@ eveline_B: wilde ik wel doen met dat krijtje alleen je zag niets op hem...dus toen maar op de gok..
@ Pellie: die beenwarmetjes heb ik al ruim een maand geleden weggeschoren....zal hem als het echt koud wordt wel bandageren..
guccio schreef:wat is de reden dat je hem in een dekenmodel heb geschoren en niet helemaal kaal??
heb er niet zoveel verstand van vandaar mijn vraag..
groetjes
Aangezien ik alleen maar de beschikking heb over een heerlijke ruime buitenbak midden op een open vlakte vond ik het nogal goden verzoekend om hem helemaal te scheren..hij is 2 jaar geleden ook helemaal geschoren en toen reed ik altijd binnen en had een bom onder me...
Was niet meer leuk.
Dus met een dekenmodel hebben ze nog een beetje eigenwaarde en zal hiij niet zo snel gek willen doen,...nee hoor ze hebben dan nog wat warmte en zo...en je hoef ze niet onder tig dekens te doen en maar hopen dat hij geen kou vat, en naar buiten is dan ook al niet zo'n goed idee..
@ m00nlight: zie antwoordt van Geriette, zie evrder boven voor mijn motivatie 
En ja die manen....
Ik kon er niet tegen dat ik die prachtige mooie manen van Woes elke keer weer dunner en zelfs over zo'n 15cm korter zag worden dus heb ik de schaar erin gezet, maar ze mogen nu weer groeien hoor
Bijkomend voordeel: zien jullie ook dat zijn manen weer rustig aan naar 2 kanten gaan vallen!
Dat staat zo super bij hem!
Dus nog 2 jaartjes wachten en ze zijn weer mooi vol lang enz enz...totdat meneer weer gaat schuren en ik ze er weer afhaalt..
Nou dit was het einde van mijn lange antwoorden verhaal...
Gr. Angenita