??? (of heten er in Zeeland meer dames Ylva?)

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-01 16:48

Zjekk...!
Nou suc6!! Haha!

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-01 16:57

Citaat:
Megan Posted: 2001-05-05 17:48

Zeg Ylva...
niet om het één of ander, maar werk jij toevallig bij de Rijkswaterstaat??? (of heten er in Zeeland meer dames Ylva?)

Ik werk niet bij rijkswaterstaat(maak wel gebruik van hun grond, hihi) maar wel lachen, wist niet dat er nog iemand met die naam hier rondliep!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-01 17:11

zó raar dat je het maar 2 x geplaatst hebt? *LOL* Idd pijnlijk!! Heb het ook eens gehad met Dorus.. paar jaar terug.. we hadden een stalletje gebouwd in zijn wei, helemaal zelf gedaan.. en ik zat daar samen met mijn vriendin in, lekker in het zonnetje.. komt Dorus eraan.. hij loopt naar zijn drinkbak die boven mij hing dus ik wilde onder zijn hoofd wegkruipen, maar het kwam heel onverwachts voor hem dus hij schrok heel erg en toen hapte hij en ja recht in mijn arm!! z'n tanden stonden erin en het was helemaal paars!! (had een t-shirt zonder mauwtjes aan!) dat was echt heel pijnlijk!!
Maaruh!! Beterschap hoor!!! Party!!

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-01 22:11

ahhhhhhh pijnlijk,
Ik heb er pas 4 gewassen tegen luis.
aahh dat spul stinkt! Ik kwam thuis ben gaan douchen en toen kwam ik er onder vandaan en toen rook ik mijn kleren Misselijk blehhhhh

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-01 22:15

Hihi, ja paarden, we hadden er noooit aan moeten beginnen Frusty , nu is het te laat en komen we er niet meer vanaf! Ik heb er niet mega last van hoor, doet me denken aan de celdeling van bio, 2 grote roodpaarse vlekken en daaromheen en tussen een groenpaarse rand, wat een fantasie he, *LOL* *LOL* Maar hij is wel weer een stukkie groter dan eerst, en dan te bedenken dat ik hem gisteren nog heb staan uitlachen omdat ie zn wortel niet doorgebeten kreeg, slappe kaakjes..... Bloos toch niet zo heel slap achteraf, duidelijk geval van wie het laatst lacht lacht het best/hinnikt het hardst! Haha!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-01 15:40

Au au au, ja ik heb ook al heel wat blauwe plekken en wondjes overgehouden aan de paarden. Op dit moment een enorrrrrrrrrme blauwe plek op mijn kuit van druktemaker Daisy, heb waarschijnlijk toen ik 'opstapte' en daarna de serie bokkesprongen het stijgeren overleefde een stijgbeugel tegen mijn kuit gekregen en daarna nog eens tegen de zadelrand dus dat is een paars-groen-blauw-gele plek geworden van ongeveer 10x10 cm. En dan hebben we nog IJsco die laatst dacht in een wortel te bijten maar helaas helaas het was mijn vinger. Heel stuk vel eraf en bloeden als een rund. En dan IJsco die je alleen maar teleurgesteld aankijkt van: 'dacht dat het een worteltje was'... Boos!

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-01 14:28

das ook behoorlijk auw ja, heb ik ook 1 x gehad, niet zo prettig Verdrietig is gelukkig al een tijdje geleden, gaat het alweer wat beter met je vinger?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Lois_, arjaaaaa, c_alsemgeest, DenieesB, Esther, evelien1000, GrapeshotBot, hooi, IASCrawler, kaatje89, Macs, myk_en_shant, nien81, Pluisje1998, PotjeMayo, RobinSputnik, Rox87, Sjofel, spookyskippy, xSuuzerd, XxLMMxX, Zebrastreep en 84 bezoekers