pony en wedstrijden..

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

pony en wedstrijden..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-02 12:47

Ik vraag me af, hier in België mag je niet meer starten met een D-pony als je ouder dan 18 bent.Ook niet bij paarden.
Is dat nou anders in Nederland?
Als ik 18 ben (of ouder) en ik wil met mijn NF D-pony van 1.48m starten op wedstrijd (niet van plan om de nieuwe Olympsche kampioene te worden maar gewoon leuk wedstrijdjes rijden tot op een leuk niveau) mag dat dan?
Moet ik dan op een speciale wedstrijd starten of maakt dat niet uit?En ook, als je nou 30 bent mag je dan ook nog met die D-pony starten?

Ik heb geen idee hoe het daar geregeld is maar ik de toekomst wil ik mss wel eens op wedstrijd starten met mijn D-pony maar ik ben er al bijna 18.En tegen de tijd dat mijn NF berijdbaar is ben ik er alweer 21..(gossie wat klinkt dat oud zeg)
In Belgie mag dat dus niet (geloof ik) in Nederland wel en hoe zit dat dan allemaal? Verward

daantjuh

Berichten: 1195
Geregistreerd: 31-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 13:03

Volgens mij mag je in Nederland met je pony tussen de paarden starten als je 18 of ouder bent....volgens mij moet het dan zelfs als je nog wedstrijden wilt rijden.
Verder heeft het geen bijzonderheden geloof ik. Je rijdt dan dus gewoon met je pony tussen de paarden en dat mag als ik het goed heb ook nog als je 30 bent of ouder...

Jissie

Berichten: 27
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 15:14

Ik woon ook in belgië, en bij ons mag je wel met een pony rijden tussen de paarden, als je ouder bent dan 18 hoor. M'n lesgeefster rijd met een kleine D-pony tussen de paarden regionaal. Kan er vanaf hangen bij wat voor vereniging je rijd?
groetjes, Jiska

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 18:44

het jaar waarin je 18 wordt mag je geloof ik wel uitrijden. Dara heb ik geluk mee want ik ben al in februarie 18, en mag heel 2003 uitrijden, wordt volgend jaar 18. En daarna moet je bij de paarden starten met je pony.